RF meeting in Zeeland

Online
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Herman »

Ik kan het me nauwelijks herinneren.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Tiberius »

Je zat rechts van Jongere, herinner ik me.
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Jongere »

Tiberius schreef:Je zat rechts van Jongere, herinner ik me.
Toen nog wel. :D
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Jantje »

Jongere schreef:
Tiberius schreef:Je zat rechts van Jongere, herinner ik me.
Toen nog wel. :D
Wie is er opgeschoven? Jij of @Herman? :langue :humhihi
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Jongere »

Jantje schreef:
Jongere schreef:
Tiberius schreef:Je zat rechts van Jongere, herinner ik me.
Toen nog wel. :D
Wie is er opgeschoven? Jij of @Herman? :langue :humhihi
Wie niet, denk ik wel eens. Zelfs Ad Anker -die eens op het forum schreef nog nooit van standpunt te zijn veranderd (ik citeer 'm ff vrij)- weet me regelmatig te verrassen de laatste tijd.
Er zijn heel wat forummers die ik wonderlijke schuivers heb zien maken, allerlei kanten op. De een wat onstuimiger dan de ander.
Maar zelf ben ik inderdaad ook niet meer dezelfde Jongere als 15 jaar geleden, toen ik me aanmeldde. Er ligt best een zoektocht tussen, waarin de forumdiscussies me overigens vaak zeer geholpen hebben. Al moet ik zeggen dat er vroeger over het algemeen wel meer inhoudelijke discussies gevoerd werden.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Tiberius »

Jongere schreef:Wie niet, denk ik wel eens.
Refo en Hendrikus, twee die me zomaar te binnen schieten.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Jantje »

Jongere schreef:
Jantje schreef:
Jongere schreef:
Tiberius schreef:Je zat rechts van Jongere, herinner ik me.
Toen nog wel. :D
Wie is er opgeschoven? Jij of @Herman? :langue :humhihi
Wie niet, denk ik wel eens. Zelfs Ad Anker -die eens op het forum schreef nog nooit van standpunt te zijn veranderd (ik citeer 'm ff vrij)- weet me regelmatig te verrassen de laatste tijd.
Er zijn heel wat forummers die ik wonderlijke schuivers heb zien maken, allerlei kanten op. De een wat onstuimiger dan de ander.
Maar zelf ben ik inderdaad ook niet meer dezelfde Jongere als 15 jaar geleden, toen ik me aanmeldde. Er ligt best een zoektocht tussen, waarin de forumdiscussies me overigens vaak zeer geholpen hebben. Al moet ik zeggen dat er vroeger over het algemeen wel meer inhoudelijke discussies gevoerd werden.
Ik ben heel blij dat je niet over @Jantje begint. :super :humhihi
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Ad Anker »

Jongere schreef: Wie niet, denk ik wel eens. Zelfs Ad Anker -die eens op het forum schreef nog nooit van standpunt te zijn veranderd (ik citeer 'm ff vrij)- weet me regelmatig te verrassen de laatste tijd.
Dit schreeuwt om een verklaring. ;)
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Jongere »

Ad Anker schreef:
Jongere schreef: Wie niet, denk ik wel eens. Zelfs Ad Anker -die eens op het forum schreef nog nooit van standpunt te zijn veranderd (ik citeer 'm ff vrij)- weet me regelmatig te verrassen de laatste tijd.
Dit schreeuwt om een verklaring. ;)
Als we elkaar nog eens 'meeten' ergens, zal ik 'm geven. :huhu
(Sorry, schimmig)
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Piet Puk »

Jongere schreef: Maar zelf ben ik inderdaad ook niet meer dezelfde Jongere als 15 jaar geleden, toen ik me aanmeldde.
Jongere is na 15 jaar een oudere geworden. Z'n naam is enkel niet met de tijd mee gegaan
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door -DIA- »

Opschuiven? Je staat voor iets of je waait met de waan van de dag mee. Misschien is dit te zwart-wit gezegd.

Ik weet niet of ik opgeschoven ben.... Wel wat veranderd, als ik me niet vergis. Er kunnen omstandigheden zijn die je dwingen om standpunt en identiteit sterker naar voren te brengen. Ik meen, als ik me niet vergis, dat dit forum me vaker in de verdediging drong, en daardoor vaak meer mijn eigen gevoel en overtuiging moest laten spreken. Niet zelden tegen mijn eigen wil.
Het is ook zo dat je wel eens wat uitgemolken wordt, of dat er woorden uit je mond getrokken worden. Ik vind dat zelf niet echt passend, maar goed, het gebeurt wel, en ook dat had invloed op een steeds meer op de punten te gaan staan, die voor mij niet opgeefbaar zijn.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Zeeuw »

Waar een simpele vraag over aanwezigheid op een meeting toch toe kan leiden...

We zullen tijdens de meeting wel een spel organiseren met een lijn van links naar rechts. En dan vragen ‘waar stond u 15 jaar terug en waar staat u nu’. :bobo
Gebruikersavatar
Wandelende
Inactief
Berichten: 3076
Lid geworden op: 13 jun 2017, 06:43

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Wandelende »

Piet Puk schreef:
Jongere schreef: Maar zelf ben ik inderdaad ook niet meer dezelfde Jongere als 15 jaar geleden, toen ik me aanmeldde.
Jongere is na 15 jaar een oudere geworden. Z'n naam is enkel niet met de tijd mee gegaan
Het is misschien nog steeds een frisse jongere.
(~)
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Bezorgd »

Ad Anker schreef:
Jongere schreef: Wie niet, denk ik wel eens. Zelfs Ad Anker -die eens op het forum schreef nog nooit van standpunt te zijn veranderd (ik citeer 'm ff vrij)- weet me regelmatig te verrassen de laatste tijd.
Dit schreeuwt om een verklaring. ;)
Lees je eigen posts dan nog maar eens na ;)
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Bezorgd »

Zeeuw schreef:Waar een simpele vraag over aanwezigheid op een meeting toch toe kan leiden...

We zullen tijdens de meeting wel een spel organiseren met een lijn van links naar rechts. En dan vragen ‘waar stond u 15 jaar terug en waar staat u nu’. :bobo

Het is gewoon interessant. Iedereen maakt een ontwikkeling mee in de loop van de tijd.
Alleen zo'n forum maakt het inzichtelijk omdat oude meningen bewaard blijven.
Daarom is het goed om van tijd tot tijd van nick te wisselen :slurp

(Anders krijg je van die rare benamingen als ' de vroege of late Comrie, of de vroege of late Kersten, vroege of late Tiberius, Anker, Jongere of Zeeuw etc. ) ;)
Plaats reactie