Wist je dat . . . [4]

Ander

Bericht door Ander »

Dáág, Rens, tot de volgende keer! :D
geledu

Bericht door geledu »

Ander schreef:Dáág, Rens, tot de volgende keer! :D
:mrgreen: :mrgreen:

Kaw schreef:Welk forum Rens?
Dat wil je niet weten...
Adorote

Bericht door Adorote »

Een tijdelijk weggaan en weer terug komen ,Rens jij kunt het hier niet missen ---------------------- en je vrienden hier zullen wellicht uitzien naar de eerstvolgende bijdrage op een of andere draad hier op dit forum.
Maar ook voor jou op het feest van de Geboorte van de Moeder des Heren , veel heil en Rijke Zegen +++
jvdg

Bericht door jvdg »

Het heeft, denk ik, weinig zin om via deze weg (weer) afscheid van Rens te nemen, aangezien hij te kennen heeft gegeven na zijn laatste posting direct uit te loggen.
vlinder

Bericht door vlinder »

Ik me jas ga pakken en ff naar rotterdam ga? Daar zijn de wereld havendagen. Ben er nog nooit geweest en dan woon je zo dichtbij!!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder

Bericht door vlinder »

Rens schreef:...........ik door de grote hoeveel werk op een andere site, waar ik site/forumadmin ben, en er dagelijks zo'n 12 tot 14 uur mee bezig ben, ik geen tijd of moed of de puf heb om nog verder met Refoforum bezig te zijn.

...........ik dus met Reforum stop.

...........ik allen die in de afgelopen jaren, vanaf het eerste begin van Om Sions Wil tot op heden, op mijn virtuele pad zijn gekomen, wil bedanken voor alle warme woorden en raadgevingen, alsmede medeleven op alklerhande terreinen des levens.

...........ik bid dat de God van Jacob, Abraham en Izaak jullie mogen geleiden op jullie verdere levenspad.

..........dit mijn allerlaatste posting was, en na plaatsing zal uitloggen, en vragen en opmerkingen derhalve niet meer zal lezen cq beantwoorden.

Het ga jullie goed, leden en mods................het was een berefijne tijd hier.................

Rens
12 tot 14 uur per dag aan een forum. Trek daar de tijd voor het eten en slapen vanaf en je bent zo veeeel meer uren aan een forum kwijt dan je aan de Heere kunt besteden. Sorry maar ik vind dit verdacht veel opinternetverslaving lijken. Je zult wel bijna vierkante ogen hebben :?
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

vlinder schreef:Ik me jas ga pakken en ff naar rotterdam ga? Daar zijn de wereld havendagen. Ben er nog nooit geweest en dan woon je zo dichtbij!!
Je jas kan je wel thuislaten: het is heerlijk weer geworden.
jvdg

Bericht door jvdg »

vlinder schreef:Ik me jas ga pakken en ff naar rotterdam ga? Daar zijn de wereld havendagen. Ben er nog nooit geweest en dan woon je zo dichtbij!!
Zou ik ook wel willen, maar de baas heeft het in haar hoofd gezet dat ik vandaag nieuwe kleren moet kopen...............

Dus...............
vlinder

Bericht door vlinder »

Tiberius schreef:
Je jas kan je wel thuislaten: het is heerlijk weer geworden.
We hebben hem echt nodig gehad. Eigenlijk wilden we nog blijven voor het vuurwerk, maar we vonden het te koud en het idee om samen met een dekentje op de bank rustig een boek te lezen lokte ons meer aan dan nog 5 uur rondhangen en dan vuurwerk zien. Het was best koud aan het water. Maar het was zeker wel leuk en leuke demonstraties. Het heeft ook nog geregend, maar toen zaten we op de tribune.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ik net weer terug ben van de eerste bidstond voor de (plaatselijke) scholen?
Ik benieuwd ben of er bij jullie in de woonplaats ook een gebedskring is voor de school?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Adorote

Bericht door Adorote »

Waar elke dag naar de Kerk wordt gegaan wordt voor alles gebeden ook voor het onderwijs.De Kerk kent haar Getijdendiensten elke dag weer .
helma

Bericht door helma »

JolandaOudshoorn schreef:Ik net weer terug ben van de eerste bidstond voor de (plaatselijke) scholen?
Ik benieuwd ben of er bij jullie in de woonplaats ook een gebedskring is voor de school?
Dat is mooi zeg!
Ik weet dat ze hier op het Ref. Voortgezet onderwijs ook een gebedskring hebben, maar dat is denk ik voor leerlingen en niet voor ouders

Verder is er een interkerkelijke gebedskring van jongelui; die komen wekelijks bij elkaar. Die groep is inmiddels gespitst in 3-en
(Ger. Gem. ;Chr. ger.; PKN; HHK)

Ik weet van vrouwen die elke week bij elkaar komen (uit dezelfde kerkverbanden als de jongelui) om te bidden; niet specifiek voor de school maar voor het gezin, de kerk, de overheid, de school en noem maar op.

Misschien is er nog meer, maar dit is wat ik weet.

Het is het eerste wat de Nieuw Testamentische kerk deed na de hemelvaart; bij elkaar komen in "Prayermeeting"
Wat heeft het rijke gevolgen gehad! (Pinksteren)

Heb je het boekje gelezen: "elk kind heeft een biddende moeder nodig"? Dat gaat ook over moeders die bidden voor de school en hun schoolgaande kinderen
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

helma schreef:Heb je het boekje gelezen: "elk kind heeft een biddende moeder nodig"? Dat gaat ook over moeders die bidden voor de school en hun schoolgaande kinderen
Nee, maar ik ben nu bezig met het boekje: de roeping van het moederschap. Het is een studie die gebaseerd is op het woord GIFTS (geschenken) die een moeder (en vader) mee behoort te geven aan haar kinderen. Ik ben bezig met de inleiding: maar kort gezegd staat GIFTS voor Genade, Inspiratie, Faith/geloof, Training/oefening en Service/dienstbaarheid.
Mocht ik iets inspirerends hierin vinden, dan zal ik dat zeker hier delen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
henriët

Bericht door henriët »

Wat is de schrijver/ schrijfster van het boek 'elk kind heeft een biddende moeder nodig'. Lijkt me zinvol om eens kennis van het boekje te nemen.
helma

Bericht door helma »

henriët schreef:Wat is de schrijver/ schrijfster van het boek 'elk kind heeft een biddende moeder nodig'. Lijkt me zinvol om eens kennis van het boekje te nemen.
Fern Nichols

Fern Nichols gelooft met haar hele hart in de kracht van gebed. Als grondlegger van een
gebedsbeweging die zich over de hele wereld uitstrekt, weet ze dat God wonderen kan
verrichten in het leven van je kinderen en in je huwelijk, wanneer je bidden tot een gewoonte maakt.
Zij is moeder van vier kinderen en de oprichter van de internationale organisatie
Moms In Touch (Moeders In Gebed), een gebedsbeweging die duizenden vrouwen van
over de hele wereld heeft beïnvloed. Sinds haar ontstaan heeft Moms In Touch zich verspreid over alle staten van Amerika en meer dan vijfennegentig landen daarbuiten.
Het doel van Moms In Touch International is het aanmoedigen van moeders en anderen
om samen te komen en geregeld te bidden voor kinderen en scholen, omdat elk kind een
biddende moeder nodig heeft.

Zelf heb ik het boekje in het engels en vond het heel indrukwekkend.
Gesloten