De Week

windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: De Week

Bericht door windorgel »

Jantje schreef:Uiteraard.

Ik kan het niet zo goed volgen, als je een goed en mooi blad perse moet gaan veranderen. Wat dat betreft is mijn laatste zin géén grapje. Ik lees veel liever de GezinsGids dan de Terdege. Maar goed, dat heb ik al eerder gezegd.
Volgens mij blijft het gewoon de krant maar in een ander jasje. Er verdwijnt in ieder geval een katern op zaterdag. In plaats daarvan komt het nieuwe blad.
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: De Week

Bericht door Mannetje »

En het is nu juist het leukste katern dat ze laten verdwijnen. Een receptje, een autotest, gewoon even niet dat zware nieuws. Maar dat gaat nu net weg.
-
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: De Week

Bericht door -DIA- »

Opvallend vond ik de laatste tijd het letterlogo RD. Groot geschreven. Kapitale letters. Daaronder of ernaast Reformatorisch Dagblad. Kleine letters.
Het AD als voorbeeld? Het Algemeen Dagblad kwam in een identiteitscrisis en veranderde enkele malen kort achterelkaar.
Tenslotte lieten ze in feite de titel Algemeen Dagblad vallen en bleven het in feite nietszeggende letters AD over.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: De Week

Bericht door Jongere »

Mannetje schreef:En het is nu juist het leukste katern dat ze laten verdwijnen. Een receptje, een autotest, gewoon even niet dat zware nieuws. Maar dat gaat nu net weg.
Dezelfde teksten kunnen toch gewoon in zo'n magazine terecht komen? Daar werken dezelfde redacteuren aan. Ik snap het probleem niet zo goed.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: De Week

Bericht door Bezorgd »

Mannetje schreef:En het is nu juist het leukste katern dat ze laten verdwijnen. Een receptje, een autotest, gewoon even niet dat zware nieuws. Maar dat gaat nu net weg.
Meen je dit nu echt?
Dat katern ging hier altijd ongelezen zo de papierbak in.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: De Week

Bericht door Dodo »

Bezorgd schreef:
Mannetje schreef:En het is nu juist het leukste katern dat ze laten verdwijnen. Een receptje, een autotest, gewoon even niet dat zware nieuws. Maar dat gaat nu net weg.
Meen je dit nu echt?
Dat katern ging hier altijd ongelezen zo de papierbak in.
Dat is het enige deel van de zaterdagkrant die ik van voor naar achter lees. Behalve misschien de autotest.
Overigens vind ik al die prachtige namen die de redactie verzint, een beetje onzin. Pluspunt. Puntkomma. Hoe het nog meer heet. Ik kan echt niet zeggen dat ik door heb wat er nou voor soort artikelen in zo'n katern staan. Bezinnend, achtergrond, luchtig, geen idee.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: De Week

Bericht door eilander »

Bezorgd schreef:
Mannetje schreef:En het is nu juist het leukste katern dat ze laten verdwijnen. Een receptje, een autotest, gewoon even niet dat zware nieuws. Maar dat gaat nu net weg.
Meen je dit nu echt?
Dat katern ging hier altijd ongelezen zo de papierbak in.
Smaken verschillen, en dat mag ook. Ik zou het niet het leukste, of in elk geval niet het meest interessante willen noemen, maar ik vind/vond het toch niet onaardig.
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: De Week

Bericht door Mannetje »

Jongere schreef:
Mannetje schreef:En het is nu juist het leukste katern dat ze laten verdwijnen. Een receptje, een autotest, gewoon even niet dat zware nieuws. Maar dat gaat nu net weg.
Dezelfde teksten kunnen toch gewoon in zo'n magazine terecht komen? Daar werken dezelfde redacteuren aan. Ik snap het probleem niet zo goed.
Als het terugkomt in het magazine, dan is het prima. Maar eerst zien...
-
Plaats reactie