samen met ber10eMarthaMartha schreef:... en een fijne dag!Mister schreef:Sweellinck: van harte jongen, bijzondere mijlpaal!
Gefelie
- JolandaOudshoorn
Re: Gefelie
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dat wist ik niet.JolandaOudshoorn schreef:samen met ber10eMarthaMartha schreef:... en een fijne dag!Mister schreef:Sweellinck: van harte jongen, bijzondere mijlpaal!
Geweldig!
Mag ik dit aanmerken als het zoveelste RF-koppel?
Ik zie dat ik gefeliciteerd ben door verschillenden in verschillende topics.
Hartelijk dank.
En inderdaad het was 1 april, op die datum zijn ook mensen jarig.
Voordeel: het wordt goed onthouden. Toen ik op Schoolbank.nl in contact kwam met een oud-klasgenoot van de lagere school was het belangrijkste wat ze nog herinnerde: mijn verjaardagsdatum.
Hartelijk dank.
Voordeel: het wordt goed onthouden. Toen ik op Schoolbank.nl in contact kwam met een oud-klasgenoot van de lagere school was het belangrijkste wat ze nog herinnerde: mijn verjaardagsdatum.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- JolandaOudshoorn
Jean en Henriet: Gefeliciteerd! (32 jaar, ik dacht dat je ouder was, Jean
)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
refo, alsnog van harte gefeliciteerd!refo schreef:Ik zie dat ik gefeliciteerd ben door verschillenden in verschillende topics.
Hartelijk dank.
Gods rijke zegen en nabijheid toegewenst in je nieuwe levensjaar!
Dat 's HEEREN zegen op u daal';
Zijn gunst uit Sion u bestraal'.
Hij schiep 't heelal, Zijn Naam ter eer:
Looft, looft dan aller heren HEER'!
@ jolanda bedankt
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:Jean en Henriet: Gefeliciteerd! (32 jaar, ik dacht dat je ouder was, Jean![]()
)

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Jolanda, moet je martha maar s vragen, zij dacht t ook alMarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef:Jean en Henriet: Gefeliciteerd! (32 jaar, ik dacht dat je ouder was, Jean![]()
)
![]()
![]()

overigens, ik was niet jarig hoor, maar goed, we hebben feest gevierd,
en we 'mogen'nog een keer,
dus ook nog een cadeau tegoed.
( jean.. had zelf wat besteld.. heb ik achtergehouden, en dacht.. dat is voor zn verjaardag....
dus ja.. uh.. vanzelfsprekend boeken natuurlijk.. dus het cadeau dat dv zaterdag komt.. is iets voor t gezin;))
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik feliciteer..........................MEZELF !!!
met mijn nieuwe baan
met mijn nieuwe baan

Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
- Wilma van den Berg
Gefeliciteerd! Waar heb je een baan?Kippetje schreef:ik feliciteer..........................MEZELF !!!
met mijn nieuwe baan
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ik ga een ontzettend leuke managersfunctie vervullen in een zorgcentrum. Heb er echt enorm veel zin in!Wilma van den Berg schreef:Gefeliciteerd! Waar heb je een baan?Kippetje schreef:ik feliciteer..........................MEZELF !!!
met mijn nieuwe baan
En? Ga je een hoop eieren leggen?Kippetje schreef:Ik ga een ontzettend leuke managersfunctie vervullen in een zorgcentrum. Heb er echt enorm veel zin in!Wilma van den Berg schreef:Gefeliciteerd! Waar heb je een baan?Kippetje schreef:ik feliciteer..........................MEZELF !!!
met mijn nieuwe baan
elke dag éénAfgewezen schreef: En? Ga je een hoop eieren leggen?

Het management in de medische wereld heeft niet bepaald een goede reuk.Kippetje schreef:Ik ga een ontzettend leuke managersfunctie vervullen in een zorgcentrum. Heb er echt enorm veel zin in!Wilma van den Berg schreef:Gefeliciteerd! Waar heb je een baan?Kippetje schreef:ik feliciteer..........................MEZELF !!!
met mijn nieuwe baan
Ik verwijs daarbij o.a. naar Prof. Dr. B. Smalhout, welke vele kritische kanttekeningen plaatst bij de managementscultuur in de medische wereld.
Hij vat het (vaak) samen in de uitspraak: Meer knieën onder het bureau dan handen aan het bed.
Dat is geen kritiek op jou hoor, maar ik hoop dat je in je nieuwe functie de meeste aandacht geeft aan de verzorgenden en de verzorgden.
Ik vat het niet op als kritiek op mezelfjvdg schreef: Het management in de medische wereld heeft niet bepaald een goede reuk.
Ik verwijs daarbij o.a. naar Prof. Dr. B. Smalhout, welke vele kritische kanttekeningen plaatst bij de managementscultuur in de medische wereld.
Hij vat het (vaak) samen in de uitspraak: Meer knieën onder het bureau dan handen aan het bed.
Dat is geen kritiek op jou hoor, maar ik hoop dat je in je nieuwe functie de meeste aandacht geeft aan de verzorgenden en de verzorgden.

LASSIE
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!