-DIA- schreef:Hendrikus schreef:-DIA- schreef:Toch hebben destijds cijfers uitgewezen dat klanten meer kochten in een nette gespiegelde
winkel... Het staat netter, en het nodigt uit tot kopen.
De eerste dozen zijn al gesignaleerd (Perla koffie).
Maar de tandenborstels staan nooit meer zo netjes geordend sinds DIA er niet meer werkt...

Bij de tandenborstels is de chaos nog groter!
En kijk eens bij de nootjes... Die plastic doosjes.
En kijk dan eens of er niet wat over-datum is!
Wanorde! Is sta er soms bij en zou zo de dingen recht
willen zetten. Maarja, ze moeten maar zien...
En de visconserven... Mootjes en stukjes door elkaar,
net als bij de ananas, de schijfjes en de stukjes.
door elkaar... echt bedroevend!
En dat is op vele plaatsen het geval!
Oei, dat is soms het begin van het einde. Als je aan mensen vraagt waarom ze een bepaalde supermarkt mijden, hoor je bijv.
- omdat het er erg rommelig is, alles staat door elkaar, ik kan niks vinden.
Mensen blijken vast een vaste route te hebben en pakken min of meer blindelings iets uit een schap.
En als je dan in een bak met mootjes of schijfjes graait en je komt met stukjes thuis, is dat soms balen.
- En er moet ook aan de nieuwe vullers geleerd worden dat oudere artikelen naar voren geschoven moeten worden en de verse(re) er achter.
Ik moest laatst een vuller attenderen op een hele rij pakken yoghurt die al een aantal dagen over de datum waren.
Dat is heel jammer, want AH verkoopt spullen net vóór of op de datum met 35% korting. Nu werden ze weggegooid.
Als er één supermarkt op een dorp of winkelcentrum is, gaat het nog wel, maar als er op loop-fietsafstand een Duitse concurrent komt, heb je, ook als AH, een probleem.