Want?Lassie schreef:Dankbaar en opgelucht.

Want?Lassie schreef:Dankbaar en opgelucht.
Jij houdt toch zo van je werk?huisman schreef:....vakantiestemming
Daar ben ik gelukkig van af.Vagari schreef:Misselijk, ik ben mijn douche een grote anti-kalkbeurt aan het geven. :s Azijn
En het ruikt zo heerlijk.... nostalgischLassie schreef:;-) Wat groene zeep al niet kan doen he.
Wij ook niet hoor.huisman schreef:(...)het is maar goed dat ik geen moderator ben want ik zou niet tolereren dat er aan de randen van het Schriftgezag geknaagd wordt.
Ow, groene zeep is het enige wat ik zowat nog niet geprobeerd heb. Bedankt.Mara schreef:Daar ben ik gelukkig van af.Vagari schreef:Misselijk, ik ben mijn douche een grote anti-kalkbeurt aan het geven. :s Azijn
Na de verbouwing van de badkamer heb ik een speciale wisser neergezet, iedereen maakt de cabine na een douchebeurt even droog.
1 minuutje werk. Als ik zelf gedoucht heb, ga ik er ook nog met mijn douchelaken achteraan.
Scheelt schrobwerk, ergernis en tijd![]()
Na een tip van Lassie maak ik hem nu 1 x per week schoon met een likje groene zeep.
Mijn longen zijn er dankbaar voor.
Speciale douchesprays zijn niet erg luchtwegvriendelijk nl.
O, ik snap het.Vagari schreef:Ow, groene zeep is het enige wat ik zowat nog niet geprobeerd heb. Bedankt.Mara schreef:Daar ben ik gelukkig van af.Vagari schreef:Misselijk, ik ben mijn douche een grote anti-kalkbeurt aan het geven. :s Azijn
Na de verbouwing van de badkamer heb ik een speciale wisser neergezet, iedereen maakt de cabine na een douchebeurt even droog.
1 minuutje werk. Als ik zelf gedoucht heb, ga ik er ook nog met mijn douchelaken achteraan.
Na een tip van Lassie maak ik hem nu 1 x per week schoon met een likje groene zeep.
Ik houd mijn douch ook altijd goed bij hoor maar voordat ik in dit appartement kwam woonde er een vrijgezelle 'jongeman' (wat een prachtig ouderwets woord is dat toch)
Ik ben dus al maanden stukje bij beetje de kalk aan het verwijderen. Gelukkig is het nu bijna helemaal weg.
Ja of waarom zijn douch-ontwerpers zulke pestkoppen?Mara schreef:O, ik snap het.Vagari schreef:Ow, groene zeep is het enige wat ik zowat nog niet geprobeerd heb. Bedankt.Mara schreef:Daar ben ik gelukkig van af.Vagari schreef:Misselijk, ik ben mijn douche een grote anti-kalkbeurt aan het geven. :s Azijn
Ik houd mijn douch ook altijd goed bij hoor maar voordat ik in dit appartement kwam woonde er een vrijgezelle 'jongeman' (wat een prachtig ouderwets woord is dat toch)
Ik ben dus al maanden stukje bij beetje de kalk aan het verwijderen. Gelukkig is het nu bijna helemaal weg.![]()
Vervelend zo'n erfenis zeg. Groene zeep is een prima allround, goedkoop! en huidvriendelijk schoonmaakmiddel.
Ook goed om bepaalde vlekken te verwijderen, in kleding.
Ik heb deze altijd
Wat trouwens goed spul is om hardnekkig kalk te verwijderen, is
Sorbo, Blue wonder of de professionele kalkaanslagverwijderaar van Hagesan, te koop in grotere supermarkten.
Gek he, dat water zo'n enorme vervuiler is
Anders sta je in het donker.Vagari schreef:Waarom moet een mens persé douchen achter glas?
Nou, persoonlijk ben ik blij dat ik van zo'n plakkerig douchegordijn verlost ben. Brr, als ik daar nog aan denk. En anders spetter je de hele badkamer nat, is toch ook geen optie?Vagari schreef:
Ja of waarom zijn douch-ontwerpers zulke pestkoppen?
Waarom moet een mens persé douchen achter glas?
:p Misschien moet je dan je licht vanuit een andere hoek laten schijnen?Tiberius schreef:Anders sta je in het donker.Vagari schreef:Waarom moet een mens persé douchen achter glas?