wat is je adres?Mara schreef:Moest even naar Gouda en daar mijn favo bakker bezocht voor berenpootjes.![]()
![]()
bij de koffie vanavond.

wat is je adres?Mara schreef:Moest even naar Gouda en daar mijn favo bakker bezocht voor berenpootjes.![]()
![]()
bij de koffie vanavond.
Je kunt het adres van de bakker krijgenMarthaMartha schreef:wat is je adres?Mara schreef:Moest even naar Gouda en daar mijn favo bakker bezocht voor berenpootjes.![]()
![]()
bij de koffie vanavond.
Nee. Doelenstraatrefo schreef:Lange Tiendeweg 43.
Dan zat je goed fout.Mara schreef:Nee. Doelenstraatrefo schreef:Lange Tiendeweg 43.
Ze waren verrukkelijk MM, nu net een zandkoek bij de koffie op, van dezelfde bakker.MarthaMartha schreef:wat is je adres?Mara schreef:Moest even naar Gouda en daar mijn favo bakker bezocht voor berenpootjes.![]()
![]()
bij de koffie vanavond.
Wat leuk, GEFELICITEERDJolandaOudshoorn schreef:Een neefje
Gefeliciteerd!JolandaOudshoorn schreef:Een neefje
Als je daar koffiedrinkt, krijg je een heerlijk likeurtje met slagroom erbij en een glaasje water!refo schreef:Lange Tiendeweg 43.
henriët schreef:Als je daar koffiedrinkt, krijg je een heerlijk likeurtje met slagroom erbij en een glaasje water!refo schreef:Lange Tiendeweg 43.
long times ago...Mister schreef:henriët schreef:Als je daar koffiedrinkt, krijg je een heerlijk likeurtje met slagroom erbij en een glaasje water!refo schreef:Lange Tiendeweg 43.![]()
YES... organiseer jij wat? ik kom.... (als ik kan)refo schreef:We kunnen wel eens meeten in Gouda.
Als het mooi weer is kunnen we een stadswandeling doen.