Een ontdekkend woord van Kohlbrugge

Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Beste voorbijganger,

Laat ik deze keer eens reageren op de wijze wat jij gewoon bent te doen:
1. Ik zeg dat je houding me niet aanstaat.
2. Ik maak je uit voor rotte vis.
3. Ik geef aan dat je posting zo dom is dat ik er eigenlijk niet op hoef te reageren.
4. Ik negeer je replies en verklaar op mijn eigen autoriteit dat je replies onzinnig zijn.
5. Ik herhaal mijn eerdere beweringen, die ik samengesteld en gefundeerd heb op insinuaties van mijzelf, selectieve citatie en vedraaing van woorden.

Opbouwend? Niet dus... Daarom reageer ik niet meer.

Een reactie van mijn kant zou alleen maar leiden tot een wederreactie waar:
1. Een nieuw niveau van arrogantie en sarcasme wordt bereikt.
2. Je een reden uit eigen doos verzint waarom je er eigenlijk niet op hoeft te reageren, maar het uit genade maar wel doet.
3. Negeren van mijn replies.
A. Door gewoon niet te reageren.
B. Door het te bestempelen als te onlogisch om op te reageren.
C. Door het te bestempelen als te dom om op te hoeven reageren.
D. Door het te bestempelen als onzinnig.
E. Door het te bestempelen als ongefundeerd.
F. Door het te bestempelen als afdrijven van de kern.
G. Door aan te geven dat je zo barmhartig bent om er maar niet op te reageren.
4. Je hebt geen bijbel of belijdenisgeschrift nodig om je te bewijzen. Je eigen ego is voldoende.
5. Een herhaling van je ongefundeerde valse insinuaties en de daarbij horende conlussie.

Zit daar iemand op te wachten? Ik denk het niet.

Ik merk dat ik steeds meer een houding aan begin te nemen die me mijzelf niet aanstaat. Ik wordt steeds feller en ga dingen zeggen die totaal niet bij mij horen. Dat is ook een reden waarom ik stop.

Daarnaast ben ik inderdaad dommer dan jou. Ik probeer je serieus te nemen. Dat is heel moeilijk. Ik slaap zelfs snachts niet goed meer, omdat ik lig te woelen hoe ik nu weer moet antwoorden op zo iets hatelijks. Dom he?

Overigens blijf ik nog 1 ding wel doen en dat is voor je bidden. Maar dat zal je niet echt interesseren denk ik.

Vriendelijke groeten,
Kaw.

Van mij mag hier een slotje op. Dit is een hoop lucht en verspilde genadetijd.
Plaats reactie