Da’s natuurlijk niet waar. Hermans voorbeelden geven juist aan dat er geen keuze is: je koopt altijd het laatste model. In het geval van de baard is er wel een keuze. Wel een baard of geen baard. Waarbij bij de keuze bij wel een baard er een keuze is tussen een hip model of meer richting Sinterklaas.Job schreef:Klopt. Ik noem bewust deze zaken om het onmogelijke van PP's argumentatie aan te tonen. Als een baard als modeverschijnsel zondig is, dan is een hedendaagse fiets dat ook. En ben je veroordeeld tot antiekhandelaren waar je zo'n vélocipède koopt.Herman schreef: ↑18 sep 2023, 16:00Dit zijn natuurlijk allemaal zaken die je niet voorkomen. Als ik een nieuwe fiets ga kopen kan ik uit model 2023 najaar, of misschien nog model 2023 voorjaar kiezen. Maar het model staat vast. Ook al kan ik kiezen tussen een VanMoof of een Gazelle, je ontkomt er niet aan het laatste model te kopen. Idem voor de andere zaken. Als het beter voor mij is om te gaan sporten, dan is een abonnement een goede optie voor de winterdag, ook al heb ik natuurlijk net al een te gekke kekke VanMoof om buiten te sporten gekocht.
Ik denk dat de meeste baarden van dit moment te maken hebben met mode of tijdsbeeld. Waarbij gemakzucht de eerste aanzet is geweest.