Thea schreef:Hebben jullie allemaal vakantie of zo?

Thea schreef:Hebben jullie allemaal vakantie of zo?
Nee, aan vakantie doen wij niet.Thea schreef:Hebben jullie allemaal vakantie of zo?
Jawel, vanaf morgen doe ik mee.Job schreef:Nee, aan vakantie doen wij niet.Thea schreef:Hebben jullie allemaal vakantie of zo?
Onderwijs geven is mooi, vakantie ook.Thea schreef:Hebben jullie allemaal vakantie of zo?
Altijd geleerd: spreek met zes woorden, Job.Posthoorn schreef:Nee, zes woorden. Dat is genoeg.
Dat zijn er zeven Job. Foei.Job schreef:Altijd geleerd: spreek met zes woorden, Job.Posthoorn schreef:Nee, zes woorden. Dat is genoeg.
Keurig geteld, brave Zeeuw. Knap hoor!Zeeuw schreef:Dat zijn er zeven Job. Foei.Job schreef:Altijd geleerd: spreek met zes woorden, Job.Posthoorn schreef:Nee, zes woorden. Dat is genoeg.
Ik blijf steeds tellen tot zesJob schreef:Keurig geteld, brave Zeeuw. Knap hoor!Zeeuw schreef:Dat zijn er zeven Job. Foei.Job schreef:Altijd geleerd: spreek met zes woorden, Job.Posthoorn schreef:Nee, zes woorden. Dat is genoeg.
Dank mijn waarde Job. Kudo's bijgeschreven.Job schreef:Keurig geteld, brave Zeeuw. Knap hoor!Zeeuw schreef:Dat zijn er zeven Job. Foei.Job schreef:Altijd geleerd: spreek met zes woorden, Job.Posthoorn schreef:Nee, zes woorden. Dat is genoeg.
Laat lekker links liggen dan Anselmus.Anselmus schreef:Wat een irritant topic is dit.
Eens, en toch lees ik mee..Anselmus schreef:Wat een irritant topic is dit.