Minder geslotenheid?

Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Afgewezen schreef:
plebe schreef:
wim schreef:Het valt erg mee met die geslotenheid, tegenwoordig.
Wie is er hier eigenlijk nog echt anoniem? Adrianus, Hendrikus, ...
misschien alles dat eindigt op 'us' (o nee, Petrus niet)? En verder?
en ik!
En ik. :mrgreen:
Misschien je nickname aanpassen: Afgewezus. :wink:
parsifal

Bericht door parsifal »

Lassie schreef:oke komtie van mij:

geslacht: vrouw
leeftijd: 23
werk: verzorgende b
kerk: overal
burgelijke staat: verkering
Volgens Arne Jansen is er veel reden om jouw lief een geweldige geluksvogel te vinden :). En al zou ik die vreemde liedjes niet kennen dan zou ik daar nog steeds niet aan twijfelen trouwens.

Mijn lijstje: Ik ben een 28 jarige mannelijke wiskundige. Ik ben in dienst van het UMC in Utrecht. Ik woon binnenkort in Bilthoven (nu nog in De Bilt) en ik ga daar naar een hervormde gemeente.
Ik lees wel eens een boek en speel graag een partij dammen.
Lassie

Bericht door Lassie »

parsifal schreef:
Lassie schreef:oke komtie van mij:

geslacht: vrouw
leeftijd: 23
werk: verzorgende b
kerk: overal
burgelijke staat: verkering
Volgens Arne Jansen is er veel reden om jouw lief een geweldige geluksvogel te vinden :). En al zou ik die vreemde liedjes niet kennen dan zou ik daar nog steeds niet aan twijfelen trouwens.

Mijn lijstje: Ik ben een 28 jarige mannelijke wiskundige. Ik ben in dienst van het UMC in Utrecht. Ik woon binnenkort in Bilthoven (nu nog in De Bilt) en ik ga daar naar een hervormde gemeente.
Ik lees wel eens een boek en speel graag een partij dammen.
wahahah.
Adorote

Bericht door Adorote »

Ridder Taracon staat met zijn gits zwarte paard in de avond voor het kasteel Madalonia en vindt de poort gesloten,onverrichte zaken keert hij terug naar het huisje van vrouwe de Klapperdeklapsio, waar hij bij het haarvuur de gesloten gesprekken aan hoort en zich afsluit voor het afsluiten.Ridder Taracon denkt ook geslotenheid is een werkelijkheid van alle tijden . :shock:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Lekker he? Dat trappistenbier nu het 's morgens wat kouder wordt. :wink:
Marnix

Bericht door Marnix »

Parsifal schreef:Volgens Arne Jansen is er veel reden om jouw lief een geweldige geluksvogel te vinden Smile. En al zou ik die vreemde liedjes niet kennen dan zou ik daar nog steeds niet aan twijfelen trouwens.
Zooooo.... dat is niet mis! :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
wim

Bericht door wim »

Marnix schreef:
Parsifal schreef:Volgens Arne Jansen is er veel reden om jouw lief een geweldige geluksvogel te vinden Smile. En al zou ik die vreemde liedjes niet kennen dan zou ik daar nog steeds niet aan twijfelen trouwens.
De tekst luidt iets anders: "meisjes met rooie haren, die kunnen kussen, dat is niet mis". Maar of dat nu allesbepalend is.....
Marnix

Bericht door Marnix »

wim schreef:
Marnix schreef:
De tekst luidt iets anders: "meisjes met rooie haren, die kunnen kussen, dat is niet mis". Maar of dat nu allesbepalend is.....
Onderzoekt alles en behoudt het goede (of de beste) :roll: :wink:
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Lassie

Bericht door Lassie »

Marnix schreef:
wim schreef:
Marnix schreef:
Onderzoekt alles en behoudt het goede (of de beste) :roll: :wink:
Afbeelding
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

mmm...volgens mij valt het met de geslotenheid wel mee. Iedereen kent elkaar wel op een of andere manier. :?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
plebe

Bericht door plebe »

ben ik het niet mee eens
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Christiaan

Bericht door Christiaan »

JolandaOudshoorn schreef:mmm...volgens mij valt het met de geslotenheid wel mee. Iedereen kent elkaar wel op een of andere manier. :?
Dat is het hem, daarom probeer ik meer openheid te krijgen.
Een ieder ken zich zelf toch het beste dacht ik zo. :wink:
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Petrus

Bericht door Petrus »

JolandaOudshoorn schreef:............Iedereen kent elkaar wel op een of andere manier. :?
Sommige forummers kennen bepaalde andere forummers inderdaad, geven dat ook aan, ook in PB's, maar blijven daarbij zélf in volstrekte anonimiteit jegens hen.

Op z'n zachtst gezegd "niet chique"...................
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Petrus schreef:
JolandaOudshoorn schreef:............Iedereen kent elkaar wel op een of andere manier. :?
Sommige forummers kennen bepaalde andere forummers inderdaad, geven dat ook aan, ook in PB's, maar blijven daarbij zélf in volstrekte anonimiteit jegens hen.

Ik voel me geheel buitengesloten :( :( :( :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
plebe

Bericht door plebe »

Petrus schreef:

nee, niet zo chique.
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Plaats reactie