Toch niet van Jetje?henriët schreef:na een intensieve dag..
lekker proberen te slapen, en niet gewekt worden zoals afgelopen nacht om 4 uur.. om vervolgens een 'kots'bed te moeten gaan wassen...
Goede nacht
Re: Goede nacht
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Misschien wel van Jean...Ariene schreef:Toch niet van Jetje?henriët schreef:na een intensieve dag..
lekker proberen te slapen, en niet gewekt worden zoals afgelopen nacht om 4 uur.. om vervolgens een 'kots'bed te moeten gaan wassen...

nee nee, ook nietMister schreef:Misschien wel van Jean...Ariene schreef:Toch niet van Jetje?henriët schreef:na een intensieve dag..
onze benjamin.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Beterschap hoor!henriët schreef:na een intensieve dag..
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
slaap lekker allemaal:)
bye
bye
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Trusten.
Ik ben al te laat, en ik hoop dat niemand dit meer leest, met uitzondering van de ploegendienstenmensen en de buitenlanders.
Ik ben al te laat, en ik hoop dat niemand dit meer leest, met uitzondering van de ploegendienstenmensen en de buitenlanders.

- MarthaMartha
de rolemmermensen waren toen nog volop in de chat!jvdg schreef:Trusten.
en het wás me toch gezellig!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
kben nog nie van plan om te gaan slapen, maar iedereen alvast een goede nacht toegewenst en bij leven en welzijn een hele goede en gezegende zondag!
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Welterusten allemaal!
Ik ga eindelijk maar eens vroeg naar bed... Was ik al heel lang van plan maar komt er steeds niet van.
Ik ga eindelijk maar eens vroeg naar bed... Was ik al heel lang van plan maar komt er steeds niet van.
- JolandaOudshoorn
Goedenacht, ik hang nog even in de chat, dolle boel hier!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
hoewel ik nog geen snippertje slaap heb, wens ik eenieder alvast welterusten die nog niet te bedde is.............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
welterusten
(het was weer gezellig en fijn in de chat
)
(het was weer gezellig en fijn in de chat

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Was het zeker ja...
Serieze gesprekken en gein wisselden elkaar af... het was fijn.....
Serieze gesprekken en gein wisselden elkaar af... het was fijn.....
Hij zorgt voor ons, ook vannacht!
welterusten!
welterusten!
Dat teken duidt er bij mij op dat je het maar zo-zo vond..MarthaMartha schreef:welterusten
(het was weer gezellig en fijn in de chat)

Je kreeg er ook van langs he

Het was gezellig!
(Dat is ook al zo verslavend.......)