Beroepingswerk discussie [5]
Re: Beroepingswerk discussie [5]
Dan moet je verplicht iets kopen vind ik en daar houd ik niet van.
Vind het knap genant om dan zonder iets de deur uit te lopen als iets je toch niet zint bijvoorbeeld.
Vind het knap genant om dan zonder iets de deur uit te lopen als iets je toch niet zint bijvoorbeeld.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
In Madrid kun je anders heel veel mooie zwarte pakken kopen hoor. Maar goed, zwart staat Spanjaarden ook gewoon veel beter dan Nederlanders.
Daar kan ik mij iets bij voorstellen.Orchidee schreef:Dan moet je verplicht iets kopen vind ik en daar houd ik niet van.
- Niet meer zo actief -
-
- Verbannen
Wat is dat nou toch weer voor onzin???DDD schreef:Maar goed, zwart staat Spanjaarden ook gewoon veel beter dan Nederlanders.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Beetje modebewustzijn is geen onzin.Jantje schreef:Wat is dat nou toch weer voor onzin???DDD schreef:Maar goed, zwart staat Spanjaarden ook gewoon veel beter dan Nederlanders.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
-
- Verbannen
Ds. Van Laar is pas 25 april beroepbaar.AbrahamZ schreef:Tweetal. Ds. Van Boven en Ds. Van Laar.SanderL schreef:Gereformeerde Gemeenten
Vanavond is een ledenvergadering in Kruiningen voor het beroepen van een predikant. Tweetal is niet bekend.
Ds. Van Boven is beroepen
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- Delftenaar
Is die regel van drie jaar officieel of slechts een richtlijn?
Wat ik heb begrepen is het slechts een richtlijn. Wel één die bijna altijd gehouden wordt.Delftenaar schreef:Is die regel van drie jaar officieel of slechts een richtlijn?
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
-
Fijn waarschijnlijk wist dominee Verschuure dat hij het aan moest nemen.
Vond het ook erg snel. Wel erg fijn voor Genemuiden! Heb wel gehoord dat hij zich nooit zo thuis heeft gevoeld in de Randstad.
-
- Verbannen
Je moet het niet horen, maar zeker weten.SanderL schreef:Vond het ook erg snel. Wel erg fijn voor Genemuiden! Heb wel gehoord dat hij zich nooit zo thuis heeft gevoeld in de Randstad.
En in de intrededienst heeft hij duidelijk gezegd dat hij naar Capelle aan den IJssel-Middelwatering móest.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
Ja anders neem je het als dominee ook niet aan he.Jantje schreef:Je moet het niet horen, maar zeker weten.SanderL schreef:Vond het ook erg snel. Wel erg fijn voor Genemuiden! Heb wel gehoord dat hij zich nooit zo thuis heeft gevoeld in de Randstad.
En in de intrededienst heeft hij duidelijk gezegd dat hij naar Capelle aan den IJssel-Middelwatering móest.
@Jantje, ik snap heus wel dat hij daar naartoe moest. Maar dan kun je je alsnog niet zo thuis voelen in de Randstad.
-
- Verbannen
Dat kan.SanderL schreef:@Jantje, ik snap heus wel dat hij daar naartoe moest. Maar dan kun je je alsnog niet zo thuis voelen in de Randstad.
En ik geloof het best. Maar zulke verhalen hoef je niet perse rond te strooien.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- FlyingEagle
Je ergens wel of niet thuisvoelen heeft nul komma nu te maken met een roeping.SanderL schreef:@Jantje, ik snap heus wel dat hij daar naartoe moest. Maar dan kun je je alsnog niet zo thuis voelen in de Randstad.