Arja schreef:Hoe gaat het met hem? Weet iemand dat?
Dat horen we DV binnenkort weer. Zo gaat dat met het account van DIA.
Arja schreef:Hoe gaat het met hem? Weet iemand dat?
Hollander schreef:Arja schreef:Hoe gaat het met hem? Weet iemand dat?
Dat horen we DV binnenkort weer. Zo gaat dat met het account van DIA.
Herman schreef:Kunnen we ons echt niet aan het gentlemen's agreement houden om daar niet over te speculeren?
Herman schreef:Kunnen we ons echt niet aan het gentlemen's agreement houden om daar niet over te speculeren?
HersteldHervormd schreef:Herman schreef:Kunnen we ons echt niet aan het gentlemen's agreement houden om daar niet over te speculeren?
Ik zat er ook aan te twijfelen om iets te zeggen. Toch niet gedaan, maar als ik het nu lees denk ik dat het goed is dat het gezegd is.
samanthi schreef:HersteldHervormd schreef:Herman schreef:Kunnen we ons echt niet aan het gentlemen's agreement houden om daar niet over te speculeren?
Ik zat er ook aan te twijfelen om iets te zeggen. Toch niet gedaan, maar als ik het nu lees denk ik dat het goed is dat het gezegd is.
Ik vond vooral voor iemand die twee weken op het forum zit het ongepast.
samanthi schreef:Ik vond vooral voor iemand die twee weken op het forum zit het ongepast.
Nathanaël schreef:...die aangegeven heeft eerder een account te hebben gehad en al weer een poosje meegelezen heeft. Valt op zich iets mee dus.
Hollander schreef:samanthi schreef:Ik vond vooral voor iemand die twee weken op het forum zit het ongepast.
Sorry. Begrijpelijk. Oudgedienden hebben voorrang op bepaalde uitspraken.Nathanaël schreef:...die aangegeven heeft eerder een account te hebben gehad en al weer een poosje meegelezen heeft. Valt op zich iets mee dus.
Hollander schreef:samanthi schreef:Ik vond vooral voor iemand die twee weken op het forum zit het ongepast.
Sorry. Begrijpelijk. Oudgedienden hebben voorrang op bepaalde uitspraken.Nathanaël schreef:...die aangegeven heeft eerder een account te hebben gehad en al weer een poosje meegelezen heeft. Valt op zich iets mee dus.
Bezorgd schreef:Hollander schreef:samanthi schreef:Ik vond vooral voor iemand die twee weken op het forum zit het ongepast.
Haha, net zoals sommigen vinden dat als je nieuw in de kerkenraad komt je eerst een jaar moet zwijgen
Zwijgen? Over wat?Bezorgd schreef:Hollander schreef:samanthi schreef:Ik vond vooral voor iemand die twee weken op het forum zit het ongepast.
Haha, net zoals sommigen vinden dat als je nieuw in de kerkenraad komt je eerst een jaar moet zwijgen
Jantje schreef:Zwijgen? Over wat?Bezorgd schreef:Hollander schreef:samanthi schreef:Ik vond vooral voor iemand die twee weken op het forum zit het ongepast.
samanthi schreef:Bezorgd schreef:Nathanaël schreef:...die aangegeven heeft eerder een account te hebben gehad en al weer een poosje meegelezen heeft. Valt op zich iets mee dus.
Soms zou dit wel goed zijn....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast