Hoe is je stemming op dit moment? [2]
- oesterschelpje
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
voldaan, Leuke kleuterdag gehad, wat heerlijk toch die snoesjes, op een natte wc na dan......... grrrr...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik zit redelijk stuk na mijn jaarlijkse sporttest (ik word er te oud voor
)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
oesterschelpje schreef:![]()
![]()
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
huisman schreef:Ik zit redelijk stuk na mijn jaarlijkse sporttest (ik word er te oud voor)
te oud?
ben je toch mal!
Overigens had ik verwacht je afgelopen vrijdag nog wel te zien...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Op die dag ja, daar lopen alleen hooggeleerde mannetjes , daar ben ik te oud en te simpel voorhenriët schreef:huisman schreef:Ik zit redelijk stuk na mijn jaarlijkse sporttest (ik word er te oud voor)
![]()
te oud?
ben je toch mal!
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Je begint al helemaal een Smitsiaan te wordenhuisman schreef:Op die dag ja, daar lopen alleen hooggeleerde mannetjes , daar ben ik te oud en te simpel voorhenriët schreef:huisman schreef:Ik zit redelijk stuk na mijn jaarlijkse sporttest (ik word er te oud voor)
![]()
te oud?
ben je toch mal!
Zeer gefrustreerd 
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Eppo Gremdaat
Zeer boos. Onze kleine zwarte jonge viervoeter heeft voor de zoveelste keer de (papieren) boekomslagen vernield met zijn kleine scherpe tandjes. Voor straf moet hij de rest van de dag buiten in zijn hok blijven.
En als hij het nog eens doet.......(dan bied ik hem te koop aan op `refoforum`)
En als hij het nog eens doet.......(dan bied ik hem te koop aan op `refoforum`)
- Neeltje Jans
Dat zou heel wat beter kunnen 
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Moe en gespannen! 
Maar ik kan hier niet neerzetten waarom
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Sterkte in en met alles.Mariavt schreef:Moe en gespannen!
Verwacht je hulp van Hem alleen!
ben al beetje opgeknapt van een half uurtje zwemmen.Orchidee schreef:Dat zou heel wat beter kunnen
Nu eerst maar een boterham met thee