De crisis, hoe nu verder?
Re: De crisis, hoe nu verder?
De DSB was niet oneerlijker dan andere banken. Die andere verkochten samen met de leningen ook allelei onnodige produkten. En de klant vond alles goed (*kwispel* ik doe alles om de hypotheek/lening te krijgen, ik wil dat huis,auto, keuken nu eenmaal).
De DSB wilde evengoed geld verdienen en dat is ook wel gelukt geloof ik. Dus het aansmeren van leningen aan mensen die het niet zullen kunnen terugbetalen? Dat is je eigen graf graven.
Tenzij ze die leningen, net als de Amerikanen deden doorsluisden naar nietsvermoedende beleggers.
Op de website zou ik een boodschap zetten: tijdelijk kunt u uw geld slechts in contanten opnemen op ons hoofdkantoor. We hebben voldoende geld liggen. Vind u dit net als wij lastig? Protesteer bij de heer Lakeman. (Van de SOBI inderdaad)
De DSB wilde evengoed geld verdienen en dat is ook wel gelukt geloof ik. Dus het aansmeren van leningen aan mensen die het niet zullen kunnen terugbetalen? Dat is je eigen graf graven.
Tenzij ze die leningen, net als de Amerikanen deden doorsluisden naar nietsvermoedende beleggers.
Op de website zou ik een boodschap zetten: tijdelijk kunt u uw geld slechts in contanten opnemen op ons hoofdkantoor. We hebben voldoende geld liggen. Vind u dit net als wij lastig? Protesteer bij de heer Lakeman. (Van de SOBI inderdaad)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
-
Vandaag werd in de krant de Gelderlander het volgende vermeld:
Scheiding in ijskast door crisis
DEN HAAG - Het aantal echtscheidingen in Nederland daalt opmerkelijk snel, mede onder druk van de economische recessie. Plannen om uit elkaar te gaan, belanden steeds vaker in de ijskast doordat gehuwden hun huis moeilijk verkocht krijgen en niet met een restschuld willen blijven zitten.
Verder lezen kan hier: http://www.gelderlander.nl/algemeen/dgb ... crisis.ece
Scheiding in ijskast door crisis
DEN HAAG - Het aantal echtscheidingen in Nederland daalt opmerkelijk snel, mede onder druk van de economische recessie. Plannen om uit elkaar te gaan, belanden steeds vaker in de ijskast doordat gehuwden hun huis moeilijk verkocht krijgen en niet met een restschuld willen blijven zitten.
Verder lezen kan hier: http://www.gelderlander.nl/algemeen/dgb ... crisis.ece
Ok, de actie is ietwat teveel gericht op de mensen waar Lakeman zijn best voor doet.Jacobse schreef: Heel terecht was en is Minister Bos heel boos over deze uitlatingen van die mijnheer Lakeman.
Overigens zegt Bos dat de acties van DSB 'totaal idioot' zijn.
En ik denk dat DSB failliet gaat. Misschien volgende week, misschien wat later.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Net werden er werkgelegenheidscijfers bekend gemaakt in de US. 10,2% van de beroepsbevolking is nu officieel werkloos.
De AEX daalt in een halfuurtje een punt of 5.
De AEX daalt in een halfuurtje een punt of 5.
--------------
Laten we maar niet over de werkelijke werkeloosheid beginnen.
Wat is dit??
'k begrijp er ook niets van...freek schreef:Wat is dit??
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Links boven staat de staatsschuld van Amerika.
--------------
Sorry, het is inderdaad de staatschuld van de USA.
Het is niet de nationale schuld, die is ettelijke keren groter. Het gaat hier dus alleen om de schuld van de staat, en niet de schuld van alle bedrijven en particulieren.
Het is niet de nationale schuld, die is ettelijke keren groter. Het gaat hier dus alleen om de schuld van de staat, en niet de schuld van alle bedrijven en particulieren.
Hoe nu verder ?
Nog zuiniger leven
Gelukkig zijn we gisteren (als je huiseigenaar bent) gewaarschwd voor rentestijging !!
Ja lekker....wat kan ik hiermee ???? mijn hypotheek periode van 10 jaar koopt af en wordt dus herzien (verhoogd)
Als het mij slecht gaat kan ik ook niet meer salaris halen bij de baas maar voor banken geldt dat dus kennelijk niet
Hopelijk stort dit kabinet heel errug gauw in !
Nog zuiniger leven
Gelukkig zijn we gisteren (als je huiseigenaar bent) gewaarschwd voor rentestijging !!
Ja lekker....wat kan ik hiermee ???? mijn hypotheek periode van 10 jaar koopt af en wordt dus herzien (verhoogd)
Als het mij slecht gaat kan ik ook niet meer salaris halen bij de baas maar voor banken geldt dat dus kennelijk niet
En dan? Stijgt jouw salaris? Zakt je hypotheek?Bart schreef:Hoe nu verder ?
Nog zuiniger leven
het kabinet heeft weinig van doen met de hypotheekrente..........beter gezegd: nietsBart schreef:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
hoe nu verder? "Werp al je bekommernissen op Hem" Misschien is het wel goed als we weer beseffen wat het is om te vragen om dagelijks brood!Bart schreef:Hoe nu verder ?
Nog zuiniger leven
Ik weet, mijn Verlosser leeft