Ze gaan dv vlg week een maand naar Namibië om te helpen bij dit project.

Woon je in de buurt van Veenendaal, je kan nog steeds bestellen.
Trollen fascineren me soms.J.C. Philpot schreef:Nee, wist ik niet. Hoe ben je tot dit boeiende inzicht gekomen? Een soort interesse van je?Mannetje schreef:Trollen in de oude Noordse mythologie eerst een soort grote reuzen waren, met enorme kracht en macht, die jötun genoemd werden?
Dan zit je hier goed. Op het forum heb je boeiende exemplarenMannetje schreef:Trollen fascineren me soms.J.C. Philpot schreef:Nee, wist ik niet. Hoe ben je tot dit boeiende inzicht gekomen? Een soort interesse van je?Mannetje schreef:Trollen in de oude Noordse mythologie eerst een soort grote reuzen waren, met enorme kracht en macht, die jötun genoemd werden?
Laatste tijd is het goed raak. Ultra bevindelijke trollen, anti refo traditie trollen.J.C. Philpot schreef:Dan zit je hier goed. Op het forum heb je boeiende exemplarenMannetje schreef:Trollen fascineren me soms.J.C. Philpot schreef:Nee, wist ik niet. Hoe ben je tot dit boeiende inzicht gekomen? Een soort interesse van je?Mannetje schreef:Trollen in de oude Noordse mythologie eerst een soort grote reuzen waren, met enorme kracht en macht, die jötun genoemd werden?
Tsja, je opponenten in discussies op deze manier classificeren is ook een efficiënte manier van uitschakelen.Bezorgd schreef:
Laatste tijd is het goed raak. Ultra bevindelijke trollen, anti refo traditie trollen.
Als dat zo zou zijn, wel ja.Ditbenik schreef:Tsja, je opponenten in discussies op deze manier classificeren is ook een efficiënte manier van uitschakelen.Bezorgd schreef:
Laatste tijd is het goed raak. Ultra bevindelijke trollen, anti refo traditie trollen.
Viel mij ook op.Bezorgd schreef:Bij Mistig staat "inactief"
En als je op zijn naam klikt: "De opgevraagde gebruiker bestaat niet."
Ik wist niet dat je je account kon verwijderen?
Vreemd. Vanmorgen heeft hij nog geposted.Mannetje schreef:Viel mij ook op.Bezorgd schreef:Bij Mistig staat "inactief"
En als je op zijn naam klikt: "De opgevraagde gebruiker bestaat niet."
Ik wist niet dat je je account kon verwijderen?
Ik Mis tig.
Dat is iets om in gedachten te houden... Ik denk er in ieder geval over...Tiberius schreef:Het account van Mistig is op zijn eigen verzoek gedeactiveerd.