"Twitterdocent op de vingers getikt"

Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16750
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: "Twitterdocent op de vingers getikt"

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:Als ik de reclame nakijk (ja ik volg nog altijd de nieuwe introducties in de food en vooral de non food (drogmetica, zoals dat in supermarkttaal heet) dan valt me op dat in erg veel gevallen het blauwe logootje met de F staat.
Dan vraag ik me soms wel af welke informatie daar te vinden is...
Daar is geen informatie te vinden, maar daarmee plaats je de informatie die je op dat moment op je scherm hebt staan op jouw Facebook-account en maak je dus gratis reclame voor dit product.
~~Soli Deo Gloria~~
-DIA-
Berichten: 32754
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: "Twitterdocent op de vingers getikt"

Bericht door -DIA- »

Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:Als ik de reclame nakijk (ja ik volg nog altijd de nieuwe introducties in de food en vooral de non food (drogmetica, zoals dat in supermarkttaal heet) dan valt me op dat in erg veel gevallen het blauwe logootje met de F staat.
Dan vraag ik me soms wel af welke informatie daar te vinden is...
Daar is geen informatie te vinden, maar daarmee plaats je de informatie die je op dat moment op je scherm hebt staan op jouw Facebook-account en maak je dus gratis reclame voor dit product.
Dan zal ik niet zo missen... *zucht van verlichting!*
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16750
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: "Twitterdocent op de vingers getikt"

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:
Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:Als ik de reclame nakijk (ja ik volg nog altijd de nieuwe introducties in de food en vooral de non food (drogmetica, zoals dat in supermarkttaal heet) dan valt me op dat in erg veel gevallen het blauwe logootje met de F staat.
Dan vraag ik me soms wel af welke informatie daar te vinden is...
Daar is geen informatie te vinden, maar daarmee plaats je de informatie die je op dat moment op je scherm hebt staan op jouw Facebook-account en maak je dus gratis reclame voor dit product.
Dan zal ik niet zo missen... *zucht van verlichting!*
Wat zul jij vannacht lekker slapen, DIA ;)
Welterusten!
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12065
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: "Twitterdocent op de vingers getikt"

Bericht door Herman »

WimA schreef:Zo'n beetje iedereen verwijt overigens iedereen dat niemand - behoudens jezelf - de jeugd niet begrijpt. Ik hoef de jeugd helemaal niet te begrijpen. De jeugd moet volwassen worden en daarmee moet de jeugd volwassenen gaan begrijpen. Als de jeugd mij gaat begrijpen is het proces tot volwassenheid zo'n beetje voltooit. :)
Hoi Wim, ik ben geen pedagoog en ik ken jou aandeel in andere discussies niet. Toch even wat aanvullingen in de discussie:
1. Kinderen worden niet zomaar volwassen. Je moet ze opvoeden.
2. Ik ben niet zo'n goed waarnemer, daardoor ontgaan mij zaken die Els van Dijk in het boek 'de hunkerende generatie' schrijft. Beetje kort door de bocht conclusie van mijzelf, maar wel leuk: 'de jeugd doet alles om 'likes' te krijgen van hun omgeving'. Dus doe mee, jou account is goud waard.
3. Begrijpen gaat niet lukken. Maar wel: je moet weten wat de jeugd doet en je moet weten wat zij belangrijk vindt. Een facebook account is dus onmisbaar om die communicatie-stroom te kunnen volgen. Anders ken je hen maar voor de helft.
Plaats reactie