goochelen

Kevertje

Bericht door Kevertje »

Heb je er nog wakker om gelegen????

haha
Haha, ik er wakker om gelegen?? Nou, ik heb er in bed nog wel een poosje aan zitten denken, maar al gauw viel ik in slapen, en ik droomde van de spannende gebeurtenis bij Appie thuis!! ;)
Maar nog steeds niet ben ik eruit gekomen, van al jou kunsten. Vooral niet met dat Kleurboek. Ik snap er niks van!!!!

Groetjes

Kevertje!!!
appie21

Bericht door appie21 »

ik ben nu aan het zweven door m,n kamer en door het huis erg leuk?

dus kom binne kort maar weer eens kijken?

Origineel geplaatst door Kevertje
Heb je er nog wakker om gelegen????

haha
Haha, ik er wakker om gelegen?? Nou, ik heb er in bed nog wel een poosje aan zitten denken, maar al gauw viel ik in slapen, en ik droomde van de spannende gebeurtenis bij Appie thuis!! ;)
Maar nog steeds niet ben ik eruit gekomen, van al jou kunsten. Vooral niet met dat Kleurboek. Ik snap er niks van!!!!

Groetjes

Kevertje!!!
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Tss.............. dat zei je ja. Ben je er toch nog uit gekomen!? Zweven door het huis, hahaha!!!
Misschien komen we nog wel een keertje bij jou, maar je moet eerst nog een keer in Zeeland komen!!!!:+:+:+
appie21

Bericht door appie21 »

ik kom binnekort een keer langs...
Origineel geplaatst door Kevertje
Tss.............. dat zei je ja. Ben je er toch nog uit gekomen!? Zweven door het huis, hahaha!!!
Misschien komen we nog wel een keertje bij jou, maar je moet eerst nog een keer in Zeeland komen!!!!:+:+:+
Kevertje

Bericht door Kevertje »

ik kom binnekort een keer langs...
Zeg...... wanneer??? :!:%
Plaats reactie