Hartelijk gefeliciteerd.
Grote vreugden
- Lilian1975
Re: Grote vreugden
Gefeliciteerd! Een goede zwangerschap toegewenst.
- Heidebloem
Bedankt voor jullie felicitaties!
Van harte gefeliciteerd, Heidebloem!
Wat mooi, hartelijk gefeliciteerd!
Een ontstopt riool.
Over de ellende daarvoor zal ik niet teveel schrijven, kort samengevat zaten we na de regen van vannacht letterlijk in de sh*'t.
Over de ellende daarvoor zal ik niet teveel schrijven, kort samengevat zaten we na de regen van vannacht letterlijk in de sh*'t.
- Niet meer zo actief -
Gelukkig was het alleen de 'natte kant', waar tegels liggen. Schade beperkt zich tot matten en glijvilt onder de stoelen.
De lucht is inmiddels ook grotendeels weg, maar gisteren was wat anders dan gepland.
De lucht is inmiddels ook grotendeels weg, maar gisteren was wat anders dan gepland.
- Niet meer zo actief -
-
- Verbannen
Niets geen HSV, maar gewoon de aloude SV die openging, vanmorgen aan het begin van de Algemene Beschouwingen in de Tweede Kamer!!
-
Gaat het verder goed?GerefGemeente-lid schreef: ↑18 sep 2024, 15:32 Niets geen HSV, maar gewoon de aloude SV die openging, vanmorgen aan het begin van de Algemene Beschouwingen in de Tweede Kamer!!

Dit bericht kan beter in het topic: Hoge bloedruk want...
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
-
- Verbannen
Hervormingsdienst op D.V. 31 oktober 2024:
Hervormde Kerk Nieuwer ter Aa, 19.30 uur: ds. J.J. van der Meulen, predikant van de Hervormde Gemeente aldaar en ds. M.T. Al-Chalabi, predikant in de Gereformeerde Gemeente van Hilversum.
Hervormde Kerk Nieuwer ter Aa, 19.30 uur: ds. J.J. van der Meulen, predikant van de Hervormde Gemeente aldaar en ds. M.T. Al-Chalabi, predikant in de Gereformeerde Gemeente van Hilversum.
-
De trouwdag van mijn ouders, alweer 54 jaar mogen ze getrouwd zijn vandaag! God is goed! Dankbaar dat we ze nog bij ons mogen hebben! Ze zijn nu beide 79 jaar.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
-
Heel bijzonder, gefeliciteerd.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
-
De 80e verjaardag van mijn lieve pa die we vandaag mogen vieren! Dankbaar dat we hem nog steeds bij ons mogen hebben in redelijk goede gezondheid!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Geboorte van een kleindochter. Na aanvankelijk zorgen mag het nu wonderlijk goed gaan. Soli Deo Gloria.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.