Vraag (algemeen)

ebenhaezer
Berichten: 97
Lid geworden op: 09 jul 2015, 12:28

Re: Vraagje

Bericht door ebenhaezer »

Zeeuw schreef:
DDD schreef:
Dodo schreef:
Wijk schreef:Ik heb ook nog wel een leuke verkeersvraag:

Stel je hebt 3 rijbanen. Op de linker en op de rechter rijden allebei een auto. Ze willen allebei tegelijk naar de middelste baan. En stel dat ze op elkaar botsen terwijl ze tegelijk van baan verwisselen. Wie is dan de schuldige?

Ik ben zelf, als het erg druk is op de snelweg, soms ook wel een beetje 'bang' daarvoor. Meestal probeer ik het even te checken :)
Ik vraag me dat ook altijd af. Grappig dat je de vraag stelt.
Ik denk dat het een gezondverstandzaak is. Goed opletten allebei. En als het mis gaat, gedeelde verantwoordelijkheid.
Hoe kan zoiets nu misgaan? Je kijkt toch om je heen? Als je ziet dat er ineens twee auto's naar elkaar bewegen, dan schuif je allebei weer terug.
Ik weet niet of je veel rijdt DDD? Ik heb 100 km enkele reis iedere dag en je zou ze de kost geven. Gelukkig gaat het niet vaak echt fout, maar mensen doen van alles in die files. Ik heb een man zich zien scheren en een vrouw zich zien opmaken.
Je scheren in de auto is toch niet zo bijzonder
Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

ebenhaezer schreef:
Je scheren in de auto is toch niet zo bijzonder
Met een mesje wel vind ik...

Apparaat overigens ook echt alleen als je stil staat toch? Anders net zo gevaarlijk als mobiel denk ik.
ebenhaezer
Berichten: 97
Lid geworden op: 09 jul 2015, 12:28

Re: Vraagje

Bericht door ebenhaezer »

Zeeuw schreef:
ebenhaezer schreef:
Je scheren in de auto is toch niet zo bijzonder
Met een mesje wel vind ik...

Apparaat overigens ook echt alleen als je stil staat toch? Anders net zo gevaarlijk als mobiel denk ik.
Voorheen toen ik mij nog met een apparaat scheerde, deed ik dat vaak even in de auto, alleen aan en uit, lijkt me minder gevaarlijk als de telefoon, een mesje lijkt me niet zo handig nee...
Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

ebenhaezer schreef:
Zeeuw schreef:
ebenhaezer schreef:
Je scheren in de auto is toch niet zo bijzonder
Met een mesje wel vind ik...

Apparaat overigens ook echt alleen als je stil staat toch? Anders net zo gevaarlijk als mobiel denk ik.
Voorheen toen ik mij nog met een apparaat scheerde, deed ik dat vaak even in de auto, alleen aan en uit, lijkt me minder gevaarlijk als de telefoon, een mesje lijkt me niet zo handig nee...
Ik maak met scheren best bijzondere bewegingen met mijn hoofd, dus doe dat maar gewoon netjes thuis :D
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Vraagje

Bericht door Mara »

Zeeuw schreef: Ik weet niet of je veel rijdt DDD? Ik heb 100 km enkele reis iedere dag en je zou ze de kost geven. Gelukkig gaat het niet vaak echt fout, maar mensen doen van alles in die files. Ik heb een man zich zien scheren en een vrouw zich zien opmaken.
Voeg daaraan toe: neuspeuteren, appen, beker yoghurt leeglepelen, broodje eten, flesje leegdrinken...
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Vraagje

Bericht door Mannetje »

Mara schreef:
Zeeuw schreef: Ik weet niet of je veel rijdt DDD? Ik heb 100 km enkele reis iedere dag en je zou ze de kost geven. Gelukkig gaat het niet vaak echt fout, maar mensen doen van alles in die files. Ik heb een man zich zien scheren en een vrouw zich zien opmaken.
Voeg daaraan toe: neuspeuteren, appen, beker yoghurt leeglepelen, broodje eten, flesje leegdrinken...
Saté eten, slaatje eten (dat was wel erg lastig!), enz.
-
Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

Mannetje schreef:
Mara schreef:
Zeeuw schreef: Ik weet niet of je veel rijdt DDD? Ik heb 100 km enkele reis iedere dag en je zou ze de kost geven. Gelukkig gaat het niet vaak echt fout, maar mensen doen van alles in die files. Ik heb een man zich zien scheren en een vrouw zich zien opmaken.
Voeg daaraan toe: neuspeuteren, appen, beker yoghurt leeglepelen, broodje eten, flesje leegdrinken...
Saté eten, slaatje eten (dat was wel erg lastig!), enz.
Haha, dat flesje leegdrinken is nog de minst erge. Mijn grootste fout was ooit een BigMac te willen eten. Je bijt er aan de voorkant in en aan de achterkant vliegt de saus en gammele sla over je stuur.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Vraagje

Bericht door Mannetje »

Weet iemand hoeveel meter de volledige looproute in Ikea Barendrecht is?
-
-DIA-
Berichten: 32754
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vraagje

Bericht door -DIA- »

Mannetje schreef:Weet iemand hoeveel meter de volledige looproute in Ikea Barendrecht is?
Is er verschil met Hengelo dan? In Hengelo weet ik het niet, maar als een mannetje dat slecht ter been is vind ik het daar in ieder geval wel wat ver... Net als bij Intratuin overigens....
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vraagje

Bericht door refo »

Mannetje schreef:Weet iemand hoeveel meter de volledige looproute in Ikea Barendrecht is?
In de Ikea's kun je toch kortere routes nemen? Ze vallen niet heel erg op, maar er zijn wel wegwijzers.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Vraagje

Bericht door Mannetje »

refo schreef:
Mannetje schreef:Weet iemand hoeveel meter de volledige looproute in Ikea Barendrecht is?
In de Ikea's kun je toch kortere routes nemen? Ze vallen niet heel erg op, maar er zijn wel wegwijzers.
Mijn vraag is hoe ver je loopt als je de kortere routes niet loopt.
Soms wil ik gewoon iets weten, zonder bijbedoelingen in de vraag.
-
Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

Mannetje schreef:Weet iemand hoeveel meter de volledige looproute in Ikea Barendrecht is?
Als je het echt wil weten, zorg ik dat je maandag antwoord hebt.
-DIA-
Berichten: 32754
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vraagje.

Bericht door -DIA- »

Lassie schreef:Helemaal niemand?
Jawel, ik wel! Even zoeken! Of bent u al voorzien? :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
gallio
Berichten: 1970
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Vraagje.

Bericht door gallio »

-DIA- schreef:
Lassie schreef:Helemaal niemand?
Jawel, ik wel! Even zoeken! Of bent u al voorzien? :)
Je reageert op iets van 5 jaar geleden ?
Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

Mannetje schreef:Weet iemand hoeveel meter de volledige looproute in Ikea Barendrecht is?
1500 meter is het krijg ik zojuist te horen.
Plaats reactie