30 jaar abortus in nederland

Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door Nasrani »

helma schreef:Fijn Eilander! Ik hoop je te zien morgen.
Het is zo'n ontroerend verhaal. Als ik de baby vasthoud kan ik alleen maar diep verwonderd zijn.

Ik hoop zo op een goede opkomst.
We moeten concureren met Sinterklaas...
Door omstandigheden lukt het helaas niet om te komen. Op afstand leven we biddend mee!
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Hendrien
Berichten: 1328
Lid geworden op: 01 mar 2012, 17:44

Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door Hendrien »

Dit jaar voor het eerst! Ik ben heel benieuwd en ik vind het ook een beetje spannend...
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door Bezorgd »

Mooi, hier zijn ook de toespraken na te zien: https://www.facebook.com/SchreeuwomLeve ... 761316825/ van Mars voor het leven.
Met een bekende ;) RF'er op het podium!
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door Mara »

Bezorgd schreef:Mooi, hier zijn ook de toespraken na te zien: https://www.facebook.com/SchreeuwomLeve ... 761316825/ van Mars voor het leven.
Met een bekende ;) RF'er op het podium!
Ja, heel ontroerend!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door Bezorgd »

Mara schreef:
Bezorgd schreef:Mooi, hier zijn ook de toespraken na te zien: https://www.facebook.com/SchreeuwomLeve ... 761316825/ van Mars voor het leven.
Met een bekende ;) RF'er op het podium!
Ja, heel ontroerend!
Zeker een prachtig verhaal waar in het werk van God heel duidelijk naar voren komt.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door Mara »

Bezorgd schreef:
Mara schreef:
Bezorgd schreef:Mooi, hier zijn ook de toespraken na te zien: https://www.facebook.com/SchreeuwomLeve ... 761316825/ van Mars voor het leven.
Met een bekende ;) RF'er op het podium!
Ja, heel ontroerend!
Zeker een prachtig verhaal waar in het werk van God heel duidelijk naar voren komt.
Ik bedoelde de liefdevolle en warme betrokkenheid van de betreffende RFer :love
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door Jantje »

Absoluut! Ik was digitaal aanwezig.

En ik wens onze geachte medeforummer veel wijsheid en Gods zegen bij dit verantwoordelijke en tevens ook mooie werk.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Geytenbeekje
Berichten: 8242
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door Geytenbeekje »

Mara schreef:
Bezorgd schreef:Mooi, hier zijn ook de toespraken na te zien: https://www.facebook.com/SchreeuwomLeve ... 761316825/ van Mars voor het leven.
Met een bekende ;) RF'er op het podium!
Ja, heel ontroerend!
Was dat Helma ?
Vanaf welke minuut ?
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door J.C. Philpot »

Ik hoor zojuist op de radio dat de deelnemers over busbanen liepen, waardoor het busverkeer grote vertraging opliep.

Ze weten ook altijd wel iets te vinden, om het in een ongunstig daglicht te plaatsen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Geytenbeekje
Berichten: 8242
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door Geytenbeekje »

J.C. Philpot schreef:Ik hoor zojuist op de radio dat de deelnemers over busbanen liepen, waardoor het busverkeer grote vertraging opliep.

Ze weten ook altijd wel iets te vinden, om het in een ongunstig daglicht te plaatsen.
Ook refo's moeten zich aan de wet houden.
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4030
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: RE: Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door Maanenschijn »

Geytenbeekje schreef:
J.C. Philpot schreef:Ik hoor zojuist op de radio dat de deelnemers over busbanen liepen, waardoor het busverkeer grote vertraging opliep.

Ze weten ook altijd wel iets te vinden, om het in een ongunstig daglicht te plaatsen.
Ook refo's moeten zich aan de wet houden.
Zeker. Maar ik begreep van de aanwezigen uit ons gezin dat het op aangeven van de politie was, die keurig de bus tegenhield.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: RE: Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door Terri »

Maanenschijn schreef:Zeker. Maar ik begreep van de aanwezigen uit ons gezin dat het op aangeven van de politie was, die keurig de bus tegenhield.
Dan is het gewoon flauw en iets zoeken, jammer.
Aan de andere kant, laten we ook niet verbaasd daarover zijn, als zo openlijk God verheerlijkt en groot gemaakt wordt, moet je rekenen op anti.
Tegelijk; dit kan nog in Nederland!
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: RE: Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door eilander »

Maanenschijn schreef:
Geytenbeekje schreef:
J.C. Philpot schreef:Ik hoor zojuist op de radio dat de deelnemers over busbanen liepen, waardoor het busverkeer grote vertraging opliep.

Ze weten ook altijd wel iets te vinden, om het in een ongunstig daglicht te plaatsen.
Ook refo's moeten zich aan de wet houden.
Zeker. Maar ik begreep van de aanwezigen uit ons gezin dat het op aangeven van de politie was, die keurig de bus tegenhield.
Zo was het. Het was gewoon de bedoeling. Diverse keren wilden mensen op de fiets bv. de stoet even oversteken, dat was nergens een probleem volgens mij. Het verbaasde me dat de politie nooit auto's of bussen doorliet.
Maar goed, volgens mij prima gelopen, ik kijk er dankbaar op terug.
Grace
Berichten: 1269
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:20

Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door Grace »

Was mijn 19e keer (de eerste keer liepen we met 150 mensen in Amsterdam), maar wat bijzonder fijn dat steeds meer mensen de moeite nemen om deze zaterdag apart te zetten om in verootmoediging en gebed als christenen deze stille mars te lopen. Om met vd Staaij te spreken: ‘We gaan door met lopen tot de muren van abortus zullen vallen....’

Hier is Helma te zien op het podium:

https://youtu.be/rk7KDXf77DI
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: 30 jaar abortus in nederland

Bericht door eilander »

Ik ben erg benieuwd hoeveel mensen er nu waren. Het waren er voor mij indrukwekkend veel in elk geval.
Plaats reactie