Vraag (algemeen)

Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Vraagje

Bericht door liz boer »

Mara schreef:
helma schreef:@Orchidee, ik kan je geruststellen :huhu
Vandaag nog eens ter sprake gebracht bij de revalidatiearts en het ging niet om psychische hulp.
Het gaat om een fysiotherapeut die ook aandacht geeft aan ademhalingsoefeningen en ontspanning.

Ik kan mezelf nog best een beetje inschatten. Heb soms wel een ingewikkeld leven maar ik sta, dankzij Gods hulp, nog wel aardig stevig op mijn benen.
Misschien ben je verkeerd adem gaan halen toen je schouder geblesseerd was?
En dan kan een verkeerd adempatroon er zomaar inslijten. Chronische hyperventilatie - hoeft niets met stress te maken te hebben - geeft vage klachten.
Na een ribkneuzing werd ik er ook op gewezen door de fysio, ik ademde te hoog om mijn ribben te ontzien.
Dat klopt helemaal.
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Vraagje

Bericht door Bertiel »

ik ben opzoek naar een andere tablet. Ik heb nu een Samsung uit 2012 maar die loopt op z'n eind.
Ik heb van mobiel een apple, zou ook wel een tablet van apple willen maar vind nieuw wel heeeeeel duur.

Iemand ervaring met refurbished? Zie dat de winkel Forza het beste uit de bus komt, maar hoop dat iemand mij advies kan geven

Alvast hartelijk dank!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vraagje

Bericht door Tiberius »

Als je er 7 jaar mee doet, zoals met deze Samsung, loont het denk ik de moeite om een nieuwe te kopen.
Kijk eens bij Coolblue zou ik zeggen.
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Vraagje

Bericht door HersteldHervormd »

Het is en blijft een gok. Veelal zal het heus wel even werken, maar het zal snel weer kapot gaan.

Uiteindelijk weegt het vaak niet op tegen een nieuw exemplaar. Maargoed, probeer het eens zou ik zeggen. Apple staat bekend om degelijke kwaliteit. In het buitenland artikelen bestellen is ook werkelijk waar een stuk goedkoper, maar dan moetje wel een beetje die markt begrijpen.

http://Www.ebay.com bijvoorbeeld
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Vraagje

Bericht door Dodo »

Ik heb een refurbished e-reader, en een refurbished iphone. Beiden prima, probleemloos.
Online
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vraagje

Bericht door DDD »

Tiberius schreef:Als je er 7 jaar mee doet, zoals met deze Samsung, loont het denk ik de moeite om een nieuwe te kopen.
Kijk eens bij Coolblue zou ik zeggen.
Volgens mij heb ik mijn iPad ook al zeven jaar. Destijds een nieuwe. Hij is wel wat traag in de e-mail, maar goed, dat is ook 40 GB geloof ik.
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

DDD schreef:
Tiberius schreef:Als je er 7 jaar mee doet, zoals met deze Samsung, loont het denk ik de moeite om een nieuwe te kopen.
Kijk eens bij Coolblue zou ik zeggen.
Volgens mij heb ik mijn iPad ook al zeven jaar. Destijds een nieuwe. Hij is wel wat traag in de e-mail, maar goed, dat is ook 40 GB geloof ik.
Ik heb mijn ene iPad sinds 2014, de andere sinds 2018. Verschil is merkbaar, maar ik ben erg gehecht aan mijn ‘oude’.
Valcke
Berichten: 7605
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Vraagje

Bericht door Valcke »

Zeeuw schreef:
DDD schreef:
Tiberius schreef:Als je er 7 jaar mee doet, zoals met deze Samsung, loont het denk ik de moeite om een nieuwe te kopen.
Kijk eens bij Coolblue zou ik zeggen.
Volgens mij heb ik mijn iPad ook al zeven jaar. Destijds een nieuwe. Hij is wel wat traag in de e-mail, maar goed, dat is ook 40 GB geloof ik.
Ik heb mijn ene iPad sinds 2014, de andere sinds 2018. Verschil is merkbaar, maar ik ben erg gehecht aan mijn ‘oude’.
Mijn oude iPad doet nu geen updates meer van het besturingssysteem. Dat is wel vereist om de bank apps te kunnen blijven gebruiken. Daarmee word ik feitelijk (door Apple) gedwongen mijn iPad te vervangen. Ben dus even niet blij met Apple, want vervanging is om andere redenen voor mij niet nodig. Ik gebruik het alleen voor internet, mail en bankieren.
Online
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vraagje

Bericht door DDD »

Dat had ik ook, maar bankieren kan ook via mijn telefoon. Die gaat helaas minder lang mee.
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

Valcke schreef:
Zeeuw schreef:
DDD schreef:
Tiberius schreef:Als je er 7 jaar mee doet, zoals met deze Samsung, loont het denk ik de moeite om een nieuwe te kopen.
Kijk eens bij Coolblue zou ik zeggen.
Volgens mij heb ik mijn iPad ook al zeven jaar. Destijds een nieuwe. Hij is wel wat traag in de e-mail, maar goed, dat is ook 40 GB geloof ik.
Ik heb mijn ene iPad sinds 2014, de andere sinds 2018. Verschil is merkbaar, maar ik ben erg gehecht aan mijn ‘oude’.
Mijn oude iPad doet nu geen updates meer van het besturingssysteem. Dat is wel vereist om de bank apps te kunnen blijven gebruiken. Daarmee word ik feitelijk (door Apple) gedwongen mijn iPad te vervangen. Ben dus even niet blij met Apple, want vervanging is om andere redenen voor mij niet nodig. Ik gebruik het alleen voor internet, mail en bankieren.
Ja, dat is niet netjes he. Ik had het overigens ook met mijn samsung S4 mini. Op een bepaald moment worden er geen updates van de beveiliging doorgevoerd oid. Moest dus een nieuwe. Nu is deze van mijn werk, dus allemaal niet zo een probleem, maar blijft een beetje raar.
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

Ik heb een aantal keer de Bijbelverklaring van Matthew Henry van iemand gebruikt. Ik wil deze graag zelf aanschaffen, maar vindt de prijs toch wel vrij hoog. Al snap ik de waarde wel. Wellicht is er iemand op het forum die een tip heeft, of zelf denkt aan verkoop oid?
Erskinees
Berichten: 2743
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Vraagje

Bericht door Erskinees »

Hoe is je Engels? Zijn zeer goedkope Engelstalige edities beschikbaar.
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

Erskinees schreef:Hoe is je Engels? Zijn zeer goedkope Engelstalige edities beschikbaar.
Ik weet het niet zo, als het wat ouderwetse taal is en het gaat om finesses in betekenis, denk ik dat ik niet sterk genoeg ben in Engels. Vind jij ze goed leesbaar?
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

Erskinees schreef:Hoe is je Engels? Zijn zeer goedkope Engelstalige edities beschikbaar.
Ik heb er inderdaad een gevonden voor 30 euro. Ik ga het gewoon proberen en mezelf goed inspannen. Heb mijn studie (deels) in het Engels gevolgd, dus ergens zou ik toch wel iets van de taal moeten begrijpen.
GJdeBruijn
Berichten: 2198
Lid geworden op: 09 mar 2010, 13:37

Re: Vraagje

Bericht door GJdeBruijn »

Is dit misschien iets voor je? https://www.dioneth.nl/dioneth-online-c ... theologie/
3 tientjes per jaar en je kunt online onbeperkt gebruik maken van vele theologische e-books.
Plaats reactie