Onstuimig
Het is wisselend bewolkt en tamelijk onstuimig. Er trekken van tijd tot tijd buien over waarbij ook windstoten kunnen voorkomen. Ook een enkele onweersklap is ook mogelijk. De temperatuur ligt rond de 6 graden. De zuidwestelijke wind is boven land vrij krachtig, 5, langs de kust en op het IJsselmeer krachtig, windkracht 6.
Komende nacht is het half tot zwaar bewolkt en vallen er nog steeds enkele buien. De minimumtemperatuur wordt ongeveer 3 graden. De wind is zuidwestelijk, matig, kracht 3 a 4, langs de kust krachtig 6 Bft.
Donderdag overdag verloopt ook niet droog. Verspreid over het land vallen diverse buien, die gepaard kunnen gaan met onweer en windstoten. De buien trekken in de middag naar het noordoosten weg en dan wordt het vrijwel overal droog. Ook komen er opklaringen voor. De maximumtemperatuur ligt rond 8 graden. De wind is zuidwestelijk, matig tot vrij krachtig, 4 a 5, langs de kust krachtig, 6 Bft.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik las al iets van sneeuw ergens anders op RF, 't waaide hier gisterav behooooorlijk...Ik kreeg een steen tegen m'n auto, en stopte bij een tank-station, en ik doe m'n deur open, en gelijk krijgt de wind er grip op...Het kraakte behoorlijk
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
*girly* schreef: Ik las al iets van sneeuw ergens anders op RF, 't waaide hier gisterav behooooorlijk...Ik kreeg een steen tegen m'n auto, en stopte bij een tank-station, en ik doe m'n deur open, en gelijk krijgt de wind er grip op...Het kraakte behoorlijk
Nou ik heb vanmorgen wat natte sneeuwvlokken gesignaleerd!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Vorig jaar kon je in de tuin zitten op 1 april.
Dit jaar ook wel, maar toen zonder (winter)jas.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Overdag schijnt de zon volop en de middagtemperatuur loopt op naar lenteachtige waarden van 13 graden op de Waddeneilanden tot 17 graden in het zuidoosten van het land. De zuid- tot zuidoostenwind is matig, kracht 4, langs de kust en op het IJsselmeer vrij krachtig, kracht 5.
De nacht naar woensdag verloopt helder, het kwik zakt naar zo'n 5 graden. De zuidoostenwind is matig, rond kracht 3.
Woensdag neemt van het zuidwesten uit de bewolking langzaam toe, tot de avond blijft het vrijwel overal droog. De temperatuur loop op naar 16 graden in het westen tot lokaal 20 graden in het zuidoosten. De zuidoostenwind is zwak tot matig en later in de middag zwak en veranderlijk.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."