ff, nú pas, maar ik zie deze topic ook pas nú............Palmzondag wordt in de RK gevierd..............................Corydoras schreef::haOorspronkelijk gepost door Gian
Welkom Kirsten!
Wat is palm zondag?
Ik ken alleen palm bier.
Ga je schamen, Gian.
De laatste zondag voor Pasen. Herdenking van de intocht van de Heere Jezus in Jeruzalem.
Welkom, Kirsten!
[Aangepast op 5/9/05 door Corydoras]
Ik ben nieuw
ik ben nieuw

Ze komt nadat zij zichzelf heeft voorgesteld niet meer voor in het verhaal ? Dus misschien begrijpen jullie mijn koud water vrees !

Re: ik ben nieuw
Neej, nog niet helemaal.regenboog schreef::Hoi, ik ben ook nieuw, heb net deze topic doorgelezen en durf mijzelf niet goed voor te stellen want waar is Kristen gebleven ??
Ze komt nadat zij zichzelf heeft voorgesteld niet meer voor in het verhaal ? Dus misschien begrijpen jullie mijn koud water vrees ![font=Arial] [/font]
Welkom op het forum!

Re: ik ben nieuw
Van harte welkom Regenboog!!!! En laat je niet al te zeer van de wijs brengen door het verzamelde rapalje hier.................regenboog schreef::Hoi, ik ben ook nieuw
- Miscanthus
- Miscanthus
rrrrustiggggg maaarrrr....Petrus schreef:Who dou you mean?????????????Miscanthus schreef:Welkom terug!Tamarinde schreef:Ik ben niet nieuw maar na heel lang niet meer te hebben gerageerd ben ik weer terug van weggeweest. Dus pas maar op forummers
is je vriendin er ook nog?
ik bedoelde die vriendin van de overkant....

- Miscanthus