RF meeting in Zeeland

Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Jantje »

Het is heel gezellig, interessant, diepgaand, op het scherpst van de snede. Kortom: het aanbevelen waard!

En op het moment dat @eilander dit leest, denkt hij geërgerd: "Begint hij nou wéér over die pb's te zeuren?" ;)
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Boertje
Berichten: 664
Lid geworden op: 06 feb 2019, 12:41

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Boertje »

De wereld van de PB schijnt een verborgen refowereld te zijn. Je hebt er ook net als voor darknet een speciale browser voor nodig. Zonder die zal je nooit een bericht ontvangen..... :bobo
Gebruikersavatar
Roeline
Inactief
Berichten: 510
Lid geworden op: 22 jun 2017, 19:39

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Roeline »

Jantje schreef:Het is heel gezellig, interessant, diepgaand, op het scherpst van de snede. Kortom: het aanbevelen waard!

En op het moment dat @eilander dit leest, denkt hij geërgerd: "Begint hij nou wéér over die pb's te zeuren?" ;)
Hee Jantje, heb je tijdens je afwezigheid het gebruik van de kleine lettertjes uitgevonden?

Ik vind ze irritant.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door helma »

Panny schreef:
helma schreef:Soms schrijft iemand onder een pb z'n echte naam. Maar dat ben ik echt na een week weer vergeten :?
Ik vind het grappig dat er op refoforum nog een hele andere wereld schijnt te zijn: de wereld van de pb's.
Ik krijg ze tegenwoordig eigenlijk nooit (1 in de laatse 3 jaar). Ik weet niet wat ik goed doe of juist niet. :haha
Ik ook niet zoveel (meer) hoor. Toevallig deze week ineens weer een heel stel, maar doorgaans gaan er ook weken voorbij dat ik geen pb's heb.
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Zeeuw »

helma schreef:
Panny schreef:
helma schreef:Soms schrijft iemand onder een pb z'n echte naam. Maar dat ben ik echt na een week weer vergeten :?
Ik vind het grappig dat er op refoforum nog een hele andere wereld schijnt te zijn: de wereld van de pb's.
Ik krijg ze tegenwoordig eigenlijk nooit (1 in de laatse 3 jaar). Ik weet niet wat ik goed doe of juist niet. :haha
Ik ook niet zoveel (meer) hoor. Toevallig deze week ineens weer een heel stel, maar doorgaans gaan er ook weken voorbij dat ik geen pb's heb.
Ik ben zelf best een pb'er. Mensen een een hart onder de riem steken enz. Vaak zijn de verschillen na wat pb'en een stuk minder groot dan op het forum leek.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Mara »

Panny schreef:
helma schreef:Soms schrijft iemand onder een pb z'n echte naam. Maar dat ben ik echt na een week weer vergeten :?
Ik vind het grappig dat er op refoforum nog een hele andere wereld schijnt te zijn: de wereld van de pb's.
Ik krijg ze tegenwoordig eigenlijk nooit (1 in de laatse 3 jaar). Ik weet niet wat ik goed doe of juist niet. :haha
Ik wil je er wel eentje sturen hoor. :nananere
Ik vind het vaak wel leuk. Er zijn heel lieve forummers en zo'n pb kan net een goed woord op zn tijd voor je zijn. Ik beantwoord ook elke pb.
Behalve de onaardige pb's die beginnen met: Dat is onzin(nig) Mara. Die lees ik niet verder en mik ik meteen in de prullenbak.
Dan weet de verstuurder nu waarom ik niet geantwoord heb. :D
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Mannetje »

Was het daarom? ;)
-
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Mara »

Mannetje schreef:Was het daarom? ;)
Jij staat niet op de black list mannetje. :))
Het komt ook sporadisch voor hoor, ik krijg meestal heel aardige pb's.
Dus als ik niet reageer, dan weet ieder waardoor dat komt. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door eilander »

Zeeuw schreef:Het is al een paar keer wat schertsend voorbij gekomen. Maar Nasrani en ik willen ons wel opwerpen om in Zeeland een ontmoeting te organiseren. Hoe en wat spreken we dan later wel over. Wie zou het leuk vinden hierbij aanwezig te zijn? Liefst alleen reageren bij positief. :D. Een topic vol ‘ik niet’ heeft niet zoveel zin. :)
Ondertussen ging het eigenlijk hierom...
Rob Matthijsse
Verbannen
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 mar 2019, 19:03

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Rob Matthijsse »

Ik ben nieuw op het forum, maar lees al langer mee. Het lijkt me leuk om te komen. En volgens mij weet ik, wie Nasrani en Zeeuw zijn :huhu . Maar dat zien we wel tijdens de meeting. Nice!
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Jantje »

Rob Matthijsse schreef:Ik ben nieuw op het forum, maar lees al langer mee. Het lijkt me leuk om te komen. En volgens mij weet ik, wie Nasrani en Zeeuw zijn :huhu . Maar dat zien we wel tijdens de meeting. Nice!
Dat is al snel. Amper enkele uren lid en nu al vissen naar de identiteit. Dat deden ik en @Piet Puk je niet na... ;) :yahoo
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Boertje
Berichten: 664
Lid geworden op: 06 feb 2019, 12:41

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Boertje »

Dat jullie daar toch zo nieuwsgierig naar zijn :wiz
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door J.C. Philpot »

Ik ben in de OSW tijd een keer in Hendrik Ido Ambacht op een meeting geweest. Toch wel 12 jaar geleden denk ik. Tiberius en Posthoorn waren er toen ook. Het was in de centrale ruimte van een woongroep.

En een keer in Veenendaal, bij een toenmalige vriendin van Helma geloof ik. In een klein huisje. Helma was er ook.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Jongere »

J.C. Philpot schreef:Ik ben in de OSW tijd een keer in Hendrik Ido Ambacht op een meeting geweest. Toch wel 12 jaar geleden denk ik. Tiberius en Posthoorn waren er toen ook. Het was in de centrale ruimte van een woongroep.

En een keer in Veenendaal, bij een toenmalige vriendin van Helma geloof ik. In een klein huisje. Helma was er ook.
Volgens mij was ik ook in H-i-A. Met Memento meegereden als ik het me goed herinner.
Mooie tijden en lang geleden.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Tiberius »

Klopt ja. Ook Herman was daarbij (in HIA). Plus een aantal die hier niet meer actief zijn, zoals Pim, enz.
Plaats reactie