SGP RaamBILJETTEN

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

SGP RaamBILJETTEN

Bericht door Billy »

Vanmiddag kwam er een familielid/SGP-er aan de deur met een SGP verkiezingsraambiljet.

Of ik hem op wilde hangen.
Nou schaam ik me helemaal niet om er vooruit te komen dat ik SGP-er ben ( trouwens dat weten ze toch wel hier in de buurt)
maar mij ontgaat het nut om zo'n knaloranje gevaarte voor m'n raam te hangen.

mijn dochter heeft er intussen een mooie toeter van gemaakt, dus voor de rust had ik hem beter op kunnen hangen maar....

hoe kijken jullie tegen die raambiljetten aan. Ik denk dat ik er geen ene stem mee zal winnen. Zo van: OOh kijk Billy stemt SGP dan zal ik het ook maar doen..

Wie denkt er anders over? :-
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Vanmiddag kwam er een familielid/SGP-er aan de deur met een SGP verkiezingsraambiljet.

Of ik hem op wilde hangen.
Nou schaam ik me helemaal niet om er vooruit te komen dat ik SGP-er ben ( trouwens dat weten ze toch wel hier in de buurt)
maar mij ontgaat het nut om zo'n knaloranje gevaarte voor m'n raam te hangen.

mijn dochter heeft er intussen een mooie toeter van gemaakt, dus voor de rust had ik hem beter op kunnen hangen maar....

hoe kijken jullie tegen die raambiljetten aan. Ik denk dat ik er geen ene stem mee zal winnen. Zo van: OOh kijk Billy stemt SGP dan zal ik het ook maar doen..

Wie denkt er anders over? :-
Jelle

Bericht door Jelle »

Billy ik ben het met je eens. Ik wil geen rommel voor of aan mijn raam hangen, en laten we maar eerlijk zijn de SGP heeft een vaste kring van stemmers en die hebben geslist geen raambiljet nodig.
Trouwens dat biljet neemt ook nog behoorlijk wat zicht weg voor je raam.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me niet zou laten leiden door een of ander biljet voor het raam. Ik zou beslist niet naar aanleiding van een biljet van de VVD bijvoorbeeld in eens VVD gaan stemmen. Als je verantwoord wilt stemmen zal je moeten weten waarop en op wie je stemt. Dus? zal je een partijprogramma moeten aanvragen en dit goed moeten bestuderen en naar aanleiding daarvan kan je bepalen of je een dergelijke partij of een ander zou willen stemmen.
Wel wil ik een ieder oproepen om in elk geval te gaan stemmen. Het is zeer belangrijk om te gaan stemmen zodat b.v. de SGP verder kan groeien. Houdt er wel rekening mee als wij niet gaan stemmen de tegenpartijen stemmen wel, en zo blijft onchristelijk Nederland hier aan de macht. Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat er mee een christelijke partij zou zijn en dan zouden we met elkaar nog aardig wat zetels kunnen hebben.

Stemmen ja ja ja. :- :bou: :, :D
Menno

Bericht door Menno »

Hallo SGP-geafficheerden,

Volgens mij -ik zal dat navragen- zijn er posters op verschillend formaat, in ieder geval voor de Kamerverkiezingen.

Hebben ze nut? 't Is volgens mij zo: hang je ze op, dan win je er waarschijnlijk geen ene stem mee. Maar doe je het niet en de anderen wel, dan levert het wel verlies op.

Billy, de rust al weergekeerd, of gaat de SGP-toeter lang mee?

Menno
de Paus

Bericht door de Paus »

Jullie weten het al: ik stem geen SGP. Ik zie het nut van SGP-raambiljetten dan ook niet in. Maar ook van mijn 'eigen' partijtje hang ik geen biljetten op. Op zich lijkt het me goed om 'reclame' te maken, en ik wil er ook wel aan meewerken, maar ik woon gewoon te afgelegen... niemand die het ziet :)

de paus
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Hallo SGP-geafficheerden,

.

hang je ze op, dan win je er waarschijnlijk geen ene stem mee. Maar doe je het niet en de anderen wel, dan levert het wel verlies op.

Billy, de rust al weergekeerd, of gaat de SGP-toeter lang mee?

Menno

Helaas ligt hij al in de kliko menno, dus stuur er nog een paar op hahahhaa.

maar als ik jou bovenstaande zin goed begrijp levert het wel stemmen op want je beweert dat het niet ophangen stemmen kost......

Trouwens, volgens mij hangen er heel wat minder biljetten dan een aantal jaren terug klopt dat??
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Rens,

Lees hierover het onderwerp met als naam "Woord en Daad'! Ik denk dat dit duidelijk genoeg is.

Kridje
Jelle

Bericht door Jelle »

Na het weghalen van alle SGP affiches kwam ik er achter dat het buiten helemaal niet mistig was.
Dat krijg je nu als je teveel van de affiches ophangt he. Gelukkig weer volop licht binnen.
Aapje

Bericht door Aapje »

Iedereen zou stoppen met campagne voeren.

MAARRRR:

alleen SGP lieten hun raambiljet hangen.
Wat heb ik mezelf daar aan geergerd.
Alfredt

Bericht door Alfredt »

de politiek zou stoppen met camagne voeren, dat is wat anders.... ik heb nog genoeg verschillende posters gezien hier. Dus niet alleen (tja die hebben we hier niet eens) SGP deed dat.
Plaats reactie