Je kan het doorzagen noemen. Maar ik probeer alleen te begrijpen wat iedereen met gerichtheid bedoeld...eilander schreef:Weet je, je kunt hierover door blijven zagen, maar ik kan dit niet uitleggen. Wél weet ik dat ik eerder wist dat ik op het vrouwelijk geslacht viel dan dat ik daadwerkelijk verliefd werd op een meisje. Méér kan ik je er niet over uitleggen, maar ongetwijfeld zijn er deskundigen op dit gebied.Lilian1975 schreef:Hierboven de post.eilander schreef:Als je als jongen je aangetrokken weet tot het vrouwelijk geslacht, ben je niet automatisch verliefd op een meisje. Zo zie ik het hier ook: je kunt als man weten dat je geen verlangens naar een vrouw maar naar een man hebt, maar tegen concrete verliefdheid moet je strijden.
Overigens moet ik ook strijden tegen bepaalde gevoelens als ik met een aantrekkelijke vrouw te maken heb op mijn werk bijvoorbeeld. Er zullen zeker mannen zijn die dat prima kunnen scheiden, en dat is ook veel beter.
Ik stelde gevoelens of zo je wilt gerichtheid is zondig.
Zie wat je vetgedrukt is.
En dan vraag ik, en daar heb ik nog steeds geen antwoord op. Wat is die gerichtheid dan concreet? Hoe ziet dat verlangen naar een man eruit? Waar verlang je dan naar?
Stel ik de vraag anders. Waaruit wist je dat je op het vrouwelijk geslacht ''viel". ?