Het grote WEERTOPIC

albion

Re: Het grote WEERTOPIC

Bericht door albion »

Gijs83 schreef:
Mister schreef:Toch maar weer een paar weken op de Lofoten gaan zitten dan... :super
Is het daar warmer, denk je?
Ik denk het niet. Zoek eens op waar de Lofoten liggen Gijs. :huhu
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

albion schreef:
Gijs83 schreef:
Mister schreef:Toch maar weer een paar weken op de Lofoten gaan zitten dan... :super
Plaatje:

http://www.noorwegen.tv/lofoten2004/22_G?full=1
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

albion schreef:
Gijs83 schreef:
Dat ik had ik al opgezocht(zo slim was ik ook nog wel weer :slurp ). Vandaar dat ik het vroeg!
judith

Bericht door judith »

Tjonge.... zou het morgen ook zulk weer worden? :bobo
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
henriët

Bericht door henriët »

Onstuimig
Het is wisselend bewolkt en tamelijk onstuimig. Er trekken van tijd tot tijd buien over waarbij ook windstoten kunnen voorkomen. Ook een enkele onweersklap is ook mogelijk. De temperatuur ligt rond de 6 graden. De zuidwestelijke wind is boven land vrij krachtig, 5, langs de kust en op het IJsselmeer krachtig, windkracht 6.
Komende nacht is het half tot zwaar bewolkt en vallen er nog steeds enkele buien. De minimumtemperatuur wordt ongeveer 3 graden. De wind is zuidwestelijk, matig, kracht 3 a 4, langs de kust krachtig 6 Bft.

Donderdag overdag verloopt ook niet droog. Verspreid over het land vallen diverse buien, die gepaard kunnen gaan met onweer en windstoten. De buien trekken in de middag naar het noordoosten weg en dan wordt het vrijwel overal droog. Ook komen er opklaringen voor. De maximumtemperatuur ligt rond 8 graden. De wind is zuidwestelijk, matig tot vrij krachtig, 4 a 5, langs de kust krachtig, 6 Bft.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
*girly*

Bericht door *girly* »

:quoi Ik las al iets van sneeuw ergens anders op RF, 't waaide hier gisterav behooooorlijk...Ik kreeg een steen tegen m'n auto, en stopte bij een tank-station, en ik doe m'n deur open, en gelijk krijgt de wind er grip op...Het kraakte behoorlijk :fi
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

*girly* schreef::quoi Ik las al iets van sneeuw ergens anders op RF, 't waaide hier gisterav behooooorlijk...Ik kreeg een steen tegen m'n auto, en stopte bij een tank-station, en ik doe m'n deur open, en gelijk krijgt de wind er grip op...Het kraakte behoorlijk :fi
Nou ik heb vanmorgen wat natte sneeuwvlokken gesignaleerd!
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik ook!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
refo

Bericht door refo »

Vorig jaar kon je in de tuin zitten op 1 april.
Dit jaar ook wel, maar toen zonder (winter)jas.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
caprice

Bericht door caprice »

Dit jaar kon dat al op 24 en 25 maart.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

caprice schreef:Dit jaar kon dat al op 24 en 25 maart.
Toen was hij niet jarig.
henriët

Bericht door henriët »

dinsdag 06 april 2010

Overdag schijnt de zon volop en de middagtemperatuur loopt op naar lenteachtige waarden van 13 graden op de Waddeneilanden tot 17 graden in het zuidoosten van het land. De zuid- tot zuidoostenwind is matig, kracht 4, langs de kust en op het IJsselmeer vrij krachtig, kracht 5.

De nacht naar woensdag verloopt helder, het kwik zakt naar zo'n 5 graden. De zuidoostenwind is matig, rond kracht 3.

Woensdag neemt van het zuidwesten uit de bewolking langzaam toe, tot de avond blijft het vrijwel overal droog. De temperatuur loop op naar 16 graden in het westen tot lokaal 20 graden in het zuidoosten. De zuidoostenwind is zwak tot matig en later in de middag zwak en veranderlijk.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Bij ons was er gisteren GEEN zon, en het was gewoon KOUD :hum
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Marnix

Bericht door Marnix »

Vandaag is het anders :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

We hebben weer sneeuw, een paar centimeter maar!!
Ik vind het heerlijk!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Gesloten