Wat was er eerst: de kledinglijn of de parfumlijn?Gijs83 schreef:-Tommy Hilfiger(59) Amerikaans mode-ontwerper
Hetzelfde zie je met veel parfummerken: Die zijn niet aan één product gebonden...
Denk ook aan bv. Oilily, Mexx, etc.
Wat was er eerst: de kledinglijn of de parfumlijn?Gijs83 schreef:-Tommy Hilfiger(59) Amerikaans mode-ontwerper
wat een bijzondere combinatie van personen. Die eerste twee lijken mij op dit forum niets toevoegen.Gijs83 schreef: knip-knap
-Ds.J.Mol(88) GG Emerituspredikant te Rijssen(hij kan niet meer preken, maar verder gaat naar omstandigheden redelijk, ook met zijn vrouw die al boven de 90 is. Af en toe signaleer ik hem in Huize Maranatha waar hij ook woont)
Zie!!Gijs83 schreef:Ik denk niet dat je veel bekenden als voorbeeld moet stellen, dan kun je de meeste politici ook wel weglaten bv. Maar goed een ik zal de bekendere actrices/TV-mensen e.d. eruit laten, als dat gewenst is.Mister schreef:Ik weet best dat ik dit topic niet hoef te lezen. Toch erger ik me aan het feit dat hier mensen worden genoemd wier leven haaks staat op hoe het door God bedoeld is. Moeten wij Paris Hilton nu als voorbeeld of wat dan ook zien? Aub Gijs, kijk een beetje selectief naar je lijstje jarigen...
Vandaag jarig:
-Prinses Christina(63) ze woont met haar zoons in New York. Dochter Juliana woont bij haar vader in Londen.
-Lousewies v/d Laan(44) D66-politca: 1999-2003 in het EP en van 2003-2006 in de Tweede Kamer.
Sorry ik wist het wel, maar twijfelde dit keer wat...Zita schreef:wat een bijzondere combinatie van personen. Die eerste twee lijken mij op dit forum niets toevoegen.Gijs83 schreef: knip-knap
-Ds.J.Mol(88) GG Emerituspredikant te Rijssen(hij kan niet meer preken, maar verder gaat naar omstandigheden redelijk, ook met zijn vrouw die al boven de 90 is. Af en toe signaleer ik hem in Huize Maranatha waar hij ook woont)
je hebt gelijk, daar was een afspraak over. vr. gr. Helma