Daar hadden ze het misschien in de andere gemeente over...Afgewezen schreef:Wij hadden een herdenkingspreek n.a.v. het honderdjarig bestaan van onze gemeente.
[...]
Maar "over de laatste honderd jaar" wilde de predikant het maar niet hebben...

Daar hadden ze het misschien in de andere gemeente over...Afgewezen schreef:Wij hadden een herdenkingspreek n.a.v. het honderdjarig bestaan van onze gemeente.
[...]
freek schreef:Daar hadden ze het misschien in de andere gemeente over...Afgewezen schreef:Wij hadden een herdenkingspreek n.a.v. het honderdjarig bestaan van onze gemeente.
[...]
Inderdaad, maar dan op zaterdagfreek schreef:Daar hadden ze het misschien in de andere gemeente over...Afgewezen schreef:Wij hadden een herdenkingspreek n.a.v. het honderdjarig bestaan van onze gemeente.
[...]
Als het goed is komt er een brochure van.Ander schreef:Is daar een opname van OP? Ben eigenlijk wel erg benieuwd!
En op een samengaan met de GG. Toch?Oude Paden schreef:Hij hoopt denk op samengaan met in de eerste plaats de GGiN bv.
Ik denk (met erkenning van zijn eigen gebreken en fouten) toch dat hier nog wel wat voetangels en klemmen voor hem liggen.Tiberius schreef:En op een samengaan met de GG. Toch?Oude Paden schreef:Hij hoopt denk op samengaan met in de eerste plaats de GGiN bv.
Alles goed en wel, maar volgens mij bestaat jullie gemeente 55 jaar, OP en niet 100 jaar.Oude Paden schreef:Als het goed is komt er een brochure van.Ander schreef:Is daar een opname van OP? Ben eigenlijk wel erg benieuwd!
Met zo'n houding bereik je in elk geval geen verenigingAfgewezen schreef:Alles goed en wel, maar volgens mij bestaat jullie gemeente 55 jaar, OP en niet 100 jaar.Oude Paden schreef:Als het goed is komt er een brochure van.Ander schreef:Is daar een opname van OP? Ben eigenlijk wel erg benieuwd!
Met een verkeerde voorstelling van zaken ook niet...Oude Paden schreef:Met zo'n houding bereik je in elk geval geen vereniging
Je doet je naam in ieder geval eer aan......Afgewezen schreef:Met een verkeerde voorstelling van zaken ook niet...Oude Paden schreef:Met zo'n houding bereik je in elk geval geen vereniging
Nee OP, niet op de man spelen, weet je nog? Kerkrechtelijk gezien (en jullie onderschrijven toch ook de DKO?), bestaat de GGiN Gouda 55 jaar, en de GG 100 jaar. Ik vind het tamelijk brutaal dat de GGiN Gouda deze gedenkdienst heeft durven houden.Oude Paden schreef:Je doet je naam in ieder geval eer aan......Afgewezen schreef:Met een verkeerde voorstelling van zaken ook niet...Oude Paden schreef:Met zo'n houding bereik je in elk geval geen vereniging