Die heet ook geen Marc.Piet Puk schreef: ↑27 sep 2023, 10:45Nee, het is niet de GG-ouderling. Komt uit Papendrecht en is als ik het zo las CGK
Marc de Vries is denk ik de professor techniek, politiek en management aan de TU Delft.
Die heet ook geen Marc.Piet Puk schreef: ↑27 sep 2023, 10:45Nee, het is niet de GG-ouderling. Komt uit Papendrecht en is als ik het zo las CGK
Tiberius schreef: ↑27 sep 2023, 10:46Die heet ook geen Marc.Piet Puk schreef: ↑27 sep 2023, 10:45Nee, het is niet de GG-ouderling. Komt uit Papendrecht en is als ik het zo las CGK
Marc de Vries is denk ik de professor techniek, politiek en management aan de TU Delft.
Uit Papendrecht inderdaad, maar geen lid van de CGK. Hij is namelijk bestuurslid van de Gereformeerde Bond.Piet Puk schreef: ↑27 sep 2023, 10:45Nee, het is niet de GG-ouderling. Komt uit Papendrecht en is als ik het zo las CGK
Correct, ik had gelezen bijzonder hoogleraar aan de Christelijk . .. en zonder na te denken zelf gereformeerde kerk er achteraan gedacht.Nathanaël schreef: ↑27 sep 2023, 12:23Uit Papendrecht inderdaad, maar geen lid van de CGK. Hij is namelijk bestuurslid van de Gereformeerde Bond.Piet Puk schreef: ↑27 sep 2023, 10:45Nee, het is niet de GG-ouderling. Komt uit Papendrecht en is als ik het zo las CGK
Ik vind het wel bijzonder dat CU tegen de motie stemde van Baudet over hormoonblokkers, weet jij de reden?
Nee.Geytenbeekje schreef: ↑27 sep 2023, 16:31Ik vind het wel bijzonder dat CU tegen de motie stemde van Baudet over hormoonblokkers, weet jij de reden?
Wat is de uitslag van deze motie en waar kan ik die vinden?Geytenbeekje schreef: ↑27 sep 2023, 16:31Ik vind het wel bijzonder dat CU tegen de motie stemde van Baudet over hormoonblokkers, weet jij de reden?
https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken ... 2023D38283GerefGemeente-lid schreef: ↑27 sep 2023, 16:48Wat is de uitslag van deze motie en waar kan ik die vinden?Geytenbeekje schreef: ↑27 sep 2023, 16:31Ik vind het wel bijzonder dat CU tegen de motie stemde van Baudet over hormoonblokkers, weet jij de reden?
Waarom vind jij dat bijzonder? Het gaat denk ik om een regulier (genees)middel wat ingezet worden tegen extreme groei.Geytenbeekje schreef: ↑27 sep 2023, 16:31Ik vind het wel bijzonder dat CU tegen de motie stemde van Baudet over hormoonblokkers, weet jij de reden?
Ik vind het nogal bijzonder om mensen die jonger zijn dan 18 zo'n keuze te laten maken. Het effectiefste manier van bescherming is denk ik het gewoon verbieden.Herman schreef: ↑27 sep 2023, 18:58Waarom vind jij dat bijzonder? Het gaat denk ik om een regulier (genees)middel wat ingezet worden tegen extreme groei.Geytenbeekje schreef: ↑27 sep 2023, 16:31Ik vind het wel bijzonder dat CU tegen de motie stemde van Baudet over hormoonblokkers, weet jij de reden?
Het is ook niet zo dat jongeren onder de 18 zo'n keuze zelf maken hè, daar is altijd een arts bij betrokken.Geytenbeekje schreef: ↑27 sep 2023, 23:59Ik vind het nogal bijzonder om mensen die jonger zijn dan 18 zo'n keuze te laten maken. Het effectiefste manier van bescherming is denk ik het gewoon verbieden.Herman schreef: ↑27 sep 2023, 18:58Waarom vind jij dat bijzonder? Het gaat denk ik om een regulier (genees)middel wat ingezet worden tegen extreme groei.Geytenbeekje schreef: ↑27 sep 2023, 16:31Ik vind het wel bijzonder dat CU tegen de motie stemde van Baudet over hormoonblokkers, weet jij de reden?
Vestig op artsen geen vertrouwenProfesto schreef: ↑28 sep 2023, 07:31Het is ook niet zo dat jongeren onder de 18 zo'n keuze zelf maken hè, daar is altijd een arts bij betrokken.Geytenbeekje schreef: ↑27 sep 2023, 23:59Ik vind het nogal bijzonder om mensen die jonger zijn dan 18 zo'n keuze te laten maken. Het effectiefste manier van bescherming is denk ik het gewoon verbieden.Herman schreef: ↑27 sep 2023, 18:58Waarom vind jij dat bijzonder? Het gaat denk ik om een regulier (genees)middel wat ingezet worden tegen extreme groei.Geytenbeekje schreef: ↑27 sep 2023, 16:31
Ik vind het wel bijzonder dat CU tegen de motie stemde van Baudet over hormoonblokkers, weet jij de reden?
Maar jij ziet alleen de probleemdossiers. De andere 98% gaat dan toch gewoon goed?