Huishouden en dat soort zaken..
Re: Huishouden en dat soort zaken..
ik heb mijn vriendin ook weer blij gemaakt met een schoon en opgeruimde woonkamer en keuken. Nu thuis nog 

Heeft hier iemand ervaring met een "stoomdweil"?
wat is dat?
Lassie schreef:wat is dat?

persoonlijk vindt ik die dingen waardeloos. k heb in de thuiszorg gewerkt waar een client zo'n ding had. Geef mij maar gewoon een trekker of luiwagen met een dweil of van die swiffers.
Wat is er vervelend aan dan?Lassie schreef:persoonlijk vindt ik die dingen waardeloos. k heb in de thuiszorg gewerkt waar een client zo'n ding had. Geef mij maar gewoon een trekker of luiwagen met een dweil of van die swiffers.
Het lijkt mij wel schoner...
moet het schoner en steriel dan? Je gaat toch niet elke dag met zo'n stoomdweiler door het huis?
Wat mij tegenhoud is dat alles tegenwoordig zo steriel moet zijn. Al die (tv) reclames over antibacteriele middelen. Opzich niks verkeerd mee hoor. Maar het komt niet ten goede van onze weerstand die we niet meer op gaan bouwen.
Stel dat ik die stoomdweiler ga gebruiken omdat het schoner wordt? dan moet ik haast om het uur dat ding gaan gebruiken om het echt schoon te houden. Persoonlijk heb ik daar niks mee.
Wij hebben dan ook geen huisdieren misschien dat dat wel veel scheelt (geen plas of poep van een kat of wat voor dier dan ook op de grond).
Wat mij tegenhoud is dat alles tegenwoordig zo steriel moet zijn. Al die (tv) reclames over antibacteriele middelen. Opzich niks verkeerd mee hoor. Maar het komt niet ten goede van onze weerstand die we niet meer op gaan bouwen.
Stel dat ik die stoomdweiler ga gebruiken omdat het schoner wordt? dan moet ik haast om het uur dat ding gaan gebruiken om het echt schoon te houden. Persoonlijk heb ik daar niks mee.
Wij hebben dan ook geen huisdieren misschien dat dat wel veel scheelt (geen plas of poep van een kat of wat voor dier dan ook op de grond).
- monique
ik denk dat marnix en ik dat later samen gaan doen teminste hij kan goed koken en ik maak de boel wel schoon haha
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
is dat wat??Orchidee schreef:Lassie schreef:wat is dat?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nog geen idee...heb hem net gekocht, en ga hem misschien deze week een keer gebruiken, dus dan zal ik verslag doenhenriët schreef:is dat wat??Orchidee schreef:Lassie schreef:wat is dat?

Volgens mij is dit een stofzuiger met alleen een slang.Orchidee schreef:Nog geen idee...heb hem net gekocht, en ga hem misschien deze week een keer gebruiken, dus dan zal ik verslag doenhenriët schreef:is dat wat??Orchidee schreef:Lassie schreef:wat is dat?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
MannenLuther schreef: Volgens mij is dit een stofzuiger met alleen een slang.

Vertel.....Orchidee schreef:MannenLuther schreef: Volgens mij is dit een stofzuiger met alleen een slang.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Vertel.....Orchidee schreef:MannenLuther schreef: Volgens mij is dit een stofzuiger met alleen een slang.

Mannen zijn inderdaad enorm veelzijdig.Orchidee schreef:begin ik niet aan, want dat is een eindeloze discussie