Alleen voor hem?Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.

Alleen voor hem?Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.
Ik snap niet zo goed waarom je dat hier moet melden...Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.
Ik wel. Lees de reactie van Afgewezen.MarthaMartha schreef:Ik snap niet zo goed waarom je dat hier moet melden...Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.
Moet je gewoon bij hem zijn. Wat iemand buiten het forum doet hoef jij toch niet op het forum openbaar te maken?Anker schreef:Ik wel. Lees de reactie van Afgewezen.MarthaMartha schreef:Ik snap niet zo goed waarom je dat hier moet melden...Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.
Nog geen melding van ontvangen middels de "Meld dit bericht"-knop.Terri schreef:De sfeer meer en meer grimmig en hatelijk wordt op dit forum?
Twitter is dé informatiebron bij uitstek op het www, als je tenminste de juiste mensen volgt. En als Luther wat belangrijks te melden heeft kan hij dat via Twitter doen, net als iedereen. Het is onvergelijkbaar met welk forum ook, omdat Twitter nu eenmaal helemaal geen forum is.MarthaMartha schreef:Moet je gewoon bij hem zijn. Wat iemand buiten het forum doet hoef jij toch niet op het forum openbaar te maken?Anker schreef:Ik wel. Lees de reactie van Afgewezen.MarthaMartha schreef:Ik snap niet zo goed waarom je dat hier moet melden...Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.
MarthaMartha schreef:Moet je gewoon bij hem zijn. Wat iemand buiten het forum doet hoef jij toch niet op het forum openbaar te maken?Anker schreef:Ik wel. Lees de reactie van Afgewezen.MarthaMartha schreef:Ik snap niet zo goed waarom je dat hier moet melden...Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.
Haha ;-)Afgewezen schreef:Ik me werkelijk afvraag waarom jongere, Luther en freek dat getwitter prefereren boven een inhoudelijke discussie!Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.
Dat heet verharding.Terri schreef:De sfeer meer en meer grimmig en hatelijk wordt op dit forum?
Beetje over the top, zo'n opmerking. Grimmigheid en hatelijkheid is altijd kwalijk, maar niet per se symptoom van verharding.caprice schreef:Dat heet verharding.Terri schreef:De sfeer meer en meer grimmig en hatelijk wordt op dit forum?