en dat is ie.....Orchidee schreef:JolandaOudshoorn schreef:Hem noemende haar etter.....MarthaMartha schreef: Etter!!! Vanavond ben jij er niet, dus kan ik in alle rust een start maken![]()

maar wel een hele lieve....

en dat is ie.....Orchidee schreef:JolandaOudshoorn schreef:Hem noemende haar etter.....MarthaMartha schreef: Etter!!! Vanavond ben jij er niet, dus kan ik in alle rust een start maken![]()
met dit weer binnen achter een filmpje????????????????????????????aritha schreef:Ik heb mijn huishoudelijke klusjea al gedaan. Het zwembad loopt langzaam vol. De kids zitten binnen achter een filmpje.
Zometeen even naar post. pPff....zal wel heel warm zijn. Het is hier nu 34 graden. En het voelt heel vochtig aan. Net alsof ik in een vlinderkas loop.
Doe rustig aan iedereen!
Hier zitten de kids ook allemaal binnen. Veel te warm buiten, vinden ze. En gelijk hebben ze.henriët schreef:met dit weer binnen achter een filmpje????????????????????????????aritha schreef:Ik heb mijn huishoudelijke klusjea al gedaan. Het zwembad loopt langzaam vol. De kids zitten binnen achter een filmpje.
Zometeen even naar post. pPff....zal wel heel warm zijn. Het is hier nu 34 graden. En het voelt heel vochtig aan. Net alsof ik in een vlinderkas loop.
Doe rustig aan iedereen!
Hier zitten ze heerlijk in een badje!Luther schreef:Hier zitten de kids ook allemaal binnen. Veel te warm buiten, vinden ze. En gelijk hebben ze.henriët schreef:met dit weer binnen achter een filmpje????????????????????????????aritha schreef:Ik heb mijn huishoudelijke klusjea al gedaan. Het zwembad loopt langzaam vol. De kids zitten binnen achter een filmpje.
Doe rustig aan iedereen!
Ja, ik verdeel het een beetje. Nu zitten ze in het zwembadje. Het is inmiddels nog warmer geworden en de zon is weg.henriët schreef:met dit weer binnen achter een filmpje????????????????????????????aritha schreef:Ik heb mijn huishoudelijke klusjea al gedaan. Het zwembad loopt langzaam vol. De kids zitten binnen achter een filmpje.
Doe rustig aan iedereen!
Lourens schreef:Ik zit inmiddels ook binnen. Iets wat gezonder dan buiten volgens mij.