Kleine ergernissen [2]

Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

een ergernis is dat ik zo geweldig chagrijnig ben dat ik het met mezelf in één huis bijkans niet meer uithoud. En van dat probleem knapt mijn humeur ook al niet op.
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Kleine ergernissen

Bericht door albion »

Zita schreef:een ergernis is dat ik zo geweldig chagrijnig ben dat ik het met mezelf in één huis bijkans niet meer uithoud. En van dat probleem knapt mijn humeur ook al niet op.
Zoek de oorzaak op waarom je chagrijnig bent en probeer dat op te lossen :) sterkte!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Kleine ergernissen

Bericht door MarthaMartha »

Zita schreef:een ergernis is dat ik zo geweldig chagrijnig ben dat ik het met mezelf in één huis bijkans niet meer uithoud. En van dat probleem knapt mijn humeur ook al niet op.
je bent zóóó leuk!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

MarthaMartha schreef:
Zita schreef:een ergernis is dat ik zo geweldig chagrijnig ben dat ik het met mezelf in één huis bijkans niet meer uithoud. En van dat probleem knapt mijn humeur ook al niet op.
je bent zóóó leuk!
:hi
't Is intussen weer opgefleurd.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Lassie »

Dit is misschien een extreem voorbeeld:

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/334897

En dan kunnen we natuurlijk roepen: neem de rolstoeltaxi, maar dat is zowieso prut met peren.
Ik vindt dit ronduit schandalig.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

Het eindeloze gedoe voor je een spaarrekening geopend krijgt. Regel het via internet, welja. Stuur drie formulieren, een bankafschrift, een kopie van je ID op enzovoorts. We zijn twee weken verder en er komt eindelijk een bevestiging van ontvangst. Maak een bedrag over naar de nog niet geopende rekening. Gedaan. Na drie weken een mailtje: maak een bedrag over! Nog maar een keer vijf euro. Na weer drie weken nog een mailtje: maak een bedrag over!!! Gemaild dat ik twee keer wel voldoende vind. Ach ja, u hebt het al gedaan, ik zie het al. We gaan uw gebruikersnaam aanmaken. Is vier dagen later gelukt. We gaan uw wachtwoord opsturen. Is een week later gelukt. En nu zie ik dat de rente op de betreffende rekening alweer gedaald is en dat ik bij een andere bank alweer 0,4% meer kan krijgen. Maar ik heb geen zin in weer dat hele gedoe. :bobo
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Mara »

Internetwinkels die niet doen wat ze beloven. Wij kopen zelden iets via internet, maar als we het doen gaat het mis.
Maandag heeft dochter een bikini besteld bij een speciale badmodesite, leuk prijsje, ene dag besteld, andere dag bezorgd. Vanmorgen (3 dagen later dus) nog steeds niks. Vanmorgen maar even snel naar een sportzaak, alleen duurdere merken natuurlijk, want de vriendinnen wachtten al. Dochter kon gaan zwemmen.
Moeders heeft toen een mail gestuurd, ja sorry, de order stond op check out, we weten ook niet wat er mis ging :bobo
Zo ging een verjaardagskadootje ook eens de mist in, 2 weken van tevoren besteld, ergens zoek geraakt.
Momenteel hebben wij alleen positieve ervaringen bij bol.com.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

Ik kan de laatste tijd door organisatorische en fysieke oorzaken niet zo makkelijk de deur uit. Dan is internetwinkelen wel heel erg ideaal. En ik heb nog nooit vervelende ervaringen gehad (behalve dan één keertje op marktplaats, maar goed, da's geen winkel).
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Kleine ergernissen

Bericht door vlinder »

Wij bestellen hier gemiddeld 2x per maand wat via internet. Al jaren eigenlijk. Nog maar 1x mis gegaan en dat bij een winkel waar we al vaker wat hadden besteld en wat wel goed was gegaan. Nu was hij echt failliet. Jammer dat het een vrij fors bedrag was, maar dat is niet anders. Altijd positieve ervaringen en het is gewoon makkelijk.

@ Zita, je probleem met de bankrekening herken ik niet. Niet dat ik zulke dingen regel, maar hier stappen we regelmatig over en het gaat eigenlijk altijd prima en snel.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18726
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Kleine ergernissen

Bericht door helma »

dat mensen vaak van alles van je verwachten :nonnon
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Kleine ergernissen

Bericht door MarthaMartha »

helma schreef:dat mensen vaak van alles van je verwachten :nonnon
:fleur

kom effies langs... kikker je wel weer op :super
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Re: Kleine ergernissen

Bericht door caprice »

MarthaMartha schreef:
helma schreef:dat mensen vaak van alles van je verwachten :nonnon
:fleur

kom effies langs... kikker je wel weer op :super
Verwacht je dit van Helma? :modo
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Kleine ergernissen

Bericht door MarthaMartha »

caprice schreef:
MarthaMartha schreef:
helma schreef:dat mensen vaak van alles van je verwachten :nonnon
:fleur

kom effies langs... kikker je wel weer op :super
Verwacht je dit van Helma? :modo
nee, bied ik haar aan....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Gijs83 »

Wil je volgende week 2 dagen vrij hebben bij de post: hebben ze je niet uitgeroosterd. Ik heb woensdagavond nl een chauffeursavond van de rolstoelbus en donderdagmorgen een functioneringsgesprek van Talenta in Barneveld, dan wilde ik 's-middags wel graag vrij. Zaterdag: 5 uur 's-ochtends beginnen met klaarmaken bestellingen ontbijtservice jeugdvereniging, 's-middags de postwijk en om 17.00 een etentje met familie. Postwijk of ontbijtservice gaat dan niet door: dilemma dus Ze waren bij de post nog wel bereid of ze oplossing konden vinden. In de loop van dinsdag hoop ik meer te weten...
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Gijs83 »

Ben ik wat aan het typen, druk denk iets verkeerds in en ineens gaat-ie in Word andere leestekens gebruiken, dan ik intik, wat doe ik dan verkeerd...?
Gesloten