Wist je dat...

Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door samanthi »

De kinderen van de zondagsschool gisteren een hele berg zoetjes in de waterkan van de kerkenraad hebben gedaan, wij hem omgespoeld en opnieuw gevuld hebben, zij opnieuw er zoetjes en suiker in gedaan hebben, wij de kan na een waarschuwing weggezet hebben, maar vergeten zijn de kan na afloop te verversen? :?

Hopelijk heeft de koster het nog gedaan anders: :deg
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Mara »

samanthi schreef:De kinderen van de zondagsschool gisteren een hele berg zoetjes in de waterkan van de kerkenraad hebben gedaan, wij hem omgespoeld en opnieuw gevuld hebben, zij opnieuw er zoetjes en suiker in gedaan hebben, wij de kan na een waarschuwing weggezet hebben, maar vergeten zijn de kan na afloop te verversen? :?

Hopelijk heeft de koster het nog gedaan anders: :deg
:haha :haha :haha
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-DIA-
Berichten: 32750
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door -DIA- »

Wist je dat (zoals voornemens) morgen in ons stadje JUMBO Supermarkt, geheel verbouwd, heropent?
Wie zin heeft in een gratis appeltaart zal dan voor 25 euro bij JUMBO aan boodschappen moeten kopen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Mannetje »

-DIA- schreef:Wist je dat (zoals voornemens) morgen in ons stadje JUMBO Supermarkt, geheel verbouwd, heropent?
Wie zin heeft in een gratis appeltaart zal dan voor 25 euro bij JUMBO aan boodschappen moeten kopen.
Zo ver rijden voor een appeltaart gaat me toch wat te ver.
-
RefoCalvinist
Berichten: 545
Lid geworden op: 14 nov 2014, 21:38

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door RefoCalvinist »

Hoezo na twaalf uur nog kunnen forummen? #strange
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Mannetje »

Bleef jij tot 3 uur op om je klok terug te zetten? ;)

Enne, waarom ga je nog proberen om na 12 uur te forummen?
-
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18727
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door helma »

Ik ben er weer :)
Super genoten van ons weekje weg.
Maar ook blij weer terug te zijn.

Weet nog niet of ik alles wel na ga lezen....het Bussemakertopic heeft vele pagina's erbij gekregen tijdens mijn afwezigheid. Fijn in elk geval dat er zo goed nagedacht wordt over het moederschap :)
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Mara »

helma schreef:Ik ben er weer :)
Super genoten van ons weekje weg.
Maar ook blij weer terug te zijn.
Fijn Helma. :)
Je zorgen voor even kunnen loslaten?
helma schreef:Fijn in elk geval dat er zo goed nagedacht wordt over het moederschap
;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18727
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door helma »

Nou...je zorgen neem je mee hé; maar dat kan ook niet anders denk ik.
We hebben wel heerlijk kunnen genieten van alles en van elkaar. En daar ben ik erg dankbaar voor.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Mara »

helma schreef:Nou...je zorgen neem je mee hé; maar dat kan ook niet anders denk ik.
We hebben wel heerlijk kunnen genieten van alles en van elkaar. En daar ben ik erg dankbaar voor.
Ja helaas, jammer dat er geen mogelijkheid is om alles even UIT te zetten. :nonnon
Maar goed om te lezen dat je toch wel hebt kunnen genieten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door henriët »

helma schreef:Nou...je zorgen neem je mee hé; maar dat kan ook niet anders denk ik.
We hebben wel heerlijk kunnen genieten van alles en van elkaar. En daar ben ik erg dankbaar voor.
Zorgen blijven er wel, ook als je weggaat, maar soms kan dan net even het karakter ervan veranderen, of je doet weer energie op door in een andere omgeving te zijn om de zorgen weer aan te kunnen.
Fijn dat je zo genoten hebt!
Een poosje rusten is ook goed temidden van alle stormen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18727
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door helma »

Ja dat is zo. Ik slaap in elk geval momenteel weer goed; zonder medicijnen. Dat vind ik al een grote reden tot dankbaarheid!
En de week samen weg was echt heel fijn. En de meisjes hebben genoten bij M&M; heerlijk zo'n tweede moeder die ook nog 2 kleintjes heeft waar je zo leuk mee kan spelen. :)
En de groteren hebben genoten van hun vrijheid :huhu
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18727
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door helma »

Leerling (15) van school overleden; 3e klas. (na een epilepsieaanval) Aangrijpend.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10440
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Orchidee »

:( Zeer aangrijpend @Helma!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-DIA-
Berichten: 32750
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door -DIA- »

.... de Heilige Nicolaas in veel folders eenzaam en alleen wordt afgebeeld, en zo hij al vergezeld is van zijn tot nu toe altijd trouwe knecht, dhr. Z. Piet, dan is dhr. Z. Piet toch wel duidelijk ziek, hij ziet er in ieder geval meest bleekjes uit.... Zijn we gezwicht? En voor wie? Was het zo erg? Nou ja het hele Sinterklaasgbeuren was in feite een bedroevende zaak, maar zo als we ons nu laten manipuleren lijkt me toch niet gezond.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie