jaja, jij bevestigt het beeld van de Hollanders weer: kijke kijke nie kopeGijs83 schreef:Wil niet zeggen dat ik dan persé wat koop.Orchidee schreef:Wat zijn jullie allemaal "dure" mensen zegGijs83 schreef:
Mij kun je ook wel even bij Gebr.Koster 'neerzetten'!
Kleding als bedekking
Re: Kleding als bedekking
~~Soli Deo Gloria~~
Die Gijs.Gijs83 schreef:Dat denk ik ook vaak, als vrouw moet je veel moeilijker keuzes maken t.a.v.kleding, maar een vrouw mag er van mij ook wel weer meer werk van maken(om er mooi uit te zien).jvdg schreef:Pffffff......... Wat ben ik blij dat ik van de mannelijke kunne ben.![]()
Dus jij houd niet van mooie vrouwen???Bonny schreef:Nou ja zeg!?!?!?!Gijs83 schreef:Dat denk ik ook vaak, als vrouw moet je veel moeilijker keuzes maken t.a.v.kleding, maar een vrouw mag er van mij ook wel weer meer werk van maken(om er mooi uit te zien).jvdg schreef:Pffffff......... Wat ben ik blij dat ik van de mannelijke kunne ben.![]()
Tib.: heb jij 'love'-tekentje er achter geplaatst???Tiberius schreef:Die Gijs.Gijs83 schreef:Dat denk ik ook vaak, als vrouw moet je veel moeilijker keuzes maken t.a.v.kleding, maar een vrouw mag er van mij ook wel weer meer werk van maken(om er mooi uit te zien).jvdg schreef:Pffffff......... Wat ben ik blij dat ik van de mannelijke kunne ben.![]()
Ich vind dit een buitengewoon vermakelijk topic. Met een aantal collega's liggen we hier in een deuk.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Moeten jullie die examens niet nakijken?Luther schreef:Ich vind dit een buitengewoon vermakelijk topic. Met een aantal collega's liggen we hier in een deuk.
Luther schreef:Ich vind dit een buitengewoon vermakelijk topic. Met een aantal collega's liggen we hier in een deuk.
Mister schreef:Luther schreef:Ich vind dit een buitengewoon vermakelijk topic. Met een aantal collega's liggen we hier in een deuk.
Zegt misschien iets over zijn "vak"
- Barmhartigheid
Bijna helemaal waar. Maar daarom gaan we juist nu. Alles is nu spotgoedkoop in de aanbiedingstijd! Zowel boeken als kledingOrchidee schreef:Moet je daar voor naar BarneveldBarmhartigheid schreef:Oh ja, ook helemaal mijn ding!!! (Zijn wij ook eens hipber10e schreef:oooo wat heeeerlijk weer lange rokken!! tis helemaal mijn ding!!henriët schreef:Er zijn al meerdere discussies geweest over het (laten) dragen van een doopjurk, ( vaak in relatie met een witte trouwjurk)
Een doopjurk kan ook gewoon een traditie binnen een familie zijn. Ik kreeg de doopjurk van mn ouders voor onze oudste. Dan is het gewoon een mooi iets om dat bij elk kind te doen.
Overigens vind ik een doopjurk voor een jongen helemaal niet nodig, maar dat is weer een heel andere discussie.
Ik las in een posting ook over modegril legging..
tja.. lastig voor de refo's..
nieuwe modegril wordt: meeeeega lange rokken...
dus ja...)
Zullen we lekker gaan winkelen in Barneveld met Sweelinck en Caprice? Gaan we eerst naar gebr. Koster, daar blijven de mannen voorlopig wel zoet samendan hebben wij alle tijd om heerlijk op superlange-rokkenjacht te gaan
Gaat helemaal goed komen!![]()
Alleen maar superdure zaken
- Barmhartigheid
Gijs83 schreef:Mij kun je ook wel even bij Gebr.Koster 'neerzetten'!Barmhartigheid schreef:Oh ja, ook helemaal mijn ding!!! (Zijn wij ook eens hipber10e schreef:oooo wat heeeerlijk weer lange rokken!! tis helemaal mijn ding!!henriët schreef:Er zijn al meerdere discussies geweest over het (laten) dragen van een doopjurk, ( vaak in relatie met een witte trouwjurk)
Een doopjurk kan ook gewoon een traditie binnen een familie zijn. Ik kreeg de doopjurk van mn ouders voor onze oudste. Dan is het gewoon een mooi iets om dat bij elk kind te doen.
Overigens vind ik een doopjurk voor een jongen helemaal niet nodig, maar dat is weer een heel andere discussie.
Ik las in een posting ook over modegril legging..
tja.. lastig voor de refo's..
nieuwe modegril wordt: meeeeega lange rokken...
dus ja...)
Zullen we lekker gaan winkelen in Barneveld met Sweelinck en Caprice? Gaan we eerst naar gebr. Koster, daar blijven de mannen voorlopig wel zoet samendan hebben wij alle tijd om heerlijk op superlange-rokkenjacht te gaan
Gaat helemaal goed komen!
Nou van harte welkom hoor Gijs om ook mee te gaan.
Vinden Swee en Cap vast wel goed. Nemen 10e en ik Orchidee mee, kan zij ervaren dat peperduur ook spotgoedkoop kan zijn! Als je het maar op 't goede moment doet
Ik ken Uw gunst, ik ken Uw trouw hieraan, Dat zich mijn vijand niet
Beroemen zal, noch ik te gronde gaan; Wijl gij mij bijstand biedt,
Mij onderhoudt in mijn oprechtigheid, en, voor Uw aangezicht,
Met teed're zorg en trouwe hulp, geleidt naar 't eeuwig zalig licht
Beroemen zal, noch ik te gronde gaan; Wijl gij mij bijstand biedt,
Mij onderhoudt in mijn oprechtigheid, en, voor Uw aangezicht,
Met teed're zorg en trouwe hulp, geleidt naar 't eeuwig zalig licht
Tsssssssssssssssss....................gisterenavond bij Speksnijder geweest, voor de zgn mega uitverkoop...nou geef mijn portie maar aan fikkie..................................Barmhartigheid schreef:
Nou van harte welkom hoor Gijs om ook mee te gaan.
Vinden Swee en Cap vast wel goed. Nemen 10e en ik Orchidee mee, kan zij ervaren dat peperduur ook spotgoedkoop kan zijn! Als je het maar op 't goede moment doet
Een rok van 169,95
Afgelopen dinsdag een mooie rok bij C&A gekocht...van 39,95 voor 18 euro...
Maar ik gun jullie een leuk shopdagje hoor
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
om mij o.a.Luther schreef:Ich vind dit een buitengewoon vermakelijk topic. Met een aantal collega's liggen we hier in een deuk.
Gijs83 schreef:Dus jij houd niet van mooie vrouwen???Bonny schreef:Nou ja zeg!?!?!?!Gijs83 schreef:Dat denk ik ook vaak, als vrouw moet je veel moeilijker keuzes maken t.a.v.kleding, maar een vrouw mag er van mij ook wel weer meer werk van maken(om er mooi uit te zien).jvdg schreef:Pffffff......... Wat ben ik blij dat ik van de mannelijke kunne ben.![]()
jij wel gijs?
let op jongen, schoonheid van de vrouw komt van binnenuit!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat is het belangrijkste ja, maar de buitenkant mag er toch ook wel wezen?henriët schreef:Gijs83 schreef:
Dus jij houd niet van mooie vrouwen???![]()
![]()
jij wel gijs?
let op jongen, schoonheid van de vrouw komt van binnenuit!