Wat doen we vandaag?

DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door DDD »

Vind je dat niet onnodig gevaarlijk? Ik veroordeel het niet, maar het verbaast mij wel.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

DDD schreef:Vind je dat niet onnodig gevaarlijk? Ik veroordeel het niet, maar het verbaast mij wel.
Daar heb je wel een punt. Ik vond het mooi om te zien, maar je neemt als piloot wel onnodige grote risico's. We mogen de Heere niet verzoeken.

Misschien kan Huisman hier wat van zeggen vanuit zijn perspectief. Is dit stunten echt heel risicovol?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

huisman schreef:
aggieoudje schreef:Laatste werkdag en dan 3 weken vakantie!
Gefeliciteerd. Hier net andersom. Laatste vakantiedag en dan 11 weken werken voordat wij weer een weekje weg hopen te gaan. :ouin
Geen kleinkind geboren op vakantie?
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17245
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door huisman »

helma schreef:
huisman schreef:
aggieoudje schreef:Laatste werkdag en dan 3 weken vakantie!
Gefeliciteerd. Hier net andersom. Laatste vakantiedag en dan 11 weken werken voordat wij weer een weekje weg hopen te gaan. :ouin
Geen kleinkind geboren op vakantie?
Nee, alles rustig gebleven. Nu maar afwachten en verwachten.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
aggieoudje
Berichten: 897
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door aggieoudje »

Nog even genieten van de rust op mijn 1e echte vakantiedag(was vrijdag ook al wel vrij, maar dat was gewoon mijn vrije dag van die week)
Een beetje rommelen in huis(was opruimen, kattenbak verschonen, stofzuigen enz.) Morgen gewoon mijn om de weekse oppasdag op mijn 1 jarige nichtje en dan komen eind van de middag mijn nichtje van 4 jaar en mijn neefje van 6 jaar logeren tot en met donderdag. Gezellig maar wel druk.
En dan volgende week start de renovatie van onze wijk, dus of ik echt rust krijg deze vakantie, geen idee!?
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
aggieoudje
Berichten: 897
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door aggieoudje »

aggieoudje schreef: Vanmorgen mijn fiets bij de fietsenmaker gebracht. Hij weigert nog op te laden. Had een nieuwe oplader gekocht omdat ik dacht dat het daaraan lag, maar doet het nog niet dus vrees dat het toch iets met de accu is. En die is net een jaar oud dus gelukkig nog wel in de garantie, maar wel raar als hij met een jaar alweer kapot zou zijn!
Accu inderdaad alweer kapot, teruggestuurd naar de fabriek. :mad Krijg volledig gratis een nieuwe, ivm de garantie.
In afwachting van die nieuwe een reserveaccu gekregen van de fietsenwinkel, alleen past die niet helemaal dus ik heb een rammelfiets nu :humhihi
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

aggieoudje schreef: In afwachting van die nieuwe een reserveaccu gekregen van de fietsenwinkel, alleen past die niet helemaal dus ik heb een rammelfiets nu :humhihi
Horen ze je tenminste aankomen aggie ;)
Wel goeie service, want een accu is duur heb ik begrepen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
merel
Berichten: 9674
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door merel »

aggieoudje schreef:Nog even genieten van de rust op mijn 1e echte vakantiedag(was vrijdag ook al wel vrij, maar dat was gewoon mijn vrije dag van die week)
Een beetje rommelen in huis(was opruimen, kattenbak verschonen, stofzuigen enz.) Morgen gewoon mijn om de weekse oppasdag op mijn 1 jarige nichtje en dan komen eind van de middag mijn nichtje van 4 jaar en mijn neefje van 6 jaar logeren tot en met donderdag. Gezellig maar wel druk.
En dan volgende week start de renovatie van onze wijk, dus of ik echt rust krijg deze vakantie, geen idee!?
Ga jij zelf nog weg?

Wij zijn dit jaar ivm verbouwing in juni niet op vakantie gegaan, maar merk toch dat je minder uitrust. Je blijft namelijk rommelen in huis.
aggieoudje
Berichten: 897
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door aggieoudje »

merel schreef:
aggieoudje schreef:Nog even genieten van de rust op mijn 1e echte vakantiedag(was vrijdag ook al wel vrij, maar dat was gewoon mijn vrije dag van die week)
Een beetje rommelen in huis(was opruimen, kattenbak verschonen, stofzuigen enz.) Morgen gewoon mijn om de weekse oppasdag op mijn 1 jarige nichtje en dan komen eind van de middag mijn nichtje van 4 jaar en mijn neefje van 6 jaar logeren tot en met donderdag. Gezellig maar wel druk.
En dan volgende week start de renovatie van onze wijk, dus of ik echt rust krijg deze vakantie, geen idee!?
Ga jij zelf nog weg?

Wij zijn dit jaar ivm verbouwing in juni niet op vakantie gegaan, maar merk toch dat je minder uitrust. Je blijft namelijk rommelen in huis.
Nee ik blijf thuis, misschien wat daagjes weg ofzo. Ik ben niet zo'n vakantiemens, ik ben liever gewoon lekker thuis, home sweet home! Daarnaast moet ik altijd oppas regelen voor mijn katten.
Toen de brief kwam over de startdatum van de renovatie dacht ik wel oh daar gaat mijn vakantierust, maar wel gelukkig dat ik geen vakantie had geboekt anders had ik nog allemaal mensen moeten gaan regelen om in mijn huis te zijn.
Als het goed is heb ik in november nog een weekje vrij en heel misschien rond de kerst nog een paar dagen. Dus die rust pak ik hopelijk nog wel ergens.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Lilian1975 »

Lekker aan zee. En wat kan je merken dat de vakanties al voor een groot deel voorbij zijn... zeeeen van ruimte! En aangenaam vertoeven. Aan de Flaauwe hoek.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door DDD »

In Scheveningen is het anders nog heel druk... Althans dat vind ik. Maar ik heb het liefst 100 meter ruimte.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door refo »

Ik hoorde dat je gisteren bij Kijkduin ook over de hoofden kon lopen.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Lilian1975 »

DDD schreef:In Scheveningen is het anders nog heel druk... Althans dat vind ik. Maar ik heb het liefst 100 meter ruimte.
Dan is het hier stiller. Maar het strand is hier ook heel breed. Ben zelfs zonder file hierhwen gereden. Tja ander strand kiezen?

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Bertiel »

waar is de flauwe hoek?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Lilian1975 »

Ouddorp

Afbeelding

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Plaats reactie