en stemmen natuurlijk. (ze staat morgen in het RD)
In wat voor gelegenheid kom je samen? (Misschien zit je wel op heel bekend terreinLourens schreef:Straks richting Renswoude voor een afdelingsmiddag.
Verrassing wat we gaan doen. Eindigt wel met een gezellige bbq.
Bijtijds afgelopen zodat iederen die nog moet stemmen ook kan gaan stemmen dus op tijd thuis.
Volgens mij een camping met openlucht-activiteiten.Auto schreef:In wat voor gelegenheid kom je samen? (Misschien zit je wel op heel bekend terreinLourens schreef:Straks richting Renswoude voor een afdelingsmiddag.
Bijtijds afgelopen zodat iederen die nog moet stemmen ook kan gaan stemmen dus op tijd thuis.)
Ah, dan is het niet HET bekende terrein.Lourens schreef:Volgens mij een camping met openlucht-activiteiten.Auto schreef:In wat voor gelegenheid kom je samen? (Misschien zit je wel op heel bekend terreinLourens schreef:Straks richting Renswoude voor een afdelingsmiddag.
Bijtijds afgelopen zodat iederen die nog moet stemmen ook kan gaan stemmen dus op tijd thuis.)
We moesten droge kleding meenemen.
En jouw bekend terrein is voor mij nog altijd onbekend, tenminste, er nog nooit geweest.Auto schreef:Ah, dan is het niet HET bekende terrein.Lourens schreef:Volgens mij een camping met openlucht-activiteiten.Auto schreef:In wat voor gelegenheid kom je samen? (Misschien zit je wel op heel bekend terreinLourens schreef:Straks richting Renswoude voor een afdelingsmiddag.
We moesten droge kleding meenemen.
Dan wordt het eens tijdLourens schreef:
En jouw bekend terrein is voor mij nog altijd onbekend, tenminste, er nog nooit geweest.
je bent er een keer welkom en dan mag je daarna mee om de koffieLourens schreef:
En jouw bekend terrein is voor mij nog altijd onbekend, tenminste, er nog nooit geweest.
Bij ons krijg je er appeltaart bij ...... (die schijn ik nogal eens te winnen)helma schreef:je bent er een keer welkom en dan mag je daarna mee om de koffieLourens schreef:
wat ben jij flauw! een gezellug bezoekje onder mijn neus proberen weg te kapen door appeltaart aan te biedenAuto schreef:Bij ons krijg je er appeltaart bij ...... (die schijn ik nogal eens te winnen)helma schreef:je bent er een keer welkom en dan mag je daarna mee om de koffieLourens schreef:
Vooruit, neem ik de appeltaart mee naar julliehelma schreef:wat ben jij flauw! een gezellug bezoekje onder mijn neus proberen weg te kapen door appeltaart aan te biedenAuto schreef:Bij ons krijg je er appeltaart bij ...... (die schijn ik nogal eens te winnen)helma schreef:je bent er een keer welkom en dan mag je daarna mee om de koffieLourens schreef:
En jouw bekend terrein is voor mij nog altijd onbekend, tenminste, er nog nooit geweest.![]()
nee, ik bied er niet tegenop.
Welk boek?Afgewezen schreef:1. tandarts: plaatsen nieuwe kroon, vullen gaatje, kletspraatje met assistente met wie ik vroeger in de klas gezeten heb
- kroon is nog wel raar, vraag me af of het allemaal wel goed zit![]()
2. stemmen
3. corrigeren boek
- soms complete herschrijving
Auto schreef:Vooruit, neem ik de appeltaart mee naar julliehelma schreef:wat ben jij flauw! een gezellug bezoekje onder mijn neus proberen weg te kapen door appeltaart aan te biedenAuto schreef:Bij ons krijg je er appeltaart bij ...... (die schijn ik nogal eens te winnen)helma schreef:
je bent er een keer welkom en dan mag je daarna mee om de koffie![]()
nee, ik bied er niet tegenop.
Dat ik zelf geschreven heb.Erasmiaan schreef:Welk boek?