Vraag (pc en internet)

-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Een vraag:

Bericht door -DIA- »

Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:
Hendrikus schreef:
-DIA- schreef: Dit staat tussen mijn uploads. Wat is het en hoe komt het daar? Wat moet ik doen?
Pas op, waarschijnlijk malware, dus fraude ! Trap er niet in.
https://www.pcrisk.nl/verwijderingsrich ... dhtml-scam
Probeer Spyhunter in bijgaande link
Hartelijk dank! Ik zal kijken of ik er wat mee kan!
En? Ben je weer veilig?
Nee, je moet dat kopen. Zoals ik begreep. Ik maak een printscreen van de pagina en laat die wel een TwentePC zien. Dan weten zij (hopelijk) wel hoe te handelen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Een vraag:

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:
Hendrikus schreef: En? Ben je weer veilig?
Nee, je moet dat kopen. Zoals ik begreep. Ik maak een printscreen van de pagina en laat die wel een TwentePC zien. Dan weten zij (hopelijk) wel hoe te handelen.
Succes. Goeie jongens, die helpen je wel.
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Een vraag:

Bericht door Zita »

Kun je ook een gedeelte van het document staand afdrukken en een gedeelte liggend? Dat moet wel kunnen, want je kunt de afdrukstand ook bij een selectie van de tekst toepassen. Maar waarom krijg ik dan niet uitgelegd dat ik het echt alleen op de selectie wil, en niet op het hele document?
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Een vraag:

Bericht door Zita »

Zita schreef:Kun je ook een gedeelte van het document staand afdrukken en een gedeelte liggend? Dat moet wel kunnen, want je kunt de afdrukstand ook bij een selectie van de tekst toepassen. Maar waarom krijg ik dan niet uitgelegd dat ik het echt alleen op de selectie wil, en niet op het hele document?
Intussen gewoon alle plaatjes handmatig gedraaid. Ik ben nog niet helemaal rijp voor thuisonderwijs.
ejvl
Berichten: 5726
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: RE: Re: Een vraag:

Bericht door ejvl »

Zita schreef:
Zita schreef:Kun je ook een gedeelte van het document staand afdrukken en een gedeelte liggend? Dat moet wel kunnen, want je kunt de afdrukstand ook bij een selectie van de tekst toepassen. Maar waarom krijg ik dan niet uitgelegd dat ik het echt alleen op de selectie wil, en niet op het hele document?
Intussen gewoon alle plaatjes handmatig gedraaid. Ik ben nog niet helemaal rijp voor thuisonderwijs.
Het kan wel met een page break. Ik maak regelmatig rapportages met een gedeelte staand en een gedeelte liggend.
Microsoft heeft een filmpje waar ze het uitleggen.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Een vraag:

Bericht door refo »

Zita schreef:Kun je ook een gedeelte van het document staand afdrukken en een gedeelte liggend? Dat moet wel kunnen, want je kunt de afdrukstand ook bij een selectie van de tekst toepassen. Maar waarom krijg ik dan niet uitgelegd dat ik het echt alleen op de selectie wil, en niet op het hele document?
In Word?
Ik heb een Engelse versie, maar bij page layout staat links een blikje page setup. Rechtsonderin dat blokje staat een klein pijltje. Als je daar op klikt komt er een popup Page setup. Daar kun je instellingen veranderen. Onder de preview staat een keuzemenutje: whole document of this point forward.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Een vraag:

Bericht door Zita »

Danku!
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Dodo »

Ik vind het emailprogramma in windows 10 helemaal niet prettig. Is er een goed alternatief?
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Bertiel »

outlook
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Dodo »

Bertiel schreef:outlook
Gevonden, ik ga er mee aan de slag. Bedankt.
ejvl
Berichten: 5726
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Een vraag:

Bericht door ejvl »

Dodo schreef:
Bertiel schreef:outlook
Gevonden, ik ga er mee aan de slag. Bedankt.
Ik vind Mozilla Thunderbird wel een fijn emailprogramma. Nog gratis ook.
Zelf gebruik ik overigens Gmail en dan alleen via de webbrowser en via m'n mobiele telefoon. Werkt uitstekend en snel.
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Bertiel »

Als we gaan trouwen kunnen niet alle daggasten mee de zaal in. Een gedeelte zit in een andere zaal en dan zouden we die via YouTube mee willen laten kijken.
Dit kan enkel vanaf een niet mobiel apparaat.
Dus camera verbinding maken met laptop, uitzenden via YouTube en dan via andere laptop aan screen verbonden mee laten kijken
Iemand andere ideeën en/of tips in deze.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Jantje »

Een grotere zaal zoeken. Of op het strand van Ouddorp trouwen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Bertiel »

Als je niks hebt toe te voegen hou dan je mond.
Zaal kan je niet meer omboeken want dat moet minimaal drie maanden voor de datum.
Kaarten zijn ook al gestuurd.
Flauwe grappen heb ik geen zin in. Stress genoeg zo
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Dodo »

Bertiel schreef:Als we gaan trouwen kunnen niet alle daggasten mee de zaal in. Een gedeelte zit in een andere zaal en dan zouden we die via YouTube mee willen laten kijken.
Dit kan enkel vanaf een niet mobiel apparaat.
Dus camera verbinding maken met laptop, uitzenden via YouTube en dan via andere laptop aan screen verbonden mee laten kijken
Iemand andere ideeën en/of tips in deze.
Dit kun je toch uittesten op een andere locatie? Hoe dat werkt, wat je nodig hebt, welke apparaten het best werken.
Plaats reactie