Dit gaat over de lijsttrekker van de SGP voor het waterschap Scheldestromen. Misschien als kanttekening hierbij: ik twijfel niet aan de kwaliteiten van deze lijsttrekker en dagelijks bestuurder, maar vond zijn manier van communiceren ronduit verdrietig.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
- FlyingEagle
Zo naar het gemeentehuis, niet om te stemmen maar om een nieuw rijbewijs aan te vragen. Ik kreeg gisteren een brief van de RDW dat mijn rijbewijs verloopt op 18 maart....
ik heb wel in mijn berichtenbox er een melding van gehad maar kan me niet herinneren die ooit te hebben gezien. Maar goed dat ze nu nog een brief hebben gestuurd....

ik heb wel in mijn berichtenbox er een melding van gehad maar kan me niet herinneren die ooit te hebben gezien. Maar goed dat ze nu nog een brief hebben gestuurd....
Twee stemmen uitgebracht, voor de provincie en voor het waterschap. Beide stemmen op dezelfde partij.
Ik ben wel gegaan, hoewel ik me nog wat koortsig voel. Wat ik heb weet ik niet, maar ik voel me niet helemaal goed.
En mijn broer lijkt corona te hebben, hoewel een zelftest negatief was. Dat komt meer voor, want toen ik corona had kreeg ik tweemaal een negatieve uitslag, maar een derde, meer professionele test, was ik wel degelijk positief.
Ik ben wel gegaan, hoewel ik me nog wat koortsig voel. Wat ik heb weet ik niet, maar ik voel me niet helemaal goed.
En mijn broer lijkt corona te hebben, hoewel een zelftest negatief was. Dat komt meer voor, want toen ik corona had kreeg ik tweemaal een negatieve uitslag, maar een derde, meer professionele test, was ik wel degelijk positief.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
BBB neem ik aan?-DIA- schreef: ↑15 mar 2023, 12:44 Twee stemmen uitgebracht, voor de provincie en voor het waterschap. Beide stemmen op dezelfde partij.

Never en nooit!Piet Puk schreef: ↑15 mar 2023, 12:49BBB neem ik aan?-DIA- schreef: ↑15 mar 2023, 12:44 Twee stemmen uitgebracht, voor de provincie en voor het waterschap. Beide stemmen op dezelfde partij.
En mijn broer lijkt corona te hebben, hoewel een zelftest negatief was. Dat komt meer voor, want toen ik corona had kreeg ik tweemaal een negatieve uitslag, maar een derde, meer professionele test, was ik wel degelijk positief.![]()

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Voorzitter zijn op een stembureau
Ik heb op nummer 22 gestemd.Piet Puk schreef: ↑15 mar 2023, 08:30Ik heb ook weinig met het waterschap, wie wel zou je vragen. Ik heb nog een debat gezien met Gert, maar vond zijn opstelling soms echt asociaal als SGP-er.
Is er wat bijzonders aan nummer 21 en 22 op lijst waterschap SGP?Piet Puk schreef: ↑15 mar 2023, 13:08Ik op nummer 21.
Zouden ze dat systeem niet beter af kunnen schaffen. Scheelt een heleboel papier.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
-
- Verbannen
-
- Verbannen