Bang

montarsolo
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door montarsolo »

Wij moeten het bewerken, maar achteraf blijkt, dat het geheel Gods werk in ons was.
Helemaal mee eens!!!
De zaligheid ligt niet in het kennen van onze verlorenheid, maar in het volledig aangrijpen van de bevrijding, die gereed ligt in Christus Jezus.

('Rondom de enge poort' C.H. Spurgeon)
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

Ik wilde met mijn reactie
* jullie aan het denken zetten;
* aangeven dat deze discussie hier niet thuishoort;
* mijn mening duidelijk maken;
* het oorspronkelijke onderwerp weer onder de aandacht brengen.
Toegegeven, er was even enige aanleiding voor. Maar als je wilt discussiëren over verkiezing en verantwoordelijkheid, kun je denk ik beter reageren op lopende discussies in "Geloof en Kerk".
Rinie

Bericht door Rinie »

Beste Pied,
Je hebt gelijk. Ik vond het dermate belangrijk, dat ik het er hier ook over wilde hebben, maar ik zal het hier bij laten.

Daarom een vraag aan Montarsolo:
Heb je de brief al ingestuurd?
montarsolo
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door montarsolo »

Daarom een vraag aan Montarsolo:
Heb je de brief al ingestuurd?
Yep! Nu maar afwachten.
De zaligheid ligt niet in het kennen van onze verlorenheid, maar in het volledig aangrijpen van de bevrijding, die gereed ligt in Christus Jezus.

('Rondom de enge poort' C.H. Spurgeon)
Grace
Berichten: 1269
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:20

Bericht door Grace »

Wanneer komt het in de spits te staan montarsolo?
Want de zaligmakende genade Gods is verschenen aan alle mensen.(SV, Titus 2:11)
montarsolo
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door montarsolo »

Wanneer komt het in de spits te staan montarsolo?
Brieven staan er alleen vrijdags in. Het kan natuurlijk ook een week later worden. Of misschien komt het er wel nooit in. :(
De zaligheid ligt niet in het kennen van onze verlorenheid, maar in het volledig aangrijpen van de bevrijding, die gereed ligt in Christus Jezus.

('Rondom de enge poort' C.H. Spurgeon)
Rinie

Bericht door Rinie »

Morgen hoop ik meer te horen.
Goed in elk geval dat je de brief opgestuurd hebt.
Basic-Liner

Bericht door Basic-Liner »

Precies! Alleen realiseerde ik me pas later dat ze misschien wel niet eens brieven plaatsen waarin websites worden aangewezen/-prezen. Maar als dat het beleid is, hoop ik dat dat alleen voor commerciële sites geldt.
montarsolo
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door montarsolo »

edit
Laatst gewijzigd door montarsolo op 10 okt 2007, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
De zaligheid ligt niet in het kennen van onze verlorenheid, maar in het volledig aangrijpen van de bevrijding, die gereed ligt in Christus Jezus.

('Rondom de enge poort' C.H. Spurgeon)
Rinie

Bericht door Rinie »

Jammer, Montarsolo. Zo wordt de Spits nooit wat. Vooral voor die vorige briefschrijver vind ik het erg. Gelukkig is de Heere niet gebonden aan de enige mogelijkheid die wij zien om zo'n persoon te bereiken.

Waarom vind je het trouwens fijn dat je identiteit niet bekend wordt?
montarsolo
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door montarsolo »

Waarom vind je het trouwens fijn dat je identiteit niet bekend wordt?
Vrij logisch toch? Als jij die brief naar De Spits had gestuurd en deze brief erin zou komen zou ik ook even kijken wie Rinie in het dagelijkse leven is :P
De zaligheid ligt niet in het kennen van onze verlorenheid, maar in het volledig aangrijpen van de bevrijding, die gereed ligt in Christus Jezus.

('Rondom de enge poort' C.H. Spurgeon)
Rinie

Bericht door Rinie »

Lijkt me vrij duidelijk. Rinie is gewoon Rinie, uit Veenendaal.
Ik heb er geen enkele moeite mee om mijn identiteit bekend te maken. Hoewel, om mijn adres op te geven, dat doe ik liever ook niet zomaar. Zit hem daar de kneep?
montarsolo
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door montarsolo »

Ik heb er geen enkele moeite mee om mijn identiteit bekend te maken. Hoewel, om mijn adres op te geven, dat doe ik liever ook niet zomaar. Zit hem daar de kneep?
:$ :$ :$ Nieuwsgierig aagje!! :, :P :D
De zaligheid ligt niet in het kennen van onze verlorenheid, maar in het volledig aangrijpen van de bevrijding, die gereed ligt in Christus Jezus.

('Rondom de enge poort' C.H. Spurgeon)
Plaats reactie