BBQ for 2

Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Het lijstje tot nu toe.

Lecram
Maninne en Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin, als hij niet in duitsland zit. of we moeten het hem maar opsturen
Parsifal
Empee
Pim of Nicname of beiden
Gerrit de 2e
Memento
hooooooooo....................

ik ga wel komen hooor.... k zet dan wel een pruik op en ga (okeokeoke omdat jullie t willen) des noods in het zwart..... :sni
Jelle

Bericht door Jelle »

Het lijstje tot nu toe.

Lecram
Maninne en Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin, als hij niet in duitsland zit. of we moeten het hem maar opsturen
Parsifal
Empee
Pim of Nicname of beiden
Gerrit de 2e
Memento
Daphne

Wie komen er nog meer? juist voor hen die nog nooit geweest zijn is dit een gezellige gelegenheid om elkaar eens op een andere wijze te leren kennen.
nicname

Bericht door nicname »

Gelukkig Daphne. 'k wilde net zeggen: er moet wat vrouwvolk bij voor het evenwicht en vooor de rust in de tent...:,:D
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Ik had ook graag aanwezig willen zijn, maar ik kom niet, omdat ik 2 dagen later weer die kant op ga, en dat is beetje veel van 't goeie.

Jelle, ik zie je de 27ste wel!

Groeten,
Matthijs.

[Aangepast op 6/8/04 door Matthijs]
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Oorspronkelijk gepost door anemoon
Oorspronkelijk gepost door memento Enkele leden die problemen hebben met de waarschijnlijke uitspraak, waarin ook het dragen van het haar aan de andere zijde word toegestaan, beramen de mogelijkheden voor een voortzetting op basis van de oude principes. 'Wij erkennen alleen een BBQ waarin men uitgaat van het dragen van de scheiding, zoals bij onze voorvaders ook gewoon was'. Over de naam word nog gesproken. Voorlopig groepeerd men samen onder de naam 'BBQ bij Jelle in Hersteld Verband'.
:,:,:,:,:,:,:, Jelle draagt het haar zonder scheiding zodat links en rechts bij het bbq kan aanschuiven, zonder zich op de één of andere manier wel of niet bezwaard te voelen.:,:,
o jongens, dit gaat op hanekammen uitdraaien...
Gaat me een pot gel kosten, óf een pruik, mijn haar hangt láng niet in de saus, en áls ik al een scheiding heb dan zit ie nogal bochtig, dus krom en verdraaid ongeveer in het midden..........:t
Als het maar rechts van het midden is :t:t
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik had ook graag aanwezig willen zijn, maar ik kom niet, omdat ik 2 dagen later weer die kant op ga, en dat is beetje veel van 't goeie.

Groeten,
Matthijs.

Kom op zeg, Matthijs, een beetje vent.....
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs

Groeten,
Matthijs.

Is goed hoor Matthijs, had ik ook wel verwacht, maar je het kwam anders niet meer uit.
Tot de 27e Matthijs
Jelle

Bericht door Jelle »

Al een beetje trek Lecram? En maar hopen dat het die dag geen pijpenstelen regent.:,
Lecram

Bericht door Lecram »

Wie komen er nog meer? juist voor hen die nog nooit geweest zijn is dit een gezellige gelegenheid om elkaar eens op een andere wijze te leren kennen.
Het zijn bijna allemaal OSW'ers die al eens eerder in huize de P(r)ater zijn geweest.

Kom op mensen, ontdek het plekje van Jelle en Annie en help ons van het vlees af. Laat je niet afschrikken door de toelatingseisen, we zorgen er gewoon voor dat je niet weggestuurd kan worden.

[Aangepast op 6/8/04 door Lecram]
Lecram

Bericht door Lecram »

Al een beetje trek Lecram? En maar hopen dat het die dag geen pijpenstelen regent.:,
Ik verrek van de trek :D

Overigens hoop ik ook dat het geen water regent op die dag. En niet sneeuwt en ijzelt.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Gelukkig Daphne. 'k wilde net zeggen: er moet wat vrouwvolk bij voor het evenwicht en vooor de rust in de tent...:,:D
Waar blijven trouwens de andere dames? :D
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik verrek van de trek :D

Overigens hoop ik ook dat het geen water regent op die dag. En niet sneeuwt en ijzelt.
ik ben vandaag vast begonnen om minder te gaan eten, het schijnt dat je dan ook meer trek krijgt:,
nicname

Bericht door nicname »

Tja, ik kan me natuurlijk drie keer aanmelden maar dat heeft geen zin...:P

WIe zijn er nog verder? Barryvrouw, PRinses, anemoon (laat je niet door de afstand weerhouden), en de Luitendames? en Lebaoth en Lootje en.....

[Aangepast op 6/8/04 door nicname]
Jelle

Bericht door Jelle »

Tja, ik kan me natuurlijk drie keer aanmelden maar dat heeft geen zin...:P
En Visje? die kan dan met Barryvrouw meerijden en als het ff kan kunnen ze die tukkertje ook nog wel meebrengen. scheelt weer in de reiskosten.

WIe zijn er nog verder? Barryvrouw, PRinses, anemoon (laat je niet door de afstand weerhouden), en de Luitendames? en Lebaoth en Lootje en.....

[Aangepast op 6/8/04 door nicname]
en Pingpongbal? kunnen we nog pinpongballen ook.:,
Plaats reactie