Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
Il wilde dat er hier binnen de 50 km een boekwinkel was.. Nee ik ben niet zielig, we hebben hier voor gekozen.. Alleen die boekwinkel.. dat mis ik!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Ik denk dat het Sommelsdijk was....helma schreef:Gister ben ik met mijn moeder op stap geweest. We vonden in Middelharnis een boekwinkel......
daar kan je wel úren blijven.
Ongelooflijk.
Toch ben ik blij dat zo'n boekwinkel hier niet zit....
(laten ze 't maar niet horen daar)
- MarthaMartha
uh... dat weet ik zelf eigenlijk ook niet....Willem schreef:Dat sommigen van degenen die mij mijn Donald Duck als niet passend voor een christen wensen te ontzeggen al ijverig bezig zijn rijmsels te maken en kadootjes te verzinnen voor het Sinterklaasfeest?
Ik zeer benieuwd ben hoe men e.e.a met elkaar kan rijmen?

(met dit verschil dat hier geen sint aan te pas komt en dat iedereen weet dat we voor elkaar bezig zijn. Ik hou me dan ook niet bezig met sint of piet, maar met twee heel gewone, echte familieleden)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:uh... dat weet ik zelf eigenlijk ook niet....Willem schreef:Dat sommigen van degenen die mij mijn Donald Duck als niet passend voor een christen wensen te ontzeggen al ijverig bezig zijn rijmsels te maken en kadootjes te verzinnen voor het Sinterklaasfeest?
Gewoon niet gaan rijmen en geen Donald Duck lezen!
-
Sint is, van het idee, net bijgekomenWillem schreef:Dat sommigen van degenen die mij mijn Donald Duck als niet passend voor een christen wensen te ontzeggen al ijverig bezig zijn rijmsels te maken en kadootjes te verzinnen voor het Sinterklaasfeest?
Dat een aantal legalisten bijna de Donald Duck van Willem heeft ontnomen.
Maar Sint schrok des te meer
Nu Willem tegen Sint gaat te keer.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Ik wist niet dat Sinterklaas ook al occult was.Willem schreef:Dat sommigen van degenen die mij mijn Donald Duck als niet passend voor een christen wensen te ontzeggen al ijverig bezig zijn rijmsels te maken en kadootjes te verzinnen voor het Sinterklaasfeest?

ah...dan zijn we helemaal niet in Middelharnis geweest waarschijnlijk...weet ik veel.eilander schreef:Ik denk dat het Sommelsdijk was....helma schreef:Gister ben ik met mijn moeder op stap geweest. We vonden in Middelharnis een boekwinkel......
Ongelooflijk.
We moesten op bezoek in Sommelsdijk en ik verbaasde me er al over dat het zó dichtbij die boekwinkel was.
@Margriet, helemaal geen boekwinkel lijkt me een ramp.
Maar een boekwinkel met zóveel leuke koopjes en tweedehands boeken is wel een verleiding waar ik maar beter niet teveel aan blootgesteld moet worden.
Ik dacht altijd dat men geen andere goden mocht dienen behalve de Ene Ware God.Afgewezen schreef:Ik wist niet dat Sinterklaas ook al occult was.Willem schreef:Dat sommigen van degenen die mij mijn Donald Duck als niet passend voor een christen wensen te ontzeggen al ijverig bezig zijn rijmsels te maken en kadootjes te verzinnen voor het Sinterklaasfeest?
Maar laat verder maar

-
Inderdaad...eilander schreef:Ik denk dat het Sommelsdijk was....helma schreef:Gister ben ik met mijn moeder op stap geweest. We vonden in Middelharnis een boekwinkel......
Ongelooflijk.

Hier beneden is het niet.
...5 jaar geleden Pieter Kluitman (97), Nederlands uitgever overleed? Bekend van Dik Trom, Pietje Bell en de Kameleon.
...het vandaag de internationale dag is van de uitroeiing van de armoede?
...ik denk dat men dat niet voor elkaar krijgt?
...het 60 jaar geleden ruim 1 graad vroor 's-nachts?
...we 50 jaar geleden ruim 15 uren achtereen neerslag hadden
...er toen 25,9 mm viel?
...de Koningin vandaag bij het jubileumsymposium van Het Poortje Jeugdinrichtingen in Groningen?
...ze gisteren in Assen was?
...ik nu denk dat ze vannacht niet thuis is geweest?
...de Ahold en de BAM vandag een 3e kwartaalcijfers bekendmaken?
...de Marinierskapel vanavond optreed in het muziekcentrum in Enschede?
...de SGP in Yerseke vanavond een avond heeft met CU'er Arne Schaddelee?
...het Urker Mannenensemble met Jan Lenselink vanavond een optreden in Rhenen hebben?
...in de Hervormde Kerk van Goedereede vanavond een stemming is of ze Ds.H.Westerhout uit Harderwijk gaan beroepen in de vacature van Ds.E.de Mots?
...het vandaag de internationale dag is van de uitroeiing van de armoede?
...ik denk dat men dat niet voor elkaar krijgt?
...het 60 jaar geleden ruim 1 graad vroor 's-nachts?
...we 50 jaar geleden ruim 15 uren achtereen neerslag hadden
...er toen 25,9 mm viel?
...de Koningin vandaag bij het jubileumsymposium van Het Poortje Jeugdinrichtingen in Groningen?
...ze gisteren in Assen was?
...ik nu denk dat ze vannacht niet thuis is geweest?
...de Ahold en de BAM vandag een 3e kwartaalcijfers bekendmaken?
...de Marinierskapel vanavond optreed in het muziekcentrum in Enschede?
...de SGP in Yerseke vanavond een avond heeft met CU'er Arne Schaddelee?
...het Urker Mannenensemble met Jan Lenselink vanavond een optreden in Rhenen hebben?
...in de Hervormde Kerk van Goedereede vanavond een stemming is of ze Ds.H.Westerhout uit Harderwijk gaan beroepen in de vacature van Ds.E.de Mots?
Mijn activiteiten rond pakjesavond heb ik wel degelijk moreel afgewogen. Evenals de DD, ja.Willem schreef:Ik dacht altijd dat men geen andere goden mocht dienen behalve de Ene Ware God.Afgewezen schreef:Ik wist niet dat Sinterklaas ook al occult was.Willem schreef:Dat sommigen van degenen die mij mijn Donald Duck als niet passend voor een christen wensen te ontzeggen al ijverig bezig zijn rijmsels te maken en kadootjes te verzinnen voor het Sinterklaasfeest?
Maar laat verder maar, ik attendeerde enkel even op het feit dat men nogal gericht is op de eigen persoonlijke voorkeuren en gedragingen bij het beoordelen van andermans activiteiten.

Of bedoel je: ik illustreerde dat?Willem schreef:Ik dacht altijd dat men geen andere goden mocht dienen behalve de Ene Ware God.Afgewezen schreef:Ik wist niet dat Sinterklaas ook al occult was.Willem schreef:Dat sommigen van degenen die mij mijn Donald Duck als niet passend voor een christen wensen te ontzeggen al ijverig bezig zijn rijmsels te maken en kadootjes te verzinnen voor het Sinterklaasfeest?
Maar laat verder maar, ik attendeerde enkel even op het feit dat men nogal gericht is op de eigen persoonlijke voorkeuren en gedragingen bij het beoordelen van andermans activiteiten.

eilander schreef:Of bedoel je: ik illustreerde dat?Willem schreef:Ik dacht altijd dat men geen andere goden mocht dienen behalve de Ene Ware God.Afgewezen schreef:Ik wist niet dat Sinterklaas ook al occult was.Willem schreef:Dat sommigen van degenen die mij mijn Donald Duck als niet passend voor een christen wensen te ontzeggen al ijverig bezig zijn rijmsels te maken en kadootjes te verzinnen voor het Sinterklaasfeest?

Je mag het laatste woord hoor hebben hoor.eilander schreef:Of bedoel je: ik illustreerde dat?

Ehm, ik dien Sinterklaas niet. Maar ik 'herdenk' zijn sterfdag, en dat is voor mij een stukje folklore.Willem schreef:Ik dacht altijd dat men geen andere goden mocht dienen behalve de Ene Ware God.Afgewezen schreef:Ik wist niet dat Sinterklaas ook al occult was.Willem schreef:Dat sommigen van degenen die mij mijn Donald Duck als niet passend voor een christen wensen te ontzeggen al ijverig bezig zijn rijmsels te maken en kadootjes te verzinnen voor het Sinterklaasfeest?