Mega veel preken en lezingen op mp3

Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Bericht door Gabrielle »

Oorspronkelijk gepost door Andre
Preken op een tape of cd heb ik niet zoveel problemen mee, maar wel met het gebed op die geluidsdragers, een gebed is voor dat moment wanneer het uitgesproken wordt.

Stel dat er gebeden wordt voor iemand die op zijn of haar uiterste ligt en sterft ,weken maanden jaren later wordt er nog een gebed opgezonden voor ieman die al overleden is.
er zijn ook preken op internet waar gebed en zang weggelaten wordt.
toch vind ik dat wel "kaal "
ik mis het wel.

hier bijvoorbeeld
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Oorspronkelijk gepost door AndreStel dat er gebeden wordt voor iemand die op zijn of haar uiterste ligt en sterft ,weken maanden jaren later wordt er nog een gebed opgezonden voor ieman die al overleden is.
Daar prikt God heus wel doorheen.....
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Miscantus, het gaat er niet om of God er door heen prikt, het gaat om de eer van God. Met een gebed van dat moment kan ik m. i. niet de Heere dienen of eren.

Het is een zeer tere zaak het gebed.
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Gabrielle
Oorspronkelijk gepost door Andre
Preken op een tape of cd heb ik niet zoveel problemen mee, maar wel met het gebed op die geluidsdragers, een gebed is voor dat moment wanneer het uitgesproken wordt.

Stel dat er gebeden wordt voor iemand die op zijn of haar uiterste ligt en sterft ,weken maanden jaren later wordt er nog een gebed opgezonden voor ieman die al overleden is.
er zijn ook preken op internet waar gebed en zang weggelaten wordt.
toch vind ik dat wel "kaal "
ik mis het wel.

hier bijvoorbeeld
Dan ga je toch deze luisteren: http://www.kerkomroep.nl/kerken/kerk.php?kerk=K10379
Tom A Hawk
Berichten: 134
Lid geworden op: 18 nov 2008, 16:19

Re: Mega veel preken en lezingen op mp3

Bericht door Tom A Hawk »

Weet iemand of deze site nog weleens te benaderen is? Of bij wie je een inlog kunt krijgen? Of is de bron definitief opgedroogd?
Plaats reactie