Kleine ergernissen [3]

Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Isala »

Onze is kachel in de keuken is kapot gegaan vandaag, er was iets mis met de thermostaat.
Als je bezig bent dan gaat het best, maar tijdens het koffie drinken is het toch net niet zo aangenaam...
Hora est!
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Mara »

Isala schreef:Onze is kachel in de keuken is kapot gegaan vandaag, er was iets mis met de thermostaat.
Als je bezig bent dan gaat het best, maar tijdens het koffie drinken is het toch net niet zo aangenaam...
Oei, dat is zeker vervelend, want het is snachts al best koud.
Kan hij snel gemaakt worden?
20
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Isala »

Mara schreef:Oei, dat is zeker vervelend, want het is snachts al best koud.Kan hij snel gemaakt worden?
Vanmiddag kwam de kachelman.
Nieuwe thermostaat erin, klaar.
Uw man kan de kachel wel weer verder in elkaar zetten? vroeg hij.
Natuurlijk meneer, zei ik.

Manlief was nog druk, dus pas helemaal aan het einde van de middag werd de kachel in elkaar gezet,
en ik stookte hem maar gelijk even goed op, om de vaart er weer in te krijgen, en om de boel wat op te warmen.
Ik pakte wat krantjes en nestelde me heerlijk. Het was aangenaam.
Na een tijdje dacht ik: het word toch wel weer wat koud eigenlijk.
Ik kijk naar de kachel: alles weer uit. OP mijn knietjes weer aan het prutsen gegaan, maar ik kon het zelf niet gerepareerd krijgen, dus op dit moment ligt mijn man er weer voor....
Hora est!
Reiziger
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15 mar 2013, 17:08

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Reiziger »

Isala schreef:
Mara schreef:Oei, dat is zeker vervelend, want het is snachts al best koud.Kan hij snel gemaakt worden?
Vanmiddag kwam de kachelman.
Nieuwe thermostaat erin, klaar.
Uw man kan de kachel wel weer verder in elkaar zetten? vroeg hij.
Natuurlijk meneer, zei ik.

Manlief was nog druk, dus pas helemaal aan het einde van de middag werd de kachel in elkaar gezet,
en ik stookte hem maar gelijk even goed op, om de vaart er weer in te krijgen, en om de boel wat op te warmen.
Ik pakte wat krantjes en nestelde me heerlijk. Het was aangenaam.
Na een tijdje dacht ik: het word toch wel weer wat koud eigenlijk.
Ik kijk naar de kachel: alles weer uit. OP mijn knietjes weer aan het prutsen gegaan, maar ik kon het zelf niet gerepareerd krijgen, dus op dit moment ligt mijn man er weer voor....
Sterkte!! Word je niet :baille en :sweat :?: :?: :?:
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Isala »

Forummer schreef:Sterkte!! Word je niet en
Hij doet het weer, heerlijk. Ik ben zo'n koukleum!
Ik hoop dat hij vannacht blijft branden.
Gelukkig vriest het nog geen twintig graden...
Hora est!
Reiziger
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15 mar 2013, 17:08

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Reiziger »

Isala schreef:
Forummer schreef:Sterkte!! Word je niet en
Ik ben zo'n koukleum!
:haha :haha
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kleine ergernissen

Bericht door -DIA- »

Professor Wisse de mond laten snoeren door een rebelse site.
Dat moesten we niet willen. Kan er niks aan doen, maar dat is wel een kleine ergernis.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
ejvl
Berichten: 5747
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Kleine ergernissen

Bericht door ejvl »

Download het document dan en zet het ergens op het net neer met een link hierheen, dan is het geen probleem.
Je kunt bijvoorbeeld het gratis dropbox gebruiken, daar kun je hier ook dingen mee delen.
Als je mij een link stuurt waar het document te vinden is, wil ik het wel voor je uploaden en ergens op het net neerzetten zodat je je post opnieuw kan maken, dan zal hij zeker blijven staan.
Mits er geen copyright aanwezig is natuurlijk.
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kleine ergernissen

Bericht door -DIA- »

ejvl schreef:Download het document dan en zet het ergens op het net neer met een link hierheen, dan is het geen probleem.
Je kunt bijvoorbeeld het gratis dropbox gebruiken, daar kun je hier ook dingen mee delen.
Als je mij een link stuurt waar het document te vinden is, wil ik het wel voor je uploaden en ergens op het net neerzetten zodat je je post opnieuw kan maken, dan zal hij zeker blijven staan.
Mits er geen copyright aanwezig is natuurlijk.
Daar moet je dan ook maar net verstand van hebben.
Ik meen dat een stichtelijk boek wel openbaar aangeprezen mag worden.
Copyright is alleen voor misbruik van de tekst meen ik.
Prof. Wisse heeft dit juist geschreven voor iedereen die het maar wilde lezen/horen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
ejvl
Berichten: 5747
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Kleine ergernissen

Bericht door ejvl »

Als je mij een PB stuurt waar het document te vinden is, wil ik het wel voor je uploaden en stuur ik je een PB met het nieuwe adres waar het te vinden is, dat is mijn eigen hosting en die mag gerust geplaatst worden.
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kleine ergernissen

Bericht door -DIA- »

ejvl schreef:Als je mij een PB stuurt waar het document te vinden is, wil ik het wel voor je uploaden en stuur ik je een PB met het nieuwe adres waar het te vinden is, dat is mijn eigen hosting en die mag gerust geplaatst worden.
Door moderator aangepast bericht: men leze het boek "De droefheid naar God, prof. G. Wisse" zelf.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Online
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

Een dame die op haar Lexa-dating-account een typefoutje heeft gemaakt in haar eigen mailadres. Ma belt verbijsterd: 'ik krijg allemaal mailtjes binnen van Lexa, wat nu?'.
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Jongere »

Zita schreef:Een dame die op haar Lexa-dating-account een typefoutje heeft gemaakt in haar eigen mailadres. Ma belt verbijsterd: 'ik krijg allemaal mailtjes binnen van Lexa, wat nu?'.
:haha
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Kleine ergernissen

Bericht door refo »

Zita schreef:Een dame die op haar Lexa-dating-account een typefoutje heeft gemaakt in haar eigen mailadres. Ma belt verbijsterd: 'ik krijg allemaal mailtjes binnen van Lexa, wat nu?'.
Dom van je.
Lijken jullie e-mail-adressen zoveel op elkaar?
Online
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

refo schreef:
Zita schreef:Een dame die op haar Lexa-dating-account een typefoutje heeft gemaakt in haar eigen mailadres. Ma belt verbijsterd: 'ik krijg allemaal mailtjes binnen van Lexa, wat nu?'.
Dom van je.
Lijken jullie e-mail-adressen zoveel op elkaar?
:nananere
Dan zouden ma en ik maar tien jaar in leeftijd verschillen, en zou ik hoogblond zijn. We kunnen ook op des dames account, maar helaas zijn daar geen contactgegevens te vinden behalve het mailadres van ma.
Gesloten