Welke uitslag geeft de Stemwijzer?

Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6329
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Bericht door Gian »

Het krantje Metro maakt het wel heel erg bont met hun kiezersmanipulatie. Ze durven namelijk te beweren dat Marijnissen 25% van de stemmen heeft, en dus onbetwist premier gaat worden :shock:
Wat een giller...
SGP wordt niet eens genoemd in het rijtje, en velen anderen met 1 zetel wel :?
Dat je dan nog geloofwaardig wil overkomen is mij een raadsel. Zouden ze zichzelf nog wel serieus nemen...?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Petrus

Bericht door Petrus »

Gian schreef:Het krantje Metro maakt het wel heel erg bont met hun kiezersmanipulatie. Ze durven namelijk te beweren dat Marijnissen 25% van de stemmen heeft, en dus onbetwist premier gaat worden :shock:
En dát voor een superrechts krantje......... :!:
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9370
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

Gian schreef:Het krantje Metro maakt het wel heel erg bont met hun kiezersmanipulatie. Ze durven namelijk te beweren dat Marijnissen 25% van de stemmen heeft, en dus onbetwist premier gaat worden :shock:
Wat een giller...
SGP wordt niet eens genoemd in het rijtje, en velen anderen met 1 zetel wel :?
Dat je dan nog geloofwaardig wil overkomen is mij een raadsel. Zouden ze zichzelf nog wel serieus nemen...?
Waarschijnlijk gebruiken ze een poll in te vullen op hun website, of hebben ze lezers gevraagd te reageren en hun politieke voorkeur op te geven. Ik gok dat ze inderdaad deze uitslag kregen, maar dat ze tegen alle regels voor een goede opinie-peiling hebben gezondigd.
Plaats reactie