doet me onwillekeurig denken aan die Farizeeër die bad dat hij blij was niet te zijn als die tollenaar vlak bij hem.................JolandaOudshoorn schreef: Gelukkig zijn wij beter!
Joran van der Sloot vs. De Vries/NOVA etc.
Re: Joran van der Sloot vs. De Vries/NOVA etc.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ongelooflijk dat iemand "onschuldig" toevallig bij zulke ernstige misdrijven in de buurt is. (arresteren die Joranhelma schreef:Joran wordt nu gezocht i.v.m. moordzaak Peru
http://www.nu.nl/binnenland/2260991/van ... dzaak.html

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Opmerkelijk is dat de datum (30 mei) van de moord op Flores precies dezelfde is als die van de verdwijning van Holloway vijf jaar geleden.
Voer voor psychologen en samenzweringstheorie-aanhangers...helma schreef:Opmerkelijk is dat de datum (30 mei) van de moord op Flores precies dezelfde is als die van de verdwijning van Holloway vijf jaar geleden.
.....en RF'ersMister schreef:Voer voor psychologen en samenzweringstheorie-aanhangers...helma schreef:Opmerkelijk is dat de datum (30 mei) van de moord op Flores precies dezelfde is als die van de verdwijning van Holloway vijf jaar geleden.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Wat is er zo belangrijk aan deze aartsleugenaar (zijn we dat sinds de zondeval niet allemaal?) om weer opneuw aandacht aan zijn practijken te besteden.
..........knip-knap..... moet nu eindelijk maar eens geen aandacht meer krijgen, en zeker niet op een forum als dit.
Zijn we dan zo sensatiebelust? Kerken, dominees, curatoria, aanneming studenten, Joran van der Sloot, etc. etc.
Zitten de moderators te slapen? Sluiten s.v.p. dit topic.........knip-knap.........
gelukkig ben ik wakkker genoeg om te zien dat de manier waarop jij over Joran schrijft in elk geval niet op ons forum hoort. vr. gr. Helma
..........knip-knap..... moet nu eindelijk maar eens geen aandacht meer krijgen, en zeker niet op een forum als dit.
Zijn we dan zo sensatiebelust? Kerken, dominees, curatoria, aanneming studenten, Joran van der Sloot, etc. etc.
Zitten de moderators te slapen? Sluiten s.v.p. dit topic.........knip-knap.........
gelukkig ben ik wakkker genoeg om te zien dat de manier waarop jij over Joran schrijft in elk geval niet op ons forum hoort. vr. gr. Helma
Ik weet niet of Jaran schuldig of onschuldig is. Dat zal wel blijken, hoop ik.huisman schreef:Ongelooflijk dat iemand "onschuldig" toevallig bij zulke ernstige misdrijven in de buurt is. (arresteren die Joranhelma schreef:Joran wordt nu gezocht i.v.m. moordzaak Peru
http://www.nu.nl/binnenland/2260991/van ... dzaak.html)
Maar ik hoop voor jou dat het je niet ook overkomt: twee verdwenen of vermoorde mensen en in beide gevallen was jij 'toevallig' in de buurt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
-
Nogmaals: wat is er zo belangrijk om aandacht te besteden aan deze vent. Ja, ik schreef `aartsleugenaar`en ik weet ook wel dat we allemaal aartsleugenaars, etc. etc. zijn.
Maar nogmaals: geef nou eens een keer een gefundeerd antwoord: is deze vent een topic waard? Er zijn belangrijker zaken, toch?
Maar nogmaals: geef nou eens een keer een gefundeerd antwoord: is deze vent een topic waard? Er zijn belangrijker zaken, toch?
Kun je wel bij meerdere topics afvragen dus om dat nu specifiek bij deze te doen, feit is het dat het wereldnieuws is...Eppo Gremdaat schreef:Nogmaals: wat is er zo belangrijk om aandacht te besteden aan deze vent. Ja, ik schreef `aartsleugenaar`en ik weet ook wel dat we allemaal aartsleugenaars, etc. etc. zijn.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
ze hebben hem
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
indien bewezen... doodstraf een optie? Lijkt me wel..Gian schreef:ze hebben hem
Nee, levenslang werkkamp tbv de staat.BJD schreef:indien bewezen... doodstraf een optie? Lijkt me wel..Gian schreef:ze hebben hem
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Weet je wat ik nog het ergste vindt?
Een vriend van ons zit in Peru (woont en werkt daar sinds vorig jaar). Hij vertelde dat je maar niet moet vertellen dat je Nederlander bent want dan ben je gelijk de pineut. Een nederlands stel dat daar een restaurant/cafe hebben, waren al gelijk het doelwit. Een steen door de ramen.
En dat allemaal door JvdS.
Een vriend van ons zit in Peru (woont en werkt daar sinds vorig jaar). Hij vertelde dat je maar niet moet vertellen dat je Nederlander bent want dan ben je gelijk de pineut. Een nederlands stel dat daar een restaurant/cafe hebben, waren al gelijk het doelwit. Een steen door de ramen.
En dat allemaal door JvdS.