Afscheid en intrede [2]

Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Jantje »

Mistig schreef:
Jantje schreef:Kan ik de dienst van vanmiddag ergens terugluisteren? Ik hoop het!!
Volgens mij zijn de diensten van Dordrecht niet terug te luisteren.
Wordt daar dit keer dan geen uitzondering voor gemaakt? Ik kan me zo voorstellen dat er ook vanuit Woerden de dienst willen terugluisteren.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Stof
Berichten: 547
Lid geworden op: 11 jul 2019, 22:56

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Stof »

Jantje schreef:
Mistig schreef:
Jantje schreef:Kan ik de dienst van vanmiddag ergens terugluisteren? Ik hoop het!!
Volgens mij zijn de diensten van Dordrecht niet terug te luisteren.
Wordt daar dit keer dan geen uitzondering voor gemaakt? Ik kan me zo voorstellen dat er ook vanuit Woerden de dienst willen terugluisteren.
Ik schat in dat de dienst wel op Gergeminfo komt te staan, net als de diensten van ds. Van Nieuw Amerongen, ds. Dekker en ds. De Leeuw.
Erskinees
Berichten: 2743
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Erskinees »

Meeluisteren lijkt niet mogelijk. De (toch al wat amateuristisch ogende en beperkte website) is soms ook helemaal onbereikbaar. Zoiets bereid je toch goed voor als kerkenraad, zou je zeggen. Voor mij niet erg, kan altijd evt. nog terugluisteren mochten de diensten online komen. Maar ik kan me ook voorstellen dat dierbaren o.i.d. nu ook niet mee kunnen luisteren.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Jantje »

Erskinees schreef:Meeluisteren lijkt niet mogelijk. De (toch al wat amateuristisch ogende en beperkte website) is soms ook helemaal onbereikbaar. Zoiets bereid je toch goed voor als kerkenraad, zou je zeggen. Voor mij niet erg, kan altijd evt. nog terugluisteren mochten de diensten online komen. Maar ik kan me ook voorstellen dat dierbaren o.i.d. nu ook niet mee kunnen luisteren.
Google Chrome werkt het beste, ik kan in elk geval de hele dienst volgen. Maar de website is erg amateuristisch, inderdaad. Er staan agendapunten op uit 2017.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
DDD
Berichten: 28472
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door DDD »

De diensten staan nu op de website. Misschien ook wat voor de preekluisterkring.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door helma »

DDD schreef:De diensten staan nu op de website. Misschien ook wat voor de preekluisterkring.
Stuur tzt maar linkje
Mistig
Berichten: 2390
Lid geworden op: 03 jul 2017, 13:04
Locatie: Rotterdam eo

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Mistig »

Gereformeerde Gemeenten
Ds. G.J.N. Moens

Afscheid: Woensdag 08 januari 2020 te Lisse
Bevestiging: Donderdag 23 januari 2020 te Middelharnis door Ds. K. Boeder
Intrede: Donderdag 23 januari 2020 te Middelharnis
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
HHKtE
Berichten: 1444
Lid geworden op: 17 feb 2006, 19:33
Locatie: Utrecht

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door HHKtE »

3 nov CGK Oud Beijerland
Afscheid ds J W van Pelt ivm emeritaat
Gezondheids redenen
johannes123
Berichten: 192
Lid geworden op: 22 apr 2014, 15:55

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door johannes123 »

Mistig schreef:Gereformeerde Gemeenten
Ds. G.J.N. Moens

Afscheid: Woensdag 08 januari 2020 te Lisse
Bevestiging: Donderdag 23 januari 2020 te Middelharnis door Ds. K. Boeder
Intrede: Donderdag 23 januari 2020 te Middelharnis
Kerkdiensten vinden plaats in het kerkgebouw van de Gereformeerde Gemeente van Dirksland. Dit omdat er in Dirksland meer zitplaatsen zijn.
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4029
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Afscheid en intrede [2]

Bericht door Maanenschijn »

Voor de liefhebber plaats ik hier oponamen van de bevestiging en intrede van ds. L. Treur, sinds woensdag predikant van de HHG van Haaften-Waardenburg.

Bevestiging door ds. A.P Muilwijk, nu predikant van Loon op Zand, beroep aangenomen naar Ouddorp.

Edit: Even begin wat doorspoelen.

https://www.dropbox.com/s/os7ddkx1ctouw ... r.mp3?dl=0

https://www.dropbox.com/s/67ksmrvo8ejkp ... r.mp3?dl=0
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
mark1985
Berichten: 176
Lid geworden op: 10 jul 2017, 07:24

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door mark1985 »

13-11 afscheid ds. Gerritsen OGG Hardinxveld-Giessendam
11-12 intrede ds. Gerristen OGG Grand Rapids
aggieoudje
Berichten: 897
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door aggieoudje »

Ds. J. H. Lammers(onze oud predikant) hoopt op dv zondag 1 december om 9.30 in de Immanuëlkapel na ruim 11 jaar afscheid te nemen van Herv. Gemeente Ridderkerk Drievliet Oostendam.

Op dv zondag 8 december zal hij door Ds. H. Russcher bevestigd worden tot predikant van de Herv. Gemeente van Nijkerk in een dienst die om 9.30 aanvangt in de Grote kerk.
's Middags om 14.30 hoopt hij dan intrede te preken eveneens in de Grote kerk.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
arie2708
Berichten: 41
Lid geworden op: 06 jun 2012, 21:26

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door arie2708 »

Gereformeerde Gemeenten (NRC)

Ds. A.T. Vergunst neemt op DV zondag 7 juni 2020 (18.00 uur, plaatselijke tijd) afscheid van Waupun (USA).

De bevestiging in Carterton (Nieuw Zeeland) vindt plaats op zaterdagmorgen 11 juli 2020 (10.00 uur, plaatselijke tijd). Ds. W. Harinck uit Utrecht hoopt deze dienst te leiden. De intrededienst is een dag later, op zondagmorgen 12 juli 2020 (eveneens 10.00 uur).
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Bezorgd »

arie2708 schreef:Gereformeerde Gemeenten (NRC)

Ds. A.T. Vergunst neemt op DV zondag 7 juni 2020 (18.00 uur, plaatselijke tijd) afscheid van Waupun (USA).

De bevestiging in Carterton (Nieuw Zeeland) vindt plaats op zaterdagmorgen 11 juli 2020 (10.00 uur, plaatselijke tijd). Ds. W. Harinck uit Utrecht hoopt deze dienst te leiden. De intrededienst is een dag later, op zondagmorgen 12 juli 2020 (eveneens 10.00 uur).
Waarom duurt dat zo lang?
Plaats reactie