Wat doen we vandaag?

JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door JCRyle »

Arja schreef:Verjaardag vieren vanavond. Zoon is 21 geworden.
Gefeliciteerd! Eén ding is mij wel weer duidelijk, dat ik niet goed kan inschatten. Ik had je rond de 30 geschat namelijk :D
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2059
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Arja »

JCRyle schreef:
Arja schreef:Verjaardag vieren vanavond. Zoon is 21 geworden.
Gefeliciteerd! Eén ding is mij wel weer duidelijk, dat ik niet goed kan inschatten. Ik had je rond de 30 geschat namelijk :D
Ik ben echt een stukje ouder hoor.
Kom ik zo onvolwassen over :)
Onze oudste is bijna 30
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door merel »

J.C. Philpot schreef:Ik was snel weg uit het drukke Nemo, naar Van Gogh gegaan. Daarna vrouw en kinderen opgehaald, en nu fietsen we door de Jordaan en eten een patatje.

Straks met het gratis pontje weer naar de auto in Noord.
Het was inderdaad schrikbarend druk en heel veel lawaai. Wij zijn gelijk naar huis gegaan en hebben daar gegeten.
Gritje
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 apr 2018, 21:36

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Gritje »

merel schreef:
J.C. Philpot schreef:Ik was snel weg uit het drukke Nemo, naar Van Gogh gegaan. Daarna vrouw en kinderen opgehaald, en nu fietsen we door de Jordaan en eten een patatje.

Straks met het gratis pontje weer naar de auto in Noord.
Het was inderdaad schrikbarend druk en heel veel lawaai. Wij zijn gelijk naar huis gegaan en hebben daar gegeten.
Wij zijn een paar weken terug op een van de heetste dagen geweest. Was toen heerlijk rustig.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door -DIA- »

Geytenbeekje schreef:
-DIA- schreef:
Mara schreef:
J.C. Philpot schreef:en nu fietsen we door de Jordaan en eten een patatje.
Je bent toch wel even afgestapt he? :sweat
Niet meer appen op de fiets.
Volgens mij loop ik enorm achter... Ik heb nog nooit geappt op de fiets... Ik heb wel eens zo'n ding meegenomen om er een paar mooie natuurfoto's mee te maken, maar niet al fietsend.. En toch loop ik niet zo achter als op men mij op het eerste gezicht kent. Ik heb zelfs geleerd te filmen(!) en zo heb ik een aan professioneel grenzende filmreportage gemaakt van de Enterse Zomp op de Regge! :OO3 (Overdrijven is nog niet officieel tot Kunst verheven, dus ja, maar ik zal wel bekennen dat dit lichtelijk overdreven is. Al is het natuurlijk wel zo dat ik mijn eigen film prachtig mooi vind!)
Ik zou zeggen: Deel hem met de rest zodat wij er ook van kunnen genieten
Dat is een brug... eh stap te ver. Ik weet (gelukkig!) niet hoe ik zoiets online moet zetten.
En dat wil ik ook niet weten. Laat me dan maar dom genoemd worden.
Maar als we eens nadenken, (dat is ook zoiets) is het misschien is het ook wel ergens wijs.
Je weet maar nooit.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3023
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Lilian1975 »

Op een heel mooi plekje van Nederland geweest. Wat op dit moment op zijn mooist is denk ik. Heerlijk gewandeld. Daarna lekker op een terasje een broodje met carpaccio gegeten samen met de oudste.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door DDD »

De Posbank?
JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door JCRyle »

Arja schreef:
JCRyle schreef:Gefeliciteerd! Eén ding is mij wel weer duidelijk, dat ik niet goed kan inschatten. Ik had je rond de 30 geschat namelijk :D
Ik ben echt een stukje ouder hoor.
Kom ik zo onvolwassen over :)
Onze oudste is bijna 30
:haha .. dát zijn niet mijn woorden! :D

Maar ja .. rond de 30 zijn en jullie oudste is bijna 30 is vrij problematisch ja :mdr
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3023
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Lilian1975 »

DDD schreef:De Posbank?
:super
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door DDD »

Ik wilde er morgen ook heen gaan, maar kan niet gelijk naar het Prinsengrachtconcert en in de morgen regent het. Maar de hei heeft de droogte dus doorstaan? Is het al op het hoogtepunt of er misschien al overheen? Dan moet ik het snel inplannen, want ik wil eigenlijk jaarlijks bij de Posbank wandelen in de nazomer.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3023
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Lilian1975 »

DDD schreef:Ik wilde er morgen ook heen gaan, maar kan niet gelijk naar het Prinsengrachtconcert en in de morgen regent het. Maar de hei heeft de droogte dus doorstaan? Is het al op het hoogtepunt of er misschien al overheen? Dan moet ik het snel inplannen, want ik wil eigenlijk jaarlijks bij de Posbank wandelen in de nazomer.
Het is nu echt op het hoogtepunt. Meestal ben ik te vroeg of net te laat. Maar zo paars heb ik het lang geleden gezien. Ik volg natuurmonumenten op Instagram ;) . En ook zei schreven nu op zijn mooist. En ondanks de droogte van vorig jaar bloeit hij uitbundig. Wij hadden eigenlijk vorige week het plan om te gaan. Masr toen regende het ook. Ben blij dat we het niet gedaan hebben. Anders waren we weer te vroeg geweest. Het was wel erg druk...
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door DDD »

Dan moet ik toch proberen er deze weekwisseling heen te gaan, als het even droog wordt. Ik zou graag een abonnement nemen op berichten die iedere twee weken de mooiste plek doorsturen. Dat zou heel handig zijn.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

Vandaag naar het Corrie ten Boom huis.

Maandag weer op mijn werk heerlijk uitrusten van de vakantie ;) (bij wijze van spreken)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door merel »

Na een hele vakantie elke dag museumbezoek kan ik mij voorstellen dat je maandag moet uitrusten. Ik vind dagjes weg best vermoeiend.
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door HersteldHervormd »

Ik zit een beetje te kijken voor iets leuks (binnen) vanmiddag. Beetje regio Utrecht. Heeft iemand een idee? Of een leuke ervaring?

Liever iets actiefs zoals bowlen of midgetgolfen als een museum :jongle
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Plaats reactie